
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja aso is het ghehehehehehe 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Zolang er op de Afsluitdijk nog geen verkeersdrempels liggen ben ik blij dat ie recht-aan-recht-toe is...
(Pa & Ma, over 2 weken kom weer ff langs bij jullie...
)
(Pa & Ma, over 2 weken kom weer ff langs bij jullie...

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
nog drie maanden is mijn proeftijd voorbij en kan ik weer eens voorzichtig ietsje te hard rijden 
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
NOG 3 maanden ?? Hoeveel had je en waarvoor ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ik reed meer dan 100% te hard en haalde een auto in waar twee pennenlikkers in zaten en was dus de lul
half jaar voorwaardelijk rijbewijs kwijt en twee jaar proeftijd
en 800 euri schokken en beloven dat ik het noooooooooooit meer zou doen
half jaar voorwaardelijk rijbewijs kwijt en twee jaar proeftijd

en 800 euri schokken en beloven dat ik het noooooooooooit meer zou doen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
hahahaha nee met een slopel gastra diesel van de zaak gheheheh was toen nog in loondienst 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 493
- Lid geworden op: vr 12 jul 2002 20:20
- Locatie: Malta
- Contacteer:
Laatst is het me gelukt om in mijn Scénic 1.4 16v een goede vriend van me in te halen, in zijn Porsche Boxter. Maar dat had er meer mee te maken dat hij te snel naar rechts ging en achter een Peugeot Partner vast kwam te zitten, die ik snel even voorbijstak.
Vervolgens kwam ik zelf vast te zitten achter een Fiat Punto (ik ben nog steeds van mening dat mensen in een Punto van de weg gehaald en een pak slaag gegeven moeten worden) die niet wist op welke rijstrook hij thuishoorde.
Maar toen ik die voorbij was en ik vrij baan had, had Antoine in zijn Boxter dat ook. De rest laat zich raden.
Overigens heeft hij ook een 19 en een gechipte Mégane - die laatste houdt ik ook niet bij.
Later die dag probeerde een Honda Del Sol mij voorbij te komen, maar dat was toch helaas pindakaas. Die heb ik door op het juiste moment te remmen en gas te geven achter een trage auto gezet op het moment dat de twee rijstroken één werden.
- Peter
Vervolgens kwam ik zelf vast te zitten achter een Fiat Punto (ik ben nog steeds van mening dat mensen in een Punto van de weg gehaald en een pak slaag gegeven moeten worden) die niet wist op welke rijstrook hij thuishoorde.
Maar toen ik die voorbij was en ik vrij baan had, had Antoine in zijn Boxter dat ook. De rest laat zich raden.

Overigens heeft hij ook een 19 en een gechipte Mégane - die laatste houdt ik ook niet bij.
Later die dag probeerde een Honda Del Sol mij voorbij te komen, maar dat was toch helaas pindakaas. Die heb ik door op het juiste moment te remmen en gas te geven achter een trage auto gezet op het moment dat de twee rijstroken één werden.
- Peter
-
- Berichten: 948
- Lid geworden op: do 15 jul 2004 21:46
- Locatie: S'nisse
ik moet nog 21 maandenAlpine-racer schreef:nog drie maanden is mijn proeftijd voorbij en kan ik weer eens voorzichtig ietsje te hard rijden

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Sja, zelf gedaan he 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
zozo ook twee jaar gehad ghehehehehehe5gt8vturbo schreef:ik moet nog 21 maandenAlpine-racer schreef:nog drie maanden is mijn proeftijd voorbij en kan ik weer eens voorzichtig ietsje te hard rijden
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ach ieder z'n ding, ik ga meer voor performance de ander voor de looks.Chris@R5 schreef:Zie je (Steven) je hebt geen vermogen nodig om iemand op z'n plaats te zetten.
(porsche 911 vs. R5 TR in Breda)
Jij hebt ws. de real turbokick nog niet gehad van een beetje opgevoerde GT, dan piep je wel anders

En realtime impreza's zuurmaken is ooknie gek

-
- Berichten: 948
- Lid geworden op: do 15 jul 2004 21:46
- Locatie: S'nisse
ja helaas wel. kan alleen nog maar snel optrekken, tot de maximum snelheid en dan stop ik echt (bijna altijd dan soms moet je gewoon ff)Alpine-racer schreef:zozo ook twee jaar gehad ghehehehehehe5gt8vturbo schreef:ik moet nog 21 maandenAlpine-racer schreef:nog drie maanden is mijn proeftijd voorbij en kan ik weer eens voorzichtig ietsje te hard rijden
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
wat heb je uitgevreten dan 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
jaja net een sprintje getrokken met een laguna 2.0 16V hij zal wel geen zin gehad hebben om volgas door te halen
dus kon ik hem der voor krijgen 


Turbo rockt je sokken....dat kan ik nu al wel zeggenSteven schreef:Ach ieder z'n ding, ik ga meer voor performance de ander voor de looks.Chris@R5 schreef:Zie je (Steven) je hebt geen vermogen nodig om iemand op z'n plaats te zetten.
(porsche 911 vs. R5 TR in Breda)
Jij hebt ws. de real turbokick nog niet gehad van een beetje opgevoerde GT, dan piep je wel anders
En realtime impreza's zuurmaken is ooknie gek

k wou net zeggen, die laguna is misschien wel zwaarder, maar dat win je vast alsnog niet met je 1.2 tegen een 2.0spitsoor schreef:jaja net een sprintje getrokken met een laguna 2.0 16V hij zal wel geen zin gehad hebben om volgas door te halendus kon ik hem der voor krijgen
weet natuurlijk niet wat de specs zijn van beide auto's maar tog
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
topsnelheid 205 km/h 170 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,9 s 13,0 s
massa leeg 1300 kg 885 kg
aantal cilinders 4, in lijn 4, in lijn
kleppen per cilinder 4 4
cilinderinhoud 1998 cm3 1149 cm3
boring x slag 82,7 x 93,0 mm 69,0 x 76,8 mm
compressieverh. 9,8:1 9,8:1
max. vermogen 99 kW (135 pk) 55 kW (75 pk)
5500tpm 5500tpm
max. koppel 191 Nm 105 Nm
3750tpm 3500tpm
het eerste genoemde behoort tot de laguna
acceleratie 0-100 km/h 9,9 s 13,0 s
massa leeg 1300 kg 885 kg
aantal cilinders 4, in lijn 4, in lijn
kleppen per cilinder 4 4
cilinderinhoud 1998 cm3 1149 cm3
boring x slag 82,7 x 93,0 mm 69,0 x 76,8 mm
compressieverh. 9,8:1 9,8:1
max. vermogen 99 kW (135 pk) 55 kW (75 pk)
5500tpm 5500tpm
max. koppel 191 Nm 105 Nm
3750tpm 3500tpm

-
- Berichten: 948
- Lid geworden op: do 15 jul 2004 21:46
- Locatie: S'nisse
ja heb twee keer (eigenlijk meer maar twee keer gepakt) een keer met 50 km rijksweg en een keer met 40 km te hard binnen de bebouwde kom te hard gereden. ja eigen schuldAlpine-racer schreef:wat heb je uitgevreten dan
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
yeps ik haalde ze met 110 in op een landweg maar was officieel binnen de bebouwde kom en had er al twee gehad van boven de 30 km te hard dus zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar de lul maar 1 juni mag ik weer








Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Rustig terugrijdend vanaf Zolder had ik bij Eindhoven aan m'n bumper in ene een enthousiasteling met in 't donker alleen z'n stadslichten, en een setje mistlampen aan. Het bleek een Fiat Cinquecento Sporting. Bij de verkeerslichten ik rechts, en hij ging er sportief links naast staan. Beetje lachend heen en weer kijken: duidelijk, dit wordt een sprintje.
Het licht op groen, en Yes, weg op 't 'vallen' van 't licht. Fiatje iets later, met een hoop wielspin. Met een beetje beleid kreeg ik alle prik wel op de weg. En tja, toen alleen nog maar gasgeven. Was nie echt een wedstrijdje meer te noemen. Aan het einde van z'n 1 was de voorsprong al aardig, aan 't eind van z'n 3 was de Fiat nie meer te zien in de spiegel
Het blijft een leuk spelletje.
Het licht op groen, en Yes, weg op 't 'vallen' van 't licht. Fiatje iets later, met een hoop wielspin. Met een beetje beleid kreeg ik alle prik wel op de weg. En tja, toen alleen nog maar gasgeven. Was nie echt een wedstrijdje meer te noemen. Aan het einde van z'n 1 was de voorsprong al aardig, aan 't eind van z'n 3 was de Fiat nie meer te zien in de spiegel

Het blijft een leuk spelletje.
Op dat soort momenten vraag ik mezelf wel eens af, wanneer krijg ik nou eens echte concurrentie 
Laatst een E36 BMW 32x (iig 6 pitten), geblindeerde raampjes achter, ramen open met -5 buiten en dikke raggende subsonische sounds naar buiten.
Uiteraard zaten de ventjes te lachen dat ik hun 'dikke' bak zat te bekijken.
Ondertussen groen en zij vol weg, bij 70 zat ik alweer naast ze hehe.

Laatst een E36 BMW 32x (iig 6 pitten), geblindeerde raampjes achter, ramen open met -5 buiten en dikke raggende subsonische sounds naar buiten.
Uiteraard zaten de ventjes te lachen dat ik hun 'dikke' bak zat te bekijken.
Ondertussen groen en zij vol weg, bij 70 zat ik alweer naast ze hehe.
dan moet je het is een x tegen een maat van mij proberen met ze opgeboorde g60 coradoSteven schreef:Op dat soort momenten vraag ik mezelf wel eens af, wanneer krijg ik nou eens echte concurrentie
Laatst een E36 BMW 32x (iig 6 pitten), geblindeerde raampjes achter, ramen open met -5 buiten en dikke raggende subsonische sounds naar buiten.
Uiteraard zaten de ventjes te lachen dat ik hun 'dikke' bak zat te bekijken.
Ondertussen groen en zij vol weg, bij 70 zat ik alweer naast ze hehe.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
gisterenavond peugeot 106 rally op de a 27
mmmmmmmmmmm tot de 160 redje het redelijk maar daarboven is de peugeot toch sterker
mmmmmmmmmmm tot de 160 redje het redelijk maar daarboven is de peugeot toch sterker

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
wat mij opvalt is dat je in 1, 2 en 3 redelijk sneller bent met een standaard gtt maar in 4 en 5 mis je toch koppel tegen veel karretjes
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Beetje slaperig naar buiten te kijkenMenno schreef:Wat zat je voor die tijd te doen dan?Steven schreef:Ondertussen groen en zij vol weg, bij 70 zat ik alweer naast ze hehe.

Nee ik zat niet te trekken op die 'dikke' beamer

de morgen effe snel naar de bakker, stond daar een 325 E36 hopeloos in de vroegte zen baskist te testen terwijl zen al even halve gare marina bij de bakker binnen staat. Had ik effe het geluk dat wij tegelijkertijd bediend werden en samen de winkel verlieten. Mr boom boom als een opgefuckte speedbol voor me weg, denkelijk nog aan het na-flippen. Aan de verkeerslichten ging ie al links staan...feesjeu, wat een manier om boom boom op 15 sec stil te zetten
, helemaal aan gort gereden met de S4 


bedoel je een audi S4? dan is zo'n bwm toch geen partij voor je??-jo- schreef:de morgen effe snel naar de bakker, stond daar een 325 E36 hopeloos in de vroegte zen baskist te testen terwijl zen al even halve gare marina bij de bakker binnen staat. Had ik effe het geluk dat wij tegelijkertijd bediend werden en samen de winkel verlieten. Mr boom boom als een opgefuckte speedbol voor me weg, denkelijk nog aan het na-flippen. Aan de verkeerslichten ging ie al links staan...feesjeu, wat een manier om boom boom op 15 sec stil te zetten, helemaal aan gort gereden met de S4
ik reed met mijn vorige auto een daihatsu charade GTTI 993cc 12v turbo al dat soort auto's eruit...
