De rest was op

Jacco Twingi schreef: Moet ik de volgende keer weer komen dan?
je maakt toch wel tijd ALS ik koeken meeneemJacco Twingi schreef:Als het een paar weken duurt, voordat er weer een meeting is...
Zal ik er nog es over nadenken
Heb het al druk zat, voorlopig
Bloemetje? Dat neem je toch wel voor me mee naar de BBQ?
Zeker als er een zwaar intimiderende voorzetter erbij zitWilma schreef:SkinnyFatMan (Quinten toch?), leuk dat je er was!
Je was niet stil hoor, het was gewoon moeilijk om boven de rest uit te komen![]()
Vooral als er koekjes en lollies in het spel zijn, kom je er niet bovenuit![]()
Wilma schreef:SkinnyFatMan (Quinten toch?), leuk dat je er was!
Je was niet stil hoor, het was gewoon moeilijk om boven de rest uit te komen![]()
Vooral als er koekjes en lollies in het spel zijn, kom je er niet bovenuit![]()
Leuk dat je volgende keer je vriendin meeneemtHoe meer vrouwen, hoe gezelliger! Toch Jacco?
chris-mc schreef:goeie vraag????........spitsoor schreef:euh chris ff een vraagjehoe hard reden we op dat stukkie richting rilland volgens de coupé?
volgende vraag
Ligt eraan wat voor koeken...Klaas schreef: je maakt toch wel tijd ALS ik koeken meeneem
Omdat?chris-mc schreef:ik verwacht niks ander....ronaldsandy schreef:Tuurlijk kom jij weer!!!Jacco Twingi schreef: Moet ik de volgende keer weer komen dan?
welke koeken vind jij dan heeeeeel lekker?Jacco Twingi schreef:Ligt eraan wat voor koeken...Klaas schreef: je maakt toch wel tijd ALS ik koeken meeneem
Moeten ze wel heeeeeeeeellll erg lekker zijn![]()
prive meeting voor jezelfspitsoor schreef:ik ook nie hier in de buurt iets organiseren![]()
Je gewoon moet komenJacco Twingi schreef:Omdat?chris-mc schreef:ik verwacht niks ander....ronaldsandy schreef:Tuurlijk kom jij weer!!!Jacco Twingi schreef: Moet ik de volgende keer weer komen dan?