Angeleyes clio 1!
een slechte pasvorm voor deze prijs vind ik ook schandalig, maar goed... T zal net zo zijn als carrosseriedelen. Zoals de leveranciers dat zo mooi kunnen zeggen: er zitten toleranties in.. Dan doel ik op de vulringen. Dat je de strips niet kunt bevestigen, vind ik gewoon triest. Dan moet je je als fabrikant heel diep schamen... 

Omdat jullie het toch over niet-passende lampen hebben:Jordi - Clio 16V schreef:onzin ze zijn gewoon niet 100% passend gemaakt kijk maar naar de strip die kan je niet goed bevestigen ik heb touwens de lampen opgemeten en er is een verschilVince schreef:
Waarschijnlijk passen ze perfect in een hele strakke Clio die nog nooit enige schade gehad heeft. Bij de mijne weet ik dat niet, maar merkte wel dat een kant beter paste dan de andere. Denk eerder dat dat ook aan de auto ligt in mijn geval hoor. Maar met een beetje passen en meten zitten ze nu best aardig
Wat vinden jullie van deze: Nieuwe achterlichten voor een Twingo...
Zelfs voor de verkoopfoto niet eens de moeite genomen om ze netjes recht te zetten:

[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 358TWI.jpg[/img]
-
- Contacteer:
Nou idd !!! kan toch niet !!! moest verboden worden!!
maar als je ze een beetje recht zet ziet het er cool uit

maar als je ze een beetje recht zet ziet het er cool uit

-
- Moderator
- Car: Megane
[img]http://users.skynet.be/fa653334/Project ... nteerd.jpg[/img]
De mijne zitten er ook op sinds dit weekend...
De mijne zitten er ook op sinds dit weekend...
-
- Moderator
ja kloptChris schreef:Echt heel wijs die lampen! Foto's van gisteravond?! Ik zie nu namelijk ook RTC kenmerken die ik volgens mij gister nog niet zag op de Clio.
Was beter dan verwacht, maar ik moet ze nog even afstellen.Tom schreef:hoe was de pasvorm
Idd enkele vulringen tussen steken, maar voor de rest

Die strips eronder, heb daar gewoon een vijsje in gedraaid.
En dat zit beter dan bij men originele lichten....
-
Die foto's zijn inderdaad van gisteravond, heb erg vaak de vraag gekregen de lampjes even aan te zetten op de meeting, maar in het daglicht is er nauwelijks wat van de ringen te zien. Autootje is nu eendelijk ook aan alle kanten op een subtiele manier voorzien van clubkenmerken, goed gezienChris schreef:Echt heel wijs die lampen! Foto's van gisteravond?! Ik zie nu namelijk ook RTC kenmerken die ik volgens mij gister nog niet zag op de Clio.

-
- Contacteer:
hebben jullie meschien site's waar ik ze kan bestellen ??
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
http://www.rb-cartuning.nlcliotuning schreef:hebben jullie meschien site's waar ik ze kan bestellen ??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dan neem je toch ff contact op met hun ??? 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Contacteer:
ja mensen die site weet ik ik ben natuurlijk niet gek ik heb ze een mail gestuurt maar ze hebben ze op dit moment niet op voorraad dus daarom vroeg ik of jullie meschien nog wisten waar je ze nog meer kan bestellen
Snappiee!
Snappiee!
http://www.reichhard-motorsport.de/
maar daar zijn ze duurder en heb natuurlijk ook nog de verzendkosten erbij
succes,
Arnoud
maar daar zijn ze duurder en heb natuurlijk ook nog de verzendkosten erbij
succes,
Arnoud
-
- Contacteer:
ok dan!! denk dat ik ze meschien deze zomer nog wil bestellen en ze der onder wil hebben!!
-
- Contacteer:
Nou ik heb eindelijk gevonden waar ik ze ga bestellen ik ga ze maar bij autostyle bestellen verder kan ik ze nergens krijgen en dan heb ik ze ook binnen een week binnen dusssss 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
in de nieuwe catalogus staan ze
-
- Contacteer:
in het autostyle boek kosten ze 270 euro ik weet niet of ze passen maar ja alles kan je passend maken toch
denk wel wat ze passen het is gewoon orginele renault koplamp alleen de voorkan is anders natuurlijk
Ik ga ze bestellen denk ik in nederalnd zijn de verder helemaal niet meer te krijgen

denk wel wat ze passen het is gewoon orginele renault koplamp alleen de voorkan is anders natuurlijk
Ik ga ze bestellen denk ik in nederalnd zijn de verder helemaal niet meer te krijgen

-
- Contacteer:
Ze staan op Blz 090 links onderin trouwens van het autostyleboek nr.9
Laatst gewijzigd door Silvermegane op vr 25 mar 2005 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
dat is dus niet waar, want jou koplamp heeft nog een lossen knipper ernaast zitten en dus is het anderscliotuning schreef:
-
- Contacteer:
ja ok maar zoveel schilt dat toch niet anders maken ze die dingen niet
-
- Contacteer:
zoooo ik heb mijn lichten ook binnen via autostyle heb net ff gekeken maar geeft goed licht hoor maar is natuurlijk halogeen dus mijn foto's zullen ook volgen!!!!
-
- Contacteer:
Hee ff een vraag ik heb die koplampen nu maar hoe hebben jullie dat gedaan met het dicht kitten vvan de koplampe want aan de kant waat de knipperlicht zit zit een behoorlijke ruimte tussen en als je dat vol spuit met kit zie je het dus dat is niet mooi ???
HELP ME!!
HELP ME!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik zou ook voortaan leestekens gebruiken
is enorm wappy om te lezen zo
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Net of ik aan de speed zit. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
dus via autostyle zijn ze gewoon te verkrijgen??cliotuning schreef:zoooo ik heb mijn lichten ook binnen via autostyle heb net ff gekeken maar geeft goed licht hoor maar is natuurlijk halogeen dus mijn foto's zullen ook volgen!!!!
k had ze in hun catalogus zien staan idd..
hoelang heb je dr op moeten w8en??? een weekje ofzo?
masholsssss
-
perfecte pasvormcliotuning schreef:Hee ff een vraag ik heb die koplampen nu maar hoe hebben jullie dat gedaan met het dicht kitten vvan de koplampe want aan de kant waat de knipperlicht zit zit een behoorlijke ruimte tussen en als je dat vol spuit met kit zie je het dus dat is niet mooi ???
HELP ME!!

-
- Contacteer:
perfecte pasvorm ???
dat moet je ff uit leggen ?? ik zelf denk dat ik er beter een beetje dicht moet kitten maar ja ik weet niet wat jullie hebben gedan met je lampen als ik goed kijk naar de van K-tec zie ik ook dat hij ze gekit heeft??
en die van autostyle heb ik een weekje op gewacht nog niet eens eigelijk
dat moet je ff uit leggen ?? ik zelf denk dat ik er beter een beetje dicht moet kitten maar ja ik weet niet wat jullie hebben gedan met je lampen als ik goed kijk naar de van K-tec zie ik ook dat hij ze gekit heeft??
en die van autostyle heb ik een weekje op gewacht nog niet eens eigelijk