ik nam die koeken al mee, als jacco ook komtchris-mc schreef:even tussen de ( ) door
Wie is volgende keer de pineut?
(ik dus niet)![]()
![]()
dat zeg ik nu alvast

ik nam die koeken al mee, als jacco ook komtchris-mc schreef:even tussen de ( ) door
Wie is volgende keer de pineut?
(ik dus niet)![]()
![]()
dat zeg ik nu alvast
Het wordt echt niet iedere week gehouden hoor. Dat is voor mij ook niet haalbaar. Ik opperde voor de gein 1 april (is ook al 3 weken verder) maar hoor het wel van de anderen wanneer het weer is.Jacco Twingi schreef:How ff...
Voordat ik de schuld krijg of er een meeting doorgaat of niet...
Ik kreeg van een bepaald iemand (ik zal geen namen noemen) te horen dat er
ongeveer 1 x in de maand een meeting gehouden werd...
Iedere week is voor mij niet haalbaar, sorry![]()
Ja jaPS: Niet omdat ik het niet gezellig vond, integendeel...
(Voordat ik weer mensen tegen de benen schup)
Hi hi, wie begon er over koekjesPS 2: Dat geklets over koekjes en lollies word me ook te veel![]()
Wat ik nog meer wil, of wat jullie nog meer willen?chris-mc schreef: Je gewoon moet komenwat wilt een mens nou meer?
Owja... Jij hebt er ook 1tje op hechris-mc schreef: Zeker
Dat andere er nou om gaan mauwen dat ze weer niet goed zijn![]()
1 april gaat voor mij niet lukken iig... Volgende dag bruiloft... En 3 april was er nog iets...Wilma schreef:Het wordt echt niet iedere week gehouden hoor. Dat is voor mij ook niet haalbaar. Ik opperde voor de gein 1 april (is ook al 3 weken verder) maar hoor het wel van de anderen wanneer het weer is.Jacco Twingi schreef:How ff...
Voordat ik de schuld krijg of er een meeting doorgaat of niet...
Ik kreeg van een bepaald iemand (ik zal geen namen noemen) te horen dat er
ongeveer 1 x in de maand een meeting gehouden werd...
Iedere week is voor mij niet haalbaar, sorry![]()
![]()
Heb ik iets verkeerde gezegd?Wilma schreef:Ja jaPS: Niet omdat ik het niet gezellig vond, integendeel...
(Voordat ik weer mensen tegen de benen schup)
![]()
Moet ik gaan vertellen wie er over koekjes begon?Wilma schreef:Hi hi, wie begon er over koekjesPS 2: Dat geklets over koekjes en lollies word me ook te veel![]()
![]()
Ik zal geen lollies meer meenemen dan! Alleen het bloemetje
Begin maar eens te vertellen wat jij wilJacco Twingi schreef:Wat ik nog meer wil, of wat jullie nog meer willen?![]()
Ah het vervolg op het vrijgezellenfeestje1 april gaat voor mij niet lukken iig... Volgende dag bruiloft... En 3 april was er nog iets...
Nee hoorHeb ik iets verkeerde gezegd?![]()
It wasn't meMoet ik gaan vertellen wie er over koekjes begon?
Denk dat dat wel duidelijk is he
Nee hoor, samen sabbelen is veel gezelligerEnnuh... Die lollies mag je gerust weer meenemen hoor... Of hou je ze allemaal voor jezelf?![]()
Jij bent liefOpnosforatou schreef:Zal eens bij ons de koekjestrommel plunderen en wat meenemen de volgende keer
ronaldsandy schreef:Nee,, Sandy komt niet mee, heeft een conferentie van school uit.
Als officemanager kan ik dit niet goed keurenspitsoor schreef:opkomstlijstje 8 april
Komen:
- Klaas
- Ronald
- Mike
Twijvel:
You go girlronaldsandy schreef:Als officemanager kan ik dit niet goed keuren
Het is twijfel met een F!!!
Natuurlijk! Das toch veel gezelligerenne wilma moet ik perse mee dan
haha sorry Ronald, typVoutjeronaldsandy schreef:Als officemanager kan ik dit niet goed keurenspitsoor schreef:opkomstlijstje 8 april
Komen:
- Klaas
- Ronald
- Mike
Twijvel:
enne wilma moet ik perse mee dan
Dat was ikke, Sandy dusKlaas schreef:haha sorry Ronald, typVoutjeronaldsandy schreef:Als officemanager kan ik dit niet goed keurenspitsoor schreef:opkomstlijstje 8 april
Komen:
- Klaas
- Ronald
- Mike
Twijvel:
nogmaals sorry Sandyronaldsandy schreef:Dat was ikke, Sandy dusKlaas schreef:haha sorry Ronald, typVoutjeronaldsandy schreef:Als officemanager kan ik dit niet goed keurenspitsoor schreef:opkomstlijstje 8 april
Komen:
- Klaas
- Ronald
- Mike
Twijvel:
1) Mag eventueel ook over MSN hoorWilma schreef:1) Ehm..... Hier op het forum?![]()
![]()
2) Ach gossie, heb medelijden met 'm![]()
3) Assen ben ik ook te vinden... Gezellig hè?![]()
4)![]()
5) Hoe kan het ook anders![]()
6) Hmmmmmm, multi sabbelen![]()
Jacco Twingi schreef:6) Niet aan dezelfde lollie hoor![]()
Dat kan je wel zeggen jaSteefzz schreef:Maar ik heb al wel in de gaten gehad dat ik afgelopen vrijdag een heleboel gezelligheid gemist heb.
Hoop ik zelf ook natuurlijkWilma schreef:Dat kan je wel zeggen jaSteefzz schreef:Maar ik heb al wel in de gaten gehad dat ik afgelopen vrijdag een heleboel gezelligheid gemist heb.![]()
Hoop dat je de volgende keer er wel bij bent![]()
Alleen als jij er ook bentJacco Twingi schreef:- Wilma met Golf cabrioEN LOLLIES???
![]()
Quote:Wilma schreef:1) Ehm..... Hier op het forum?![]()
![]()
2) Ach gossie, heb medelijden met 'm![]()
3) Assen ben ik ook te vinden... Gezellig hè?![]()
4)![]()
5) Hoe kan het ook anders![]()
6) Hmmmmmm, multi sabbelen![]()
Ja eeeuuhh nou nee eeeh eigenlijk begrijp ik t zelf ook niet of ik t nu wel of niet snap of ikt begrijp wat ik er mee wil zeggenWilma schreef:Chocolade koeken voor mij en Roze koeken voor Sandy![]()
Btw, wat ben je aan het doen met die lijst? Alles op een rijtje zetten voor jezelf?![]()
Kijk ik zorg zelfs voor je zonder dat je er ook bentronaldsandy schreef:[Je bent een ENGEL!!