Je hebt er genoeg van wil je zeggen???PaulRSi schreef: En vrouwen en boterhammen, daar praat ik maar niet over mee

ik denk dat jij alleen rijdt vrijdag...PaulRSi schreef:Had je dan niet beter een dag kunnen uitzoeken dat Haas er niet bij is? dat schrikt ze best wel af namelijk!![]()
Brood iig wel, en vrouwen,..........Monica schreef:Je hebt er genoeg van wil je zeggen???PaulRSi schreef: En vrouwen en boterhammen, daar praat ik maar niet over mee
Fonzie-style , op zekerPaulRSi schreef: en haas:![]()
(rijden we nu weer saampjes?)
Nee, jullie zijn een open boekPaulRSi schreef:Dat zeker..maar begrijpen doe ik ze echt niet...al doe ik nog zo mijn best..
maar ja je hoeft ze niet altijd te begrijpen om ervan te kunnen genieten![]()
![]()
zo dan toch maar ff mijn mond opengedaan over de vrouwen..
Wie zoet is krijgtMonica schreef:@Marcel: Verf al droog van je spandoek?
.......en wat komt er op te staan?
Hmm deze discussie kan oneindig doorgaan volgens mij of niet?Wilma schreef:Nee, jullie zijn een open boekPaulRSi schreef:Dat zeker..maar begrijpen doe ik ze echt niet...al doe ik nog zo mijn best..
maar ja je hoeft ze niet altijd te begrijpen om ervan te kunnen genieten![]()
![]()
zo dan toch maar ff mijn mond opengedaan over de vrouwen..![]()
Echter moet ik je gelijk geven dat je iemand niet hoeft te begrijpen om ervan te kunnen genieten!
A58 afslag 23~Haas~ schreef:ff opzoeken waar ik vanavond heenmoet![]()
Be aware of the bitchronaldsandy schreef:Wilma, je bent gemeen!!
*Shake..... Tril.....*~Haas~ schreef:als je zo begint...be aware of me!!!![]()
das me nou weer net wat te ver rijden...sorry, ander keerjte zeker,maar dan liever met wat beter weerRonnie B. schreef:komen jullie gezellig naar leiden vanavond?
en nog lachen ook he....Wilma schreef:*Shake..... Tril.....*~Haas~ schreef:als je zo begint...be aware of me!!!![]()
Alleen als het met M&M's is~Haas~ schreef:Kost je een McFlurry vanavond!!
hmz...ik zit er ff doorheen te bladeren, kom ik dit tegen. Zijn jullie daar ook allemaal geweest? Ik ook namelijkMonica schreef:We zaten om 6.00 uur in de auto. Ik heb inderdaad gehoord dat Yoji toch wel eruit sprong.
Wie weet next time better?![]()
Huisregel 1:
[offtopic] Euhm, bij een FND topic is toch niks offtopic?! [/offtopic]![]()
Ik ben er geweest hoor (Sandy). Vond het een gaaf feestje!! Vooral Johan Gielen en Yoji draaiden super!!~Haas~ schreef:hmz...ik zit er ff doorheen te bladeren, kom ik dit tegen. Zijn jullie daar ook allemaal geweest? Ik ook namelijkMonica schreef:We zaten om 6.00 uur in de auto. Ik heb inderdaad gehoord dat Yoji toch wel eruit sprong.
Wie weet next time better?![]()
Huisregel 1:
[offtopic] Euhm, bij een FND topic is toch niks offtopic?! [/offtopic]![]()
Maar niemand gezien. Vond t op zich wel grappig, maar niet meer dan dat..Yoji was vet, marco v roeleerde en ook filterheadz was de bomb diggy