Neon

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
Weazelke
Contacteer:

Hoi,

had even een vraagje; ik heb namelijk onder de zetels neon geplaatst,
en ook vanvoor
(foto's zie
http://users.skynet.be/Weazelke/DayDrea ... Wingo.html )

ook nieuwe pook gezet, ouwe was echt versleten.

ondertussen ook ruiten getint en zonneband... foto's moet ik nog maken,
meer echt geld insteken ben ik niet echt van plan, ze is 10 jaar en heeft 336 000 km... is een 1.2 naftje :) en brengt me elke dag nog op en af school.

hoedan ook, waarom ik hier post is dat mijn voorste neon's het laten afweten, ik dus nieuw setje gekocht... en na een week vielen ze weer gewoon uit, de achterste blijven brande.

heb achter sigaretten aansteker aangesloten, met zo een 'vliegtuig' schakelaar (te zien op de foto's langs het stuur)

kvroeg me af waaraan dit kon liggen, want weer 30 euro aan een setje neons uitgeven om maar een halve week te branden lijkt me zot.

ik wou mijn undercar kit ook nog plaatsen, maar heb schrik dat deze ook zou begeven, en deze is duurder...

iemand bekend ermee?

grtjs
DxRsd

zomaar rare ingeving van een leek maar kan het d'r niet aan liggen dat je 4 neonlichten op 1 stekker heb geprobeerd te duwen??? en hoe heb je dat voor elkaar gekregen want ik kon alleen maar een plug kopen met + en - draad dan een plug met 2 pluggen eraan en daar konden dan m'n neon lichten in voor onder m'n dashboard maar de bekabeling van je neon is toch veel te kort voor helemaal naar je stoelen te brengen???? greetz uit rsd.....

PS als je wilt is er binnenkort 2e paasdag in etten - leur een meeting van 1000 wagens mssn wel leuk om ook te gaan kijken is altijd leuk meeting met meer dan 1000 auto's ;)
-jacco-
Über-Spammer

Weazelke schreef: ze is 10 jaar en heeft 336 000 km...
Damn, en ik maar denken dat mijn Twingo er een hoop had opzitten :D ;)
Weazelke
Contacteer:

mjah, da aansluiten was ni zo moeilijk (dacht ik)

ik had nooit gehoord dat ge die stekkers er niet zomaar mocht afknippen...

het aansluitschema... (de undercar kit hangt nog niet)
[img]http://users.skynet.be/Weazelke/Problem.JPG[/img]

als er een fout is (wat zo wel zal zijn) vind ik raar dat enkel de eerste paar telkes uitvallen....

de neons kunnen toch maar 12V krijegen..; snap niet wat er mis is..
Ronnie B.
Contacteer:

komt het nog goed? (Y) :lol:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

het schema lijkt gewoon prima, alleen een neon under car kit, maakt gebruik van wisselspanning, dus moet er een transformator tussen
Plaats reactie