Ff voorstellen : Arco
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Hey, ik ben Arco. 28 jaar.
Heb mij aangemeld om eens te kijken of ik nog interessante ideetjes kan opdoen m.b.t. mijn (hobby)Megane Coupe 1.6 16v.
Heb 3/4 jaar geleden voor weinig een leuke Coupe 1,6 16v uit okt. 1999 gekocht. En ben nu bezig met het `opleuken`van de voiture.
Heb mij aangemeld om eens te kijken of ik nog interessante ideetjes kan opdoen m.b.t. mijn (hobby)Megane Coupe 1.6 16v.
Heb 3/4 jaar geleden voor weinig een leuke Coupe 1,6 16v uit okt. 1999 gekocht. En ben nu bezig met het `opleuken`van de voiture.
Laatst gewijzigd door Arco op wo 2 jan 2013 13:29, 12 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
welkom op de site Arie, kom eens naar Leiden, elke week meetings!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Bij welke topic kan ik dat vinden Ronnie B. ?? Want bij "meeting vrijdagavond Bodegraven staat alleen maar gewauwel...
By the way, het gaat lekekr met m'n coupetje.
Nu een aantal weekenden bezig op de zaak en het schiet aardig op.
Probeer 'm weliswaar zoveel mogelijk standaard te houden.
- Groot onderhoud gedaan met het vervangen van de filters en het verversen van de olie-en.
- K&N luchtfilter gemonteerd en de totale inlaatbuis tot het filter zelf verwijderd.
(Moet zeggen, niet verkeerd, Hij zit er nu 4 weken in en met een warme motor en het gaspedaal onderin met lage toeren door de Spoortunnel in Gouda rijden is een altijd een klein feestje)
=>> overigens op topsnelheid door Duistland rijden is ook een feestje. Met gemak haalt de teller op een vlak wegdek de 210-15 en de brom die dan hoorbaar is....
- Remblokken en remschijven voor vervangen
- Nieuwe Michelins voor gemonteerd. (hou het liever standaard, tenminste als iemand nog een leuk, goed setje origineel 16van een 2.0 16V I.D.E. heeft staan voor een leuk prijsje .)
- Stuurhuis vervangen ivm niet werken stuurbekrachting door een nieuw origineel exemplaar. Deed het namelijk ook niet na wisselen van een stuurpomp)
- Inlaatspruitstuk en smoorklephuis gedemonteerd en gereingd en inspuiting opnieuw her-geprogrammeerd.
- Andere bougies gemonteerd. Waren geloof ik Bosch Platinums met 3 koppen)
- In de hoedenplank JBLs GTO 300 Watt ovaal gemonteerd
- Voorportierspeakers vervangen door Renault-set met 150 watt incl. tweeters. (moest wel ff portierbekleding aanpassen)
- JVC radio/CD TYPE KD-SH55R ingebouwd met aparte uitgang aan de voorzijde voor een MP3-speler. (ziet er over te denken om de aansluiting aan de achterzijde te gebruiken en de bedrading/plug voor MP3-speler weg te weken)
- Nieuwe mistlicht-units gemonteerd.
Rest nu alleen nog een paar kleine parkeerschades weg te werken en eens verder te kijken naar een andere einddemper want de originele begint wat minder te worden.
Overigens denk ik ook nog aan het verlagen op de goede manier. Schokdempers EN veren voor en de torsie achter.

By the way, het gaat lekekr met m'n coupetje.
Nu een aantal weekenden bezig op de zaak en het schiet aardig op.
Probeer 'm weliswaar zoveel mogelijk standaard te houden.
- Groot onderhoud gedaan met het vervangen van de filters en het verversen van de olie-en.
- K&N luchtfilter gemonteerd en de totale inlaatbuis tot het filter zelf verwijderd.
(Moet zeggen, niet verkeerd, Hij zit er nu 4 weken in en met een warme motor en het gaspedaal onderin met lage toeren door de Spoortunnel in Gouda rijden is een altijd een klein feestje)

=>> overigens op topsnelheid door Duistland rijden is ook een feestje. Met gemak haalt de teller op een vlak wegdek de 210-15 en de brom die dan hoorbaar is....

- Remblokken en remschijven voor vervangen
- Nieuwe Michelins voor gemonteerd. (hou het liever standaard, tenminste als iemand nog een leuk, goed setje origineel 16van een 2.0 16V I.D.E. heeft staan voor een leuk prijsje .)
- Stuurhuis vervangen ivm niet werken stuurbekrachting door een nieuw origineel exemplaar. Deed het namelijk ook niet na wisselen van een stuurpomp)
- Inlaatspruitstuk en smoorklephuis gedemonteerd en gereingd en inspuiting opnieuw her-geprogrammeerd.
- Andere bougies gemonteerd. Waren geloof ik Bosch Platinums met 3 koppen)
- In de hoedenplank JBLs GTO 300 Watt ovaal gemonteerd
- Voorportierspeakers vervangen door Renault-set met 150 watt incl. tweeters. (moest wel ff portierbekleding aanpassen)

- JVC radio/CD TYPE KD-SH55R ingebouwd met aparte uitgang aan de voorzijde voor een MP3-speler. (ziet er over te denken om de aansluiting aan de achterzijde te gebruiken en de bedrading/plug voor MP3-speler weg te weken)
- Nieuwe mistlicht-units gemonteerd.
Rest nu alleen nog een paar kleine parkeerschades weg te werken en eens verder te kijken naar een andere einddemper want de originele begint wat minder te worden.
Overigens denk ik ook nog aan het verlagen op de goede manier. Schokdempers EN veren voor en de torsie achter.
Laatst gewijzigd door Arco op ma 18 apr 2005 14:56, 5 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Waar dan in Leiden ?? By the way, Bodegraven -Mc Donalds niet meer ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Er werden meer donuts gemaakt ipv besteld ???
I know enough. ik hou het ff in de gaten. Thanx.

I know enough. ik hou het ff in de gaten. Thanx.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
welkom arie
weer een gouwenaar erbij
miss kom ik je wel eens tegen hier met je wagen
of jij anders mij
ennuh waar is de
van de coupé
zien wille ikke 








-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
De voiture is zwaar "schmutzig". Maar ik zal ff kijken of ik nog een foto-tje van 'm kan maken.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
[img]http://nl.msnusers.com/_Secure/0RwAAAFM ... C00785.JPG[/img]
[img]http://nl.msnusers.com/_Secure/0RwDaAlQ ... C00786.JPG[/img]
[img]http://nl.msnusers.com/_Secure/0RwCz*1c ... C00789.JPG[/img]
[img]http://nl.msnusers.com/_Secure/0gwB0GS0 ... nk%201.jpg[/img]
[img]http://nl.msnusers.com/_Secure/0RwDaAlQ ... C00786.JPG[/img]
[img]http://nl.msnusers.com/_Secure/0RwCz*1c ... C00789.JPG[/img]
[img]http://nl.msnusers.com/_Secure/0gwB0GS0 ... nk%201.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Arco op vr 8 apr 2005 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:




-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Van het weekend maar eesn een keer wassen ja.
Yep. Hoe meer zielen uit Gouda-City, des te meer vreugd.
Maarre Spits, quelle vehicle avec 4 roues heb jij ??
Yep. Hoe meer zielen uit Gouda-City, des te meer vreugd.
Maarre Spits, quelle vehicle avec 4 roues heb jij ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
wijs bakkie arie 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Thanx Ronnie B. (zijn die foto's wel te zien, want ik zie ze niet...)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Ja de foto's doen t!
mooi bakkie!
mooi bakkie!

-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Neem aan dat je vraag luid wat ik rij voor autoArie van de Hoek schreef: Maarre Spits, quelle vehicle avec 4 roues heb jij ??


Rij een zwarte clio II phII 1.2 16 klappert

ja hoorArie van de Hoek schreef:Thanx Ronnie B. (zijn die foto's wel te zien, want ik zie ze niet...)


-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Oehhh..spitsoor schreef:Neem aan dat je vraag luid wat ik rij voor autoArie van de Hoek schreef: Maarre Spits, quelle vehicle avec 4 roues heb jij ??ken geen Frans
![]()
![]()
Rij een zwarte clio II phII 1.2 16 klappert
Top-auto. Goede kleur. Echt niets mis mee. Wel een fijne motor die erin ligt. Wij hadden er eens 1 als huurauto. Goed los gereden haaldde die de 190 wel op de teller.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
dat haalt de mijne dus ook
195 zelfs als je hem nog ff wat langer de tijd gunt
gaat overigens wel erg hard
vindt alleen na de 170 dat ie iets wat onstabiel wordt. Voor een paar
's van me wagen kijk hier maar eens: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15786



-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
1.6 16v loopt nu als een zonnetje. Zoals hierboven beschreven onlangs er een boel aan gedaan.Chris schreef:Nette coupé inderdaad! Hoe ervaar je de 1.6 motor?!
Als ik me keurig aan de regeletje hou en m'n rechtervoet af en toe ontspan kan ik aardig zuinig crossen. 800 km op een tank zou dan geen probleem moeten zijn vlgns verbruikmeter.
Helaas in het dagelijks woon-werk verkeer mag ik blij zijn dat 1:9 a 1:10 haalbaar is....

Maar het is een beste auto. Wegligging kan beter. Komt helaas door de (te) hoge banden. Zodoende dat aan het kijken ben voor een verlagingsset voor en eventueel originele 16" van een 2.0 16V I.D.E.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Aha. Billabong-uitvoering met de 15" originele velgen met Continental 185/55R15 banden ??spitsoor schreef:dat haalt de mijne dus ook195 zelfs als je hem nog ff wat langer de tijd gunt
gaat overigens wel erg hard
vindt alleen na de 170 dat ie iets wat onstabiel wordt. Voor een paar
's van me wagen kijk hier maar eens: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15786
Oplossing net als bij een Kever : gewicht voorin leggen.
Heb je trouwwens nog niet in Gouda zien rond-rijden...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
jij hebt echt een knappe 1.2,spitsoor schreef:dat haalt de mijne dus ook195 zelfs als je hem nog ff wat langer de tijd gunt
gaat overigens wel erg hard
vindt alleen na de 170 dat ie iets wat onstabiel wordt. Voor een paar
's van me wagen kijk hier maar eens: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15786
daar moet in de fabriek iets mee gebeurd zijn !
die van mij begint overigens na de 170 ook erg onstabiel te worden

Rijden die dingen harder dan 170?Ferdy schreef:jij hebt echt een knappe 1.2,spitsoor schreef:dat haalt de mijne dus ook195 zelfs als je hem nog ff wat langer de tijd gunt
gaat overigens wel erg hard
vindt alleen na de 170 dat ie iets wat onstabiel wordt. Voor een paar
's van me wagen kijk hier maar eens: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15786
daar moet in de fabriek iets mee gebeurd zijn !
die van mij begint overigens na de 170 ook erg onstabiel te worden


-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Geloof me maar. Laat ze maar lullen over een 1.2 16V, maar die dingen zijn bloedje rap als ze los zijn.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:


ennuh idd de billabong versie met de standaard 185/55/R15 eronder
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
885 kilootjes 

dude, wat dacht jij danSander2 schreef:Rijden die dingen harder dan 170?Ferdy schreef:jij hebt echt een knappe 1.2,spitsoor schreef:dat haalt de mijne dus ook195 zelfs als je hem nog ff wat langer de tijd gunt
gaat overigens wel erg hard
vindt alleen na de 170 dat ie iets wat onstabiel wordt. Voor een paar
's van me wagen kijk hier maar eens: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15786
daar moet in de fabriek iets mee gebeurd zijn !
die van mij begint overigens na de 170 ook erg onstabiel te worden![]()
(grapje...)

hahaha
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
1 ding is zeker. Een Corsa-tje 1.2 haalt dat nog niet eens. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"




-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
heb overigens toen ik deze kocht ook naged8 over een coras 1.2 vondt alleen de corsa in vergelijking met de clio stugger rijden dat nie alleen qua comfort maar ook qua moter daar kwam pas een beetje pit in rond de 3000/3500 toeren de clio gelijk vanuit stationair
maar dat was niet de hoofdzaak hoor
kreeg bij de renault gewoon meer trug voor men oude wagen





toch een rare clio dan die van jou,spitsoor schreef:heb overigens toen ik deze kocht ook naged8 over een coras 1.2 vondt alleen de corsa in vergelijking met de clio stugger rijden dat nie alleen qua comfort maar ook qua moter daar kwam pas een beetje pit in rond de 3000/3500 toeren de clio gelijk vanuit stationairmaar dat was niet de hoofdzaak hoor
kreeg bij de renault gewoon meer trug voor men oude wagen
![]()
de mijne komt bij 3000/4000 toeren wel los



-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
zo zie je maar. Wij als dealer zijn jouw beste vriend.spitsoor schreef:heb overigens toen ik deze kocht ook naged8 over een coras 1.2 vondt alleen de corsa in vergelijking met de clio stugger rijden dat nie alleen qua comfort maar ook qua moter daar kwam pas een beetje pit in rond de 3000/3500 toeren de clio gelijk vanuit stationairmaar dat was niet de hoofdzaak hoor
kreeg bij de renault gewoon meer trug voor men oude wagen
![]()

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
de mijne ook welFerdy schreef:toch een rare clio dan die van jou,spitsoor schreef:heb overigens toen ik deze kocht ook naged8 over een coras 1.2 vondt alleen de corsa in vergelijking met de clio stugger rijden dat nie alleen qua comfort maar ook qua moter daar kwam pas een beetje pit in rond de 3000/3500 toeren de clio gelijk vanuit stationairmaar dat was niet de hoofdzaak hoor
kreeg bij de renault gewoon meer trug voor men oude wagen
![]()
de mijne komt bij 3000/4000 toeren wel los
![]()
![]()


