klepspelling

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

kan iemand mij vertellen wat de klepspeling is van een renault 5 gt turbo phase 1? mijn renaultje heeft al een tijd minder aandacht gekregen dan dat t verdient dus willen we vanmiddag zij kleppies gaan stellen.
H8bal

inlaat 0.20 uitlaat 0.25
Anonymous

mijn dank is groot! ik vraag me af of er niet een afdeling binnen ren-tun site kan komen waar gewoon alle specs in komen te staan van ieder type model enz. ik heb wel een ringband boek met gegevens maar die is ook niet volledig of heb jij een sugg wat betreft boek wat t handigst is.
Riël
Über-Spammer

Under construction :)
jeroen.k

sip walraven schreef:mijn dank is groot! ik vraag me af of er niet een afdeling binnen ren-tun site kan komen waar gewoon alle specs in komen te staan van ieder type model enz. ik heb wel een ringband boek met gegevens maar die is ook niet volledig of heb jij een sugg wat betreft boek wat t handigst is.
Vraagbaak/Hayens :)

Hoe werkt dat klepstellen eigenlijk? Moet ik binnenkort ook eens doen bij de GTT (voor de zekerheid) maar nog nooit gedaan (hoeft ook niet bij een 16v :P )
Abel
Über-Spammer

met een klein sleuteltje en een tang en een voelermaat.. zo doe ik het altijd ;)
pierre

kleppen koud stellen
Plaats reactie