heerlijk werken in de horeca als de rest hard aan het werk is ga ik er pas heenAlpine-racer schreef:ik zie jouw ook steeds meer![]()
ga eens werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

heerlijk werken in de horeca als de rest hard aan het werk is ga ik er pas heenAlpine-racer schreef:ik zie jouw ook steeds meer![]()
ga eens werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FlipFlop, dubbele pijp in het midden, ik reed daar rond die tijd, komt bekend voorRemi16v schreef:Weet je t zeker??Ik hoorde wel een dumpvalve..De kleur is flipflop..hij reed richting boekelemeer...weet je zeker dta jij t was?Erik (Schepjes) schreef:eehm dat was ik![]()
alleen geen gtt.. een geen 17 inch
Dat is die van Roy.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef: In Harkstede:
- Renault 5 GT Turbo
- Kleur: wit
- Staat: netjes
- Bijzonderheden: dit is de witste 5 GTT die ik ken. Voor sommigen onder ons ook bekend als de OMO witte.![]()
Chris schreef:Dat is die van Roy.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef: In Harkstede:
- Renault 5 GT Turbo
- Bijzonderheden: dit is de witste 5 GTT die ik ken. Voor sommigen onder ons ook bekend als de OMO witte.![]()
De jongen die jij bedoelt werkt(te) toch bij Tepper?
Dacht het niet. Helaas voor Roy maar er is een wittere.Chris schreef:Ik bedoelde dat die van Roy de OMO 5 is.
Ach, Vincent de enige Renault liefhebber bij Tepper. Toen mijn oude baas laatst belde om een spoilertje te bestellen voor mijn GT. Wist hij direct dat het voor mij was.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Chris schreef:Dat is die van Roy.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef: In Harkstede:
- Renault 5 GT Turbo
De jongen die jij bedoelt werkt(te) toch bij Tepper?
Nope, da's die van Sven. Die gozer werkte bij de Renault dealer in Groningen. Die gast die bij Tepper werkte is Vincent. Heeft als het goed is ook een witte GTT.
Vincent is destijds ontslagen bij Tepper. Reden is bekend bij mij.Lex schreef: Ach, Vincent de enige Renault liefhebber bij Tepper. Toen mijn oude baas laatst belde om een spoilertje te bestellen voor mijn GT. Wist hij direct dat het voor mij was.
Jammer dat dat soort goede gasten snel weg zijn bij tunings-importeurs.
Mooie wagen man!!!Erik (Schepjes) schreef:FlipFlop, dubbele pijp in het midden, ik reed daar rond die tijd, komt bekend voorRemi16v schreef:Weet je t zeker??Ik hoorde wel een dumpvalve..De kleur is flipflop..hij reed richting boekelemeer...weet je zeker dta jij t was?Erik (Schepjes) schreef:eehm dat was ik![]()
alleen geen gtt.. een geen 17 inch
kan niet missen eigelijk.. of er moet een look-a-like zijn hier in de buurt
Laat alle niet relevante info gewoon ff weg de volgende keerRobertR19 schreef:Vanmiddag reed ik in Heerenveen nog achter een R19 16v ph1 aan.
Kenteken: DJ-FL-46.
Kleur: Blauw
Geen RTC kenmerken
Voertuigsoort i Personenauto
Merk i RENAULT
Handelsbenaming i 19 - 16V U9
Kleur(en) i Blauw
Brandstof i Benzine
Aantal cilinders i 4
Cilinderinhoud i 1763 cm3
Aantal zitplaatsen i 0
Aantal staanplaatsen i N.v.t.
Massa ledig voertuig i 1.065 kg
Maximum massa voertuig i 1.515 kg
Massa rijklaar i 0 kg
Laadvermogen i N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd i 532 kg
- geremd i 900 kg
- oplegger geremd i N.v.t.
- autonoom geremd i N.v.t.
- middenas geremd i N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland i 6 december 1991
Datum eerste toelating i 6 december 1991
Datum aanvang tenaamstelling i 26 februari 2005
Vervaldatum APK i 25 februari 2006
Eigenaar heeft hem nog niet zo lang.
deze heb ik ook al wel eens hier neergezet, mooie auto overigensMerijn schreef:Gespot in Nijmegen, in een zijstraat bij het Keizer Karelplein:
Clio 16V ph1
Williams blauw
Zeer mooie veel-spaaks velgen (volgens mij 16")
Verlaagd
Kenteken: ZX-**-** (letters-cijfers-letters)
Ja, ben ik het helemaal mee eens...beetje privacy voor de eigenaar kan geen kwaadSteven schreef:Laat alle niet relevante info gewoon ff weg de volgende keerRobertR19 schreef:Vanmiddag reed ik in Heerenveen nog achter een R19 16v ph1 aan.
Kenteken: DJ-FL-46.
Kleur: Blauw
Geen RTC kenmerken
Voertuigsoort i Personenauto
Merk i RENAULT
Handelsbenaming i 19 - 16V U9
Kleur(en) i Blauw
Brandstof i Benzine
Aantal cilinders i 4
Cilinderinhoud i 1763 cm3
Aantal zitplaatsen i 0
Aantal staanplaatsen i N.v.t.
Massa ledig voertuig i 1.065 kg
Maximum massa voertuig i 1.515 kg
Massa rijklaar i 0 kg
Laadvermogen i N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd i 532 kg
- geremd i 900 kg
- oplegger geremd i N.v.t.
- autonoom geremd i N.v.t.
- middenas geremd i N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland i 6 december 1991
Datum eerste toelating i 6 december 1991
Datum aanvang tenaamstelling i 26 februari 2005
Vervaldatum APK i 25 februari 2006
Eigenaar heeft hem nog niet zo lang.![]()
Die feature van de RDW kennen we nou wel