Heeft even geduurd, maar de digitale fotoshop had vakantie???
Nee zonder flauwekul. Heb even een foto online gezet hoe wij de pomp hebben ingebouwd bij onze rally auto.
Het beste was geweest als we de pomp andersom hadden kunnen monteren(180 graden draaien, niet op de kop

). Dan hadden we iets meer ruimte tussen de turbo en de pomp. Maar met een dekentje kom je al een heel eind. Ding heeft inmiddels een 200 km dienst gedaan waarvan 160 tijdens een rally training met rode turbo

. Dus kan wel zeggen dat die het goed doet.
Het inbouwen is niet heel erg veel over te vertellen, is gewoon erin schroeven en de achterste baksteun aanpassen voor de leiding. Wel zorgen dat je de 5 GTT stuurstangen en kogels monteerd. Wat betreft de montage stuurstang aan stuurhuis. Hier moet je dan een deeltje van de clio gebruiken en de rest van de GTT. Oh ja, 1 ding nog.. Best belangrijk: Het bijna niet te doen met ingebouwde motor. Wij hebben het met uitgebouwde motor gedaan en dat heeft ons zelfs al grijze haren bezorgd. Maar het is absoluut de moeite waard. Met een 16V stuurhuis heb je een Lock-Lock van 3 ofzo met een heerlijke directe bekrachtigde besturing. Maar de besturing is zwaar genoeg om niet te storen en licht genoeg om je na een dagje racen de volgende ochtend toch lekker fris achter het stuur te laten zitten. Zeker de moeite waard, want sturen doet het kreng standard best kut met wat brede banden.
Maar hier is een foto van de pomp:
[img]
http://members.home.nl/gt.turbo/images/DSCF0105.JPG[/img]
En hier van de gemodificeerde motorsteun:
[img]
http://members.home.nl/gt.turbo/images/DSCF0106.JPG[/img]
Hopelijk heb je er wat aan.
P.S. Dit was ons trouwens niet zo snel en goed gelukt zonder de hulp van Goeroe Menno. Many thanx
