pierre schreef:Nu ik dan overgestapt ben naar 15 inch is te merken dat de stuurprecisie echt minder is, de grote velgen en banden hebben een eigen leven en dat kost extra correctie, voorheen stuurde ik de auto met 2 vingers, nu gaan de wielen het mij moeilijker maken, het fijne agile weggedrag is er niet meer.
Minder stuurprecisie? Volgens mij klopt er toch iets niet bij jou hoor Pierre
Ik heb hier nu 2 GT's voor de deur, 1 geheel standaard op 4 zgan Semperits en 1 die 40mm verlaagd is met koni geel rondom, 15"-7J, rainsports 45 hoogte.
het verschil:
De standaard GT stuurt idd wat lichter, maar als ik eens fors de rotonde op duik dan voel je em gewoon dansen over die dikke wangen. Ook plotselinge stuurbewegingen voel je gewoon absorberen in die banden.
Verder helt ie uiteraard ook wat meer over.
Maar de andere GT kan ik gewoon veel preciezer sturen, meer controle in de bocht, veel harder uiteraard. Qua wegligging is dat echt een wereld van verschil. (qua motor ook, maar das een ander verhaal

).