Misschien wel ja. Ik krijg toevallig net een belletje of we van het weekend ff gaan touren met wat 5jes.~thijs~ schreef:dus aankomend weekend z'n eerste ritje met nieuwe jas aan?
Dat is het toch altijd?!Ronnie B. schreef:het was gezellig gisteren
Ik dank jullie nog steeds dat jullie weg zijn hier!Ronnie B. schreef:ik liet net mn collega foto;s van jou topic zien..hij vondt het wijs om zn oude werkplek weer eens te zien
Geen probleem, zal van de week ff zoeken tussen de bonnen.Chris@R5 schreef:Mag ik vragen wat die sierstrip kost op de voorbumper?
In welk opzicht bedoel je dat?!Calle schreef: Maar eh... gedult, waar koop je dat?
Tja, zonder onderdelen kom ik niet ver, en zichtdelen zoals die strips zet ik er liever nieuw op, anders vind ik het geen pan.Joost (DoubleYou) schreef:En wat een onderdelen ook...
Meeting mei france zou een onwijs gave primeur zijn!
Chris schreef:In welk opzicht bedoel je dat?!Calle schreef: Maar eh... gedult, waar koop je dat?
De laatste keer dat in de Van Dale keek heette dat nog geduld, was een beetje op de 'mierenneuk-toer', maar dat doet verder niets af aan de mooie restauratie.Chris schreef:Lastig werkje, het monteren van een verwarmingsbuis ergens achter het dashboard.. Zo lastig zelfs dat bijna het hele dash er weer uit is geweest..
Jochem, respect voor je gedult.. Zoals je zag was ik het na 30 seconden al zat..
Broersma zit achter het transport bedrijf waar ik werk, de Broersma vrachtwagens rijden gewoon nog.Chris schreef:
@ Erik: Jep. Maar Broersma zit ook in Stroobos en HeereNveen. Dus die buurman zat misschien daar in de directie. Het bedrijf is failliet overigens.
Hij zat in Stroobos, daar ist ooit begonnen, ze zijn uitgebreid naar Heerenveen en dus ook Bodegraven.Chris schreef:@ Calle: Dat is inderdaad vuil. Heel die auto ziet er niet uit momenteel.
@ Erik: Jep. Maar Broersma zit ook in Stroobos en Heereveen. Dus die buurman zat misschien daar in de directie. Het bedrijf is failliet overigens.
Super, dan kan ik met Phase 1 bumper om toveren naar phase anderhalfGeen probleem, zal van de week ff zoeken tussen de bonnen.Chris@R5 schreef:Mag ik vragen wat die sierstrip kost op de voorbumper?
Moeje naar Zuid-Limburg gaan, kun je heerlijk rijden!Ivo8hoven schreef:Zo dat ziet er weer lekker uit zeg.....![]()
Zullen we komend weekend maar es eff gaan testen of het motortje nog lekker loopt....![]()
Lijkt mij mooi weer voor een toertochtje.....
[/quote]Chris@R5 schreef:Super, dan kan ik met Phase 1 bumper om toveren naar phase anderhalfGeen probleem, zal van de week ff zoeken tussen de bonnen.Chris@R5 schreef:Mag ik vragen wat die sierstrip kost op de voorbumper?
![]()
We hebben het er toevallig net over gehad!GijsClioRS schreef:Ziet er enigszins gehandicapt maar toch goed uit!![]()
Moeje naar Zuid-Limburg gaan, kun je heerlijk rijden!Ivo8hoven schreef:Zo dat ziet er weer lekker uit zeg.....![]()
Zullen we komend weekend maar es eff gaan testen of het motortje nog lekker loopt....![]()
Hele simpele velg die je erg vaak tegenkomt, maar die ik al zeer lange tijd erg gaaf vind. OZ SuperTurismo.Patrick L. schreef:ik ben ff nieuwgierig.....![]()
om welke velgen gaan die conti`s, ik zie 16" .....
Leuke route:Chris schreef:We hebben het er toevallig net over gehad!GijsClioRS schreef:Ziet er enigszins gehandicapt maar toch goed uit!![]()
Ivo kwam met Volendam, maar daar zijn Jochem en ik vorige maand al geweest.. Ik zie Maastricht wel zitten, Ivo ook, maar we moeten Haas nog ff overtuigen..