Zo erg is het niet... Een maat van me heeft ze onder zijn Corrado laten leggen laatst. Ze kosten ongeveer 750 euro per stuk, ex. banden. Dus uiteindelijk zit je er niet ver vandaan... Beetje teveel van het goede, als je het mij vraagt.
Merijn schreef:Zo erg is het niet... Een maat van me heeft ze onder zijn Corrado laten leggen laatst. Ze kosten ongeveer 750 euro per stuk, ex. banden. Dus uiteindelijk zit je er niet ver vandaan... Beetje teveel van het goede, als je het mij vraagt.
ik ken die auto die heeft een poosje hiero in ridderkerk gestaan bij J&R.
Die kerel heeft er een 2.0 in laten hangen en nog meer zooi aan verbouwd. en volgens de bank uitdraai idd 200 PK ut koppel wat die had week niet meer. maar wel strak bakkie, stond niet voor nix te koop voor dik 11 000 pleuro''s
clio-sport schreef:ik ken die auto die heeft een poosje hiero in ridderkerk gestaan bij J&R.
Die kerel heeft er een 2.0 in laten hangen en nog meer zooi aan verbouwd. en volgens de bank uitdraai idd 200 PK ut koppel wat die had week niet meer. maar wel strak bakkie, stond niet voor nix te koop voor dik 11 000 pleuro''s
mooie auto hoor, mooie velgjes, maar tog, 11000 euro geeft niemand ervoor lijkt mij, maargoed rap bakkie dan als die idd 200 pk heeft, dan is dr wel aardig wat aan gedaan.
clio-sport schreef:ik ken die auto die heeft een poosje hiero in ridderkerk gestaan bij J&R.
Die kerel heeft er een 2.0 in laten hangen en nog meer zooi aan verbouwd. en volgens de bank uitdraai idd 200 PK ut koppel wat die had week niet meer. maar wel strak bakkie, stond niet voor nix te koop voor dik 11 000 pleuro''s
mooie auto hoor, mooie velgjes, maar tog, 11000 euro geeft niemand ervoor lijkt mij, maargoed rap bakkie dan als die idd 200 pk heeft, dan is dr wel aardig wat aan gedaan.
Anderhalf jaar geleden gaven mensen nog 8000/9000 uit aan een williams met weet ik veel hoeveel km , dus denk dat de prijs nog aardig is/was...
renaultgek schreef:valt wel mee hoor in engeland krijgen ze uit een 1.8 16v met 137 pk na het chippen alleen al 180 pk dus zal je ook wel 200 uit 150 kunnen halen.
jahoor, een chip die een winstvermogen geeft van 43 pk.....gaaf
Met de orginele cv motortje heb ik het ook gedaan. Om deze te bedienen heb ik voor in de auto een drukknopje gemaakt met vaste spanning ook als die niet op contact zit (bij de radio weg gehaald is die meteen af gezekerd). Mischien leuk om te weten heb het in het gat gedaan naast de knop van de voormistlampen. Nu moet je iets maken zo als ook op die foto staat (of een plaatje wat ik heb gedaan want dat is wat steveger volgens mij mening) zo dat die boven het machnisme zit waar je de klep mee los doet. Dit motortje kan 2 kanten op zo dat het pinnetje in of uit schuift zorg er voor dat je hem aan sluit zo dat die naar buiten schuift. Nu die vast zit en aan gesloten is moet je nog een stangetje maken naar het mechanisme waar de achterklep mee los gaat. Dit is even goed uit meten en proberen en door dat er aan dat mechanisme een veer zit drukt die het motortje zelf wel weer terug.
Achterberg motoren hebben al een achterberg chip
Dies al redelijk optimaal (mag je hopen) dus er zal weinig tot niets door te chippen vallen op die motor.
Heb zelf een aangepaste Achterberg Williams motor met ook een chip van hem. Zonder deze chip zou je nooit meer toeren kunnen makan dan orgineel. Alles bij elkaar moet wel zo'n 200PK kunnen leveren maar ik heb dan ook een komplete uitlaat van devil er onder zitten maar ben nog nooit op een testbank geweest.