Vervangen lampje asbak/sigaretten plug verlichting

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
Plaats reactie
radiation1

:( Kan dat lampje van de asbak/ sigaretten aansteker niet vinden...Heb wel een idee waar dit moet zitten natuurlijk maar zie helemaal niets dat op een lampie lijkt. Klinkt gek, maar ik heb geen idee hoe hierbij te komen.... Is Laguna Break 2,2DT RTD uit oktober 2000.

Iemand een idee om een roker in het donker te redden? en nee interieur verlichting is geen alternatief >-)

Thanks in advance!
saro

Hoi,

Heb een laguna van 2001, maar bij mij zit er ook
geen verlichting in de asbak. Heeft renault dat wel?
Zoja, dan moet ik ook gaan zoeken waar dat (kapotte)
lampje zit.

Grt. Saro
radiation1

:lol: D'r zit zelfs in een trabant een lampje voor asbak verlichting, nog nooit een auto gezien zonder :lol:

Hetzelfde schuitje.... in de asbak en rond de sig. plug zitten ringen/gekleurde vensters voor verlichting en ergens daarachter een lampje.... zoek en gij zult vinden, lees het forum eens door, die dingen zitten op de meest onmogelijkste onbereikbare plaatsen, heb nog niets gevonden, doch daar kom ik spoedig wel achter..... Heb de werkplaats handboeken op cd rom gedowned, dus ff zoeken, en oplossen. Toch kan er iemand zijn die dit al heeft verholpen en weet wat de procedure is..... Stay in touch zal 'k maar zeggen dan.

Thanks for the reply :wink:
Plaats reactie