[R5 GTT] Project CookieMonster -> WIE WEET RAAD?

Vertel hier alles over je project.
Merijn.V
Contacteer:

Hahaha, bijrijderskant is het inderdaad.
Als je wilt is ie voor jou, je hebt PM gehad als het goed is. :D
Merijn.V
Contacteer:

Chris schreef:De eerste weekjes zijn het zwaarst.

Maar kom je nu weer vaker naar meetings? Want we zagen je nergens meer. ;)
Zo'n campeer weekend lijkt me wel leuk, ik heb een vouwwagen. Maar ik ben wel een mooiweer campeerder. Alleen kom ik dan met de volvo, want daar zit een trekhaak achter.
Ronnie B. schreef:en zn gtt zou waarschijnlijk nu wel snel klaar zijn :D
Ik vermoed dat de GTT in elk geval het komende jaar meer aandacht gaat krijgen dan de afgelopen 3 jaar.
Dennis VK

Jezus merijn, dat is slecht nieuws man! sterkte ermee, ik zal de volgende keer als ik in delft ben eens proberen langs te komen. Ik ben zelden in delft de laatste tijd.

succes,
Dennis
Merijn.V
Contacteer:

Thanks. Ben er ook niet echt blij mee.
Merijn.V
Contacteer:

Dennis VK schreef:Jezus merijn, dat is slecht nieuws man! sterkte ermee, ik zal de volgende keer als ik in delft ben eens proberen langs te komen. Ik ben zelden in delft de laatste tijd.

succes,
Dennis
Ja man, wanneer kom je koffie doen?
Merijn.V
Contacteer:

Onderstaande plaatje:

Die zwarte klem die op de stabiestang zit, waar dient ie voor en hoe hoort ie te zitten?
Merijn.V schreef:Hoe hoort die klem te zitten en waar dient ie voor?
[img]http://members.lycos.nl/cookiesproject/GTT/GTT003.jpg[/img]

Dit nette spatbordje is voor de handel, iemand belangstelling voor een spatbord met orginele bestickering? T.E.A.B. stuur maar een PM.
[img]http://members.lycos.nl/cookiesproject/GTT/spatbord.jpg[/img]
MarcoG
Contacteer:

Oi Merijn, de stabistang van mijn 16v zit bij de uiteindes op de draagarmen vast, en 2x met een dik rubber blok eromheen geklemt op dat rechte stuk (links en rechts van waar jij die vette klem hebt zitten).
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/ ... rmount.jpg[/img]

Die klem ziet er stevig uit, is die niet om je stabistang aan je subframe vast te zetten? Zit er geen rubber tussen geklemt ofzo?
Merijn.V
Contacteer:

MarcoG schreef:Oi Merijn, de stabistang van mijn 16v zit bij de uiteindes op de draagarmen vast, en 2x met een dik rubber blok eromheen geklemt op dat rechte stuk (links en rechts van waar jij die vette klem hebt zitten).
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/ ... rmount.jpg[/img]

Die klem ziet er stevig uit, is die niet om je stabistang aan je subframe vast te zetten? Zit er geen rubber tussen geklemt ofzo?
Ja wat dat betreft zit de stabi hetzelfde op de GTT.
2 powerflexbussen op de uiteinden aan de draagarmen en 2 D-vormige met half ronde klemmen op het subframe zelf.

Alleen die vage klem????
Florus

Die vage klem zit er bij mij ook op de zelfde manier op,en 'k heb het bij meerdere zo gezien.
Steven
Car: M536

Jah dat hebben alle GT's, heeft het niet iets te maken dat die stangen niet knakken als ze over de uitlaat gaan? de torsie moet nogal op- en neer door de stang, volgens mij is die dikke hobbel over de uitlaat een zwak punt...
Merijn.V
Contacteer:

Steven schreef:Jah dat hebben alle GT's, heeft het niet iets te maken dat die stangen niet knakken als ze over de uitlaat gaan? de torsie moet nogal op- en neer door de stang, volgens mij is die dikke hobbel over de uitlaat een zwak punt...
Dus met andere woorden, die klem doet wat, maar die zit er maar gewoon te zitten en het komt niet om een paar centimeter uit e.d. hoe die gemonteerd zit.
Steven
Car: M536

nouja gewoon ongeveer terugzetten zoals ie zat, komt idd niet op de mm nauwkeurig.
Merijn.V
Contacteer:

Eindelijk is de garagebox in Barendrecht leeg, tering wat een berg puinzooi zeg.

Heb gelijk weer een coupe-blok en GTT-blok extra staan.
Plaats reactie