De Onbekende Renault.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Rond een uur of 6 vanavond in Groningen, vlakbij het AZG:
R5 GTT Ph1
RP-PS-xx
Rood
Alles in kleur
Vooraan verlaagd
R5 GTT Ph1
RP-PS-xx
Rood
Alles in kleur
Vooraan verlaagd
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
net in Bodegraven, deze zeer bekende 5:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/winter.JPG[/img]
je zou ook niet ff bellen he als je gaat rijden

-
Die ziet er wel heeel erg schoon uit!Ronnie B. schreef:net in Bodegraven, deze zeer bekende 5:

die 5 staat altijd binnen, dus dat is makkelijk schoonhouden! maar ik sprak hem net en toen zei hij dat hij effe 120km gevlamt had net, dus hij zal nu wel zwart zijn, chris kennende wast hij hem toch wel weer morgenochtend
oja, vorige week zaterdag spotte ik mijn oude R19 voor de grote skihut in Rotterdam, de RTC nummerplaathouder zat er nog op!
oja, vorige week zaterdag spotte ik mijn oude R19 voor de grote skihut in Rotterdam, de RTC nummerplaathouder zat er nog op!
Vanmiddag in Heeze, een rode uitgebouwde en vol stickers geplakte megane coupe, kenteken:NF-SN-33 deze had verschillende rtc kenmerken en stond in de ambachten geparkeert
Dat was ik ja, reedt ik te hard????Sanderrr schreef:Gisterenmiddag rond een uurtje of 5 op de Slaperdijk op het randje van Velserbroek en Haarlem een mooie Willy gespot. Ging allemaal net iets te snel om kenteken en kenmerken te spotten

Dat viel nog wel mee, maar je kwam net het hoekje om toen ik kruispunt opging, dus zag je eigenlijk net te laat, maar nette bakStrijder schreef:Dat was ik ja, reedt ik te hard????Sanderrr schreef:Gisterenmiddag rond een uurtje of 5 op de Slaperdijk op het randje van Velserbroek en Haarlem een mooie Willy gespot. Ging allemaal net iets te snel om kenteken en kenmerken te spotten

Ik denk dat dat Zandhapper is.Bart RT schreef:Vanmiddag in Heeze, een rode uitgebouwde en vol stickers geplakte megane coupe, kenteken:NF-SN-33 deze had verschillende rtc kenmerken en stond in de ambachten geparkeert
ja dank je ff aan het toeren en bij verselbroek getanktSanderrr schreef:Dat viel nog wel mee, maar je kwam net het hoekje om toen ik kruispunt opging, dus zag je eigenlijk net te laat, maar nette bakStrijder schreef:Dat was ik ja, reedt ik te hard????Sanderrr schreef:Gisterenmiddag rond een uurtje of 5 op de Slaperdijk op het randje van Velserbroek en Haarlem een mooie Willy gespot. Ging allemaal net iets te snel om kenteken en kenmerken te spotten
Trust me. I know what I'm doing.
daar licht nog een best pak sneeuw in Heerenveen
-
Helemaal goed.Foeke schreef:De 19 van RobertR19

@Edwin19 ,Hij ziet er nog best schoon uit
@robert: NEE dat doet ie niet 

Zaterdag bij mij voor de deur op de Regentesselaan in Den Haag een zwarte 16v kenteken:NG-DX-09 met een Veban Rijswijk kentekenplaat houder! Iemand van hier?
En zondag bij de 1e haven in Scheveningen een Belgische Clio V6
Greets,
Maurice
En zondag bij de 1e haven in Scheveningen een Belgische Clio V6

Greets,
Maurice
Van de week wederom gespot in Den Haag een blauwe R5 GT Turbo met volledige bodykit en chrome leters op het voorraam: Renault Sport.
Ook in Den Haag gespot een zwarte twingo met bodykit en stillauto velgen eronder, verlaagd, enkele einddemper, laguna lip.
En vlakbij de Goudenregenstraat in Den Haag een zwarte R5 GT Turbo, geen kenmerken gezien...ging te snel.
En vlakbij de HALO (sportclub Helas) in Den Haag een gouden twingo met bodykit, niet verlaagd en voor de rest redelijk standaard.
Vandaag gespot een R19 16v in het industrie gebied 't Heen in Katwijk. Stond geparkeerd onder aan mijn werk dus zag alleen dat er een MDF hoedeplank in lag met een Magnat sub.
Ook in Den Haag gespot een zwarte twingo met bodykit en stillauto velgen eronder, verlaagd, enkele einddemper, laguna lip.
En vlakbij de Goudenregenstraat in Den Haag een zwarte R5 GT Turbo, geen kenmerken gezien...ging te snel.
En vlakbij de HALO (sportclub Helas) in Den Haag een gouden twingo met bodykit, niet verlaagd en voor de rest redelijk standaard.
Vandaag gespot een R19 16v in het industrie gebied 't Heen in Katwijk. Stond geparkeerd onder aan mijn werk dus zag alleen dat er een MDF hoedeplank in lag met een Magnat sub.
Hij stond er dus nog steeds... En helaas istie ook niet langs geweest afgelopen zondagJacco Twingi schreef: In Leerdam geparkeerd op de schaikseweg:
Blauwe Mégane Coupé
Zwaar verlaagd & Skirts
PP-LB-82
Foto's :

In vliegende vaart:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Jacc ... t_RMC1.jpg[/img]
FF gestopt:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Jacc ... t_RMC2.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Jacc ... t_RMC3.jpg[/img]
-
ik zag van de week hier nog ergens een foto met die jongen erop wat dat was waarschijnlijk steven uit spijkenisse. maar kan nu die foto nergens meer vinden. het was een foto met een turbo (volgens mij een blue sport)erop en hij stond bij de motorkap met een petje op.Rontwingo schreef:Van de week wederom gespot in Den Haag een blauwe R5 GT Turbo met volledige bodykit en chrome leters op het voorraam: Renault Sport.
Gister in beek en donk, vette clio 16V, willi blauw, ph II alien spoiler, sideskirts. Bestuurder zwaaide nog even 
Vanmorgen in helmond (zoals vaker 's ochtnds) blauwe ultralage Megane I ph I, 16" velgen, sideskirts, echt bruut bakkie!!

Vanmorgen in helmond (zoals vaker 's ochtnds) blauwe ultralage Megane I ph I, 16" velgen, sideskirts, echt bruut bakkie!!
-
die gouden twingo met een body kit , heeft ie ook geblindeerde ramen , dan is het een jongen die ik ken hij woont in schiedam .
Deze?Rontwingo schreef: En vlakbij de HALO (sportclub Helas) in Den Haag een gouden twingo met bodykit, niet verlaagd en voor de rest redelijk standaard.

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Jacc ... ykit_1.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Jacc ... ykit_2.jpg[/img]
Stond op de afsluitingsmeeting vorig jaar

Zou best kunnen..volgens mij zat er ook een jongen in met een petje op5gt8vturbo schreef:ik zag van de week hier nog ergens een foto met die jongen erop wat dat was waarschijnlijk steven uit spijkenisse. maar kan nu die foto nergens meer vinden. het was een foto met een turbo (volgens mij een blue sport)erop en hij stond bij de motorkap met een petje op.Rontwingo schreef:Van de week wederom gespot in Den Haag een blauwe R5 GT Turbo met volledige bodykit en chrome leters op het voorraam: Renault Sport.

volgens mij kwam ik vandaag op de weg naar het strand van IJmuiden vandaag die Clio 2 tegen met OZ velgen en witte striping uit het midden???
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Vanmiddag rond 14.20u op de A50 t.h.v. veghel, in de richting eindhoven:
Donkerblauwe R5 GTT/GTE met gouden velgen volgens mij..ik reed aan de andere kant dus nummerplaat niet gezien..hij ging in een lekker vaartje over de snelweg in ieder geval!
Iemand van hier?
Donkerblauwe R5 GTT/GTE met gouden velgen volgens mij..ik reed aan de andere kant dus nummerplaat niet gezien..hij ging in een lekker vaartje over de snelweg in ieder geval!
Iemand van hier?
-
Vanmiddag gespot:
Blauwe 19 cabrio phase op de N33 rijdend richting Veendam
Zwarte Clio 16v phase 1 in de buurt van Hellum
Blauwe 19 cabrio phase op de N33 rijdend richting Veendam
Zwarte Clio 16v phase 1 in de buurt van Hellum
hij reed er weer: NS-PX-71~Haas~ schreef:Vanmorgen in helmond (zoals vaker 's ochtnds) blauwe ultralage Megane I ph I, 16" velgen, sideskirts, echt bruut bakkie!!
hij heeft ook het logo uit de kap gehaald

dies van Frits 

gistermiddag rond 17.00 uur.vlamde er een witte renault 9 cheverny
over de leidsche straatweg in woerden..R.T.C.kenmerken waren goed zichtbaar
over de leidsche straatweg in woerden..R.T.C.kenmerken waren goed zichtbaar