Circuitdagen: vrijdag 6 juli circuitdag op Zandvoort
rijd jij ook mee dan??
ik zit nog steeds te twijfelen wat ik zal doen. Ik wil kei graag komen, maar de dinsdag erna ga ik naar de F1-fabrieken van Toyota
en moet ik ook al vrij hebben. Anders kom ik niet uit met mijn stagedagen...
....Twijfel....twijfel.....twijfel....twijfel....

....Twijfel....twijfel.....twijfel....twijfel....
klopt,maar ken wel wat mensen die meerijden...daar zou ik bij in kunnen springen. Daarnaast zou ik de beschikking hebben over een sierra 2.0 ltr, maar heb ff geen doekoe voor het in schrijfgeld...als dat uberhaupt nog kan 

Zo...
ff wat nieuwe slicks gemonteerd (uiteraard 13"
)
morgenavond nog wat remmerij rommel erop schroeven, nieuw dempertje, katvervanger en Bami-spruitstuk met dank aan Robclio16v
monteren...
bietje peut erin en klaar issie weer, de banaan-clio...
ff wat nieuwe slicks gemonteerd (uiteraard 13"

morgenavond nog wat remmerij rommel erop schroeven, nieuw dempertje, katvervanger en Bami-spruitstuk met dank aan Robclio16v

bietje peut erin en klaar issie weer, de banaan-clio...

-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Voor diegenen die gaan rijden: veel succes en vooral VEEL plezier!
Hey mauriceke!! Vet dat je weer meerijdt, jammer dat iker niet bij kan zijn...maurice schreef:Dag mensen, de witte knalfa zal er zoals gewoonlijk ook weer bij zijn! Is er weer helemaal klaar voor. Nu hopen dat ie langer volhoudt dan afgelopen zandvoort....

@Patrick: bamispruitstuk...

ben net super druk geweest....voor t eerst overigens
En waarom zit jij achter internet dan? 



Ik heb het hier niet echt druk...
Mijn belangrijkste onderneming van deze dag was weer het rondzeuren voor een paar nieuwe (gratis) slicks en het verneuken van een setje 265/35/18 met een BMW 540 !hehehe! dus ik heb tijd zat om me te vervelen.

Mijn belangrijkste onderneming van deze dag was weer het rondzeuren voor een paar nieuwe (gratis) slicks en het verneuken van een setje 265/35/18 met een BMW 540 !hehehe! dus ik heb tijd zat om me te vervelen.
terecht!! 

wa voor slicks moet je hebben dan???maurice schreef:Ik heb het hier niet echt druk...![]()
Mijn belangrijkste onderneming van deze dag was weer het rondzeuren voor een paar nieuwe (gratis) slicks en het vernaggelen van een setje 265/35/18 met een BMW 540 !hehehe! dus ik heb tijd zat om me te vervelen.
heb nog een hele voorraad nieuwe liggen voor WEINIG!!!
wel 13" ... in 180/190 en 235/255 (ongeveer...BREED dus...

Heel aardig aangeboden, maar het zit zo....ik loop nu stage bij Vredestein en ik ben daar aan het zeuren voor een paar bandjes volgens mijn eigen specificaties. En dat dan gratuit!
Hoeveel vraag jij per band? Ik krijg ze zelf voor 30 eu het bandje (gebruikt) Dus.....mocht jij daaronder zitten, heb ik toch altijd interesse.
Zie je morgen,
Have Fun!
Hoeveel vraag jij per band? Ik krijg ze zelf voor 30 eu het bandje (gebruikt) Dus.....mocht jij daaronder zitten, heb ik toch altijd interesse.
Zie je morgen,
Have Fun!
zo tis nu kwart voor 2...maurice schreef:Heel aardig aangeboden, maar het zit zo....ik loop nu stage bij Vredestein en ik ben daar aan het zeuren voor een paar bandjes volgens mijn eigen specificaties. En dat dan gratuit!
Hoeveel vraag jij per band? Ik krijg ze zelf voor 30 eu het bandje (gebruikt) Dus.....mocht jij daaronder zitten, heb ik toch altijd interesse.
Zie je morgen,
Have Fun!
cliootje is weer prima in orde...
nu nog kijke wat er morgen allemaal weer mis gaat

de banden die ik heb zijn tussen de 6 en 10 rondjes oud... vrij nieuw dus nog...
denk alleen niet dat ze voor 30 euri weggaan...
dan stook ik ze liever zelf op...aangezien dat nogal hard gaat met een scheve clio met -4 Camber, een beroerde sporing en een zeer zware, maar vooral oncontroleerbare rechtervoet i.c.m. 13" wieltjes...

tot morgen!
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Have fun jongens! 

Op dit moment is t motorstilte... Hoop voor alle rijders dat t allemaal heel gebleven is en dat t daluk weer losbarst!!
Konden die filmpjes niet wat langer? 
Patrick heeft een hele stint vanuit de auto opgenomen met de digitale videocamera. Misschien leuk om daar eens een DVD'tje van te maken of zo.
Wanneer kan ik 'm komen kijken, Pat? Onder het genot van een Juup?

Patrick heeft een hele stint vanuit de auto opgenomen met de digitale videocamera. Misschien leuk om daar eens een DVD'tje van te maken of zo.
Wanneer kan ik 'm komen kijken, Pat? Onder het genot van een Juup?

Zo mensen, dat was zekers weer lachuh! Ook al waren we niet echt snel in vergelijking tot de rest van het veld, we hebben de hele dag heeeeerlijk kunnen spelen
En geloof het of niet, na 460 circuit-km's doet de knalfa het nog steeds prima!
ps. @peter, kerel ik snap volkomen dat die slicks meer waard zijn. Misschien ga ik toch maar eens een volwaardige racer bouwen en dan zal ik je eventueel nog wel eens benaderen voor wat fatsoendelijker spul.

En geloof het of niet, na 460 circuit-km's doet de knalfa het nog steeds prima!
ps. @peter, kerel ik snap volkomen dat die slicks meer waard zijn. Misschien ga ik toch maar eens een volwaardige racer bouwen en dan zal ik je eventueel nog wel eens benaderen voor wat fatsoendelijker spul.
zo...
dat was hem weer...
superdaggie...mooi weer, (te-)veel dB's, heeeeel veel CO in de longen, afgeragde slicks, mishandelde versnellingsbak, onwijs veel in de toerenbegrenzer, zwaar beukwerk door de chicanes, en natuurlijk een DIKKE "
" aan het einde van de dag...
optelsom: Motortje jankt nog prima...op naar de volgende...
kleine greep uit het veld:
-205 T16 (raceklaar)
-Mercedes 2.5 16v (raceklaar)
-Mini Cooper S (raceklaar)
-onwijs veel stinkende Diesel CUP-auto's
-Clio RS CUP
-Clio 16v CUP
-E30 M3
-Sierra Cosworth sedan
-en natuurlijk de "RTC"-Renaults: Menno's 5 @ 2.0 16v
en mijn trouwe banaanclio...
grootste minpunt: ieder rondje op 2 punten de gas los moeten laten wegens mogelijke gehoorbeschadiging aan roodborstjes e.d.
minpuntje: ECU losgetrild --> motor dood --> oplossing: Menno...
nog een minpunt: ingehaald worden door een Mini en een Marcos
(
)
heel klein minpunt: dikke smile (omdat je een Cup-RS bij kan houden) werd een beetje verstoord toen ik hoorde dat de redelijk "op leeftijd"-bestuurder voor het eerst in die auto reed
Pluspunten:
-Tien rondjes een Mercedes EVO voor blijven met tanden op- en billen bij elkaar...en dat de bestuurder later langs komt om te zeggen dattie een mooi gevecht heeft gehad
-Erachter komen dat een 205 die net iets sneller is een T16 blijkt te zijn...
-Sneller zijn (gelukkig) dan die CUP-Diesels...
-een Cosworth voorbij vliegen alsof ie stilstaat
(waarschijnlijk met een zeer slechte motor, maar daar gaat het niet om
)
-tja...hele daggie was eigenlijk gewoon VET...
Na het lezen van dit bericht, krijgt dan echt nog steeds niemand de drang om volgende keer ook te gaan rijden???
Renaults zijn prima circuitbakken hoor!!!
(ook die van jouw Rob!!!
)
dat was hem weer...
superdaggie...mooi weer, (te-)veel dB's, heeeeel veel CO in de longen, afgeragde slicks, mishandelde versnellingsbak, onwijs veel in de toerenbegrenzer, zwaar beukwerk door de chicanes, en natuurlijk een DIKKE "

optelsom: Motortje jankt nog prima...op naar de volgende...
kleine greep uit het veld:
-205 T16 (raceklaar)
-Mercedes 2.5 16v (raceklaar)
-Mini Cooper S (raceklaar)
-onwijs veel stinkende Diesel CUP-auto's
-Clio RS CUP
-Clio 16v CUP
-E30 M3
-Sierra Cosworth sedan
-en natuurlijk de "RTC"-Renaults: Menno's 5 @ 2.0 16v


grootste minpunt: ieder rondje op 2 punten de gas los moeten laten wegens mogelijke gehoorbeschadiging aan roodborstjes e.d.

minpuntje: ECU losgetrild --> motor dood --> oplossing: Menno...

nog een minpunt: ingehaald worden door een Mini en een Marcos

heel klein minpunt: dikke smile (omdat je een Cup-RS bij kan houden) werd een beetje verstoord toen ik hoorde dat de redelijk "op leeftijd"-bestuurder voor het eerst in die auto reed

Pluspunten:
-Tien rondjes een Mercedes EVO voor blijven met tanden op- en billen bij elkaar...en dat de bestuurder later langs komt om te zeggen dattie een mooi gevecht heeft gehad

-Erachter komen dat een 205 die net iets sneller is een T16 blijkt te zijn...

-Sneller zijn (gelukkig) dan die CUP-Diesels...

-een Cosworth voorbij vliegen alsof ie stilstaat


-tja...hele daggie was eigenlijk gewoon VET...
Na het lezen van dit bericht, krijgt dan echt nog steeds niemand de drang om volgende keer ook te gaan rijden???

Renaults zijn prima circuitbakken hoor!!!
(ook die van jouw Rob!!!

Het was inderdaad een geweldig geslaagde dag.
Ik heb nog iets van 23 korte filmpjes gemaakt met race actie, bij elkaar gezipt is het 58 MB, dus liefhebbers kunnen zich melden op MSN.
Ik heb ook nog een stuk of 8 foto's, maar dat is weinig spectaculair.
@Patrick: ik ga met de mijne wel een paar keer over de ring, dat is al racy genoeg voor mijn oude barrel.
Ik heb nog iets van 23 korte filmpjes gemaakt met race actie, bij elkaar gezipt is het 58 MB, dus liefhebbers kunnen zich melden op MSN.

Ik heb ook nog een stuk of 8 foto's, maar dat is weinig spectaculair.
@Patrick: ik ga met de mijne wel een paar keer over de ring, dat is al racy genoeg voor mijn oude barrel.

-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
PtrGte schreef:zo...
Na het lezen van dit bericht, krijgt dan echt nog steeds niemand de drang om volgende keer ook te gaan rijden???![]()
Renaults zijn prima circuitbakken hoor!!!
Nee, dat heb ik nou HELEMAAL niet...........


-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
@Rob: Ga komend paasweekend naar de Ring. Je kunt dan op de oude Nordschleife rijden EN op het nieuwe circuit. Komend weekend zijn die aan elkaar gekoppeld, en dat gebeurd niet vaak.
als je een 5 rondenkaart koopt (60 euro) ben je niet eens duurder uit voor deze extra kilometers/ervaring
Ik ga er ook proberen er te zijn, maar das nog lange na niet zeker. Iig niet met mn 11je.
als je een 5 rondenkaart koopt (60 euro) ben je niet eens duurder uit voor deze extra kilometers/ervaring
Ik ga er ook proberen er te zijn, maar das nog lange na niet zeker. Iig niet met mn 11je.