Léon => seat ibi Total loss, binnenkort opzoek naar een C
JA
KON GISTERAVOND DIE FOTO'S NIET VINDEN IN DE COMPUTER, DUS ZAL VANMIDDAG EFFE NIEUWE MAKEN 

Heerlijk weer een franse auto
wederom ik ben benieuwd
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
nou idd 

ondertussen zijn we bijna een maand verder.
nou load ik net mn foto op, maar hij komt niet in mn topic
hoe kan dat nou, snap het niet helemaal 

dat probleem ken ik 

hahahaha, maar de foto staat ook in de chat topic van de meeting bij de kuip. Het is die rode gtt met goude velgjes, die naast die zilvere gtt staat, die ook te koop is. Dus kan je niet wachten op de foto, kijk dan daar even 

ja dat is m, bedanktLeuke 5 Léon!
ooww is dat jou auto?leuk 5je 

yep, dat is m, moet m alleen een keer goed (rood) poetsen, en de velgen effe helemaal cleanen. welke is nou van jou?
Die van mij staat nog gestript in de schuur.
ben bezig om hem op te bouwen ,maar moet gewoon ff rap actie gaan ondernemen.
een poetsbeurt doet wonderen hoor.die van mij was ook aardig dof
maar hij is redelijk goed bij gekomen door een Polijst beurt met een poetstol.daarna goed in de was houden,dan blijft rood best netjes..het blijft natuurlijk een gevoelig kleurtje
sucses ermee 

ben bezig om hem op te bouwen ,maar moet gewoon ff rap actie gaan ondernemen.
een poetsbeurt doet wonderen hoor.die van mij was ook aardig dof
maar hij is redelijk goed bij gekomen door een Polijst beurt met een poetstol.daarna goed in de was houden,dan blijft rood best netjes..het blijft natuurlijk een gevoelig kleurtje

Hier wat foto's van je auto's:
Dit is Ronnie's phase 1, dit word een slalom/sprintauto:
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_v2.jpg[/img]
Meer info en foto's hier:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 45&start=0
Ronnie's phase 2, momenteel word deze opnieuw opgebouwt:
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_ron4.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_ron1.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_ron5.jpg[/img]
Meer info over dit project is hier te vinden:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 77&start=0[/quote]
Dit is Ronnie's phase 1, dit word een slalom/sprintauto:
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_v2.jpg[/img]
Meer info en foto's hier:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 45&start=0
Ronnie's phase 2, momenteel word deze opnieuw opgebouwt:
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_ron4.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_ron1.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_ron5.jpg[/img]
Meer info over dit project is hier te vinden:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 77&start=0[/quote]
ik lees dat je uit Rockanje komt...Leuk plaatsje.een goeie kennis van mij die woont daar...Heeft een zaak daar Bike sport centre..Ik ben daar nog wel eens..
vlak bij een discotheek daar (volgens mij de Bermuda)stond ook vaak een alpine blauw 5je..maar die zie ik al enige tijd niet meer staan..
en ook stond er in jullie dorp een 11 turbo met gele clio 16v wielen eronder...Bestaat deze auto nog?
vlak bij een discotheek daar (volgens mij de Bermuda)stond ook vaak een alpine blauw 5je..maar die zie ik al enige tijd niet meer staan..
en ook stond er in jullie dorp een 11 turbo met gele clio 16v wielen eronder...Bestaat deze auto nog?
die kennis van je van die bike zaak, ken ik ook, hij of z'n vrouw of allebei die zitten bij probaro, een promotie team van Rockanje, of zaten. ik heb er ook wel eens aan mee geholpen, aan een skate tour.ik lees dat je uit Rockanje komt...Leuk plaatsje.een goeie kennis van mij die woont daar...Heeft een zaak daar Bike sport centre..Ik ben daar nog wel eens..
Bermuda bestaat niet meer, en dat vijfje volgens mij ook niet meer

die 11 turbo die staat er nog wel, nog steeds met gele velgen. hiervoor had die man ook een 5 gt turbo, die was ook wel heel tof.
Rockanje is ook leuk, 's zomers, s'winters gebeurt er weinig.
Kunnen we niet een keer een strand meeting houden?

-
leuk 5je. sterkte met het ontluchten als het nu niet lukt moet je maar ff bellen.
bedankt, ik ben er nog niet aan begonnen hoor. maar als het niet lukt bel ik effe.leuk 5je. sterkte met het ontluchten als het nu niet lukt moet je maar ff bellen.
maar je had het er ook over dat de kachel radiateur ook verstopt zou kunnen zitten, maar ik krijg wel gewoon warme lucht binnen, of maakt dat niet uit?
Leon schreef:die kennis van je van die bike zaak, ken ik ook, hij of z'n vrouw of allebei die zitten bij probaro, een promotie team van Rockanje, of zaten. ik heb er ook wel eens aan mee geholpen, aan een skate tour.ik lees dat je uit Rockanje komt...Leuk plaatsje.een goeie kennis van mij die woont daar...Heeft een zaak daar Bike sport centre..Ik ben daar nog wel eens..
Bermuda bestaat niet meer, en dat vijfje volgens mij ook niet meer![]()
die 11 turbo die staat er nog wel, nog steeds met gele velgen. hiervoor had die man ook een 5 gt turbo, die was ook wel heel tof.
Ja steven en kitty.lachuh dat je die kent!zijn allebei fanatieke schaatsers..
maar dat is een goed idee om daar een meeting van de zomer te gaan houden

bijvoorbeeld het noordzee-strand of zo
-
vind ik moeilijk te zeggen volgens mij als die kapot is of verstopt houdt je wel gewoon warme lucht. bij mij was hij kapot en ik had ook gewoon warme lucht. maar hij was niet heet.
meestal als ze zo`n pil in je systeem hebben gegooid is alles naar de knoppen moet je eerst alles goed reinigen. voor een goed koelssyteem kan je beter gelijk alles aanpassen en schoon houden als telkens één dingetje. je zou je kachelradiateur kunnen vervangen. en je waterpomp openschroeven en schoonmaken en je slangen ook goed schoonmaken van binnen. dan ben je al en heel eind het enige wat niet zomaar schoon kan is je blok waar die gekoeld wordt (kan wel maar dat kost je weer een koppakking)
kijk ook gelijk of je thermostaat het nog doet :in een pannetje gooien met water (thermostaat helemaal onder water) erin en die ff op het vuur zetten als het bijna kookt moet hij openstaat anders is hij stuk.
jij zei gister dat het water tot aan de deksel zat en als je het open draaide dat het eruit kwam. meestal duidt dat op een verstopping.maar dan denk ik zelf aan je radiateur.
maar voor die paar euro`s (een twee uurtjes vloeken) heb je een nieuw koelsysteem in principe.
meestal als ze zo`n pil in je systeem hebben gegooid is alles naar de knoppen moet je eerst alles goed reinigen. voor een goed koelssyteem kan je beter gelijk alles aanpassen en schoon houden als telkens één dingetje. je zou je kachelradiateur kunnen vervangen. en je waterpomp openschroeven en schoonmaken en je slangen ook goed schoonmaken van binnen. dan ben je al en heel eind het enige wat niet zomaar schoon kan is je blok waar die gekoeld wordt (kan wel maar dat kost je weer een koppakking)
kijk ook gelijk of je thermostaat het nog doet :in een pannetje gooien met water (thermostaat helemaal onder water) erin en die ff op het vuur zetten als het bijna kookt moet hij openstaat anders is hij stuk.
jij zei gister dat het water tot aan de deksel zat en als je het open draaide dat het eruit kwam. meestal duidt dat op een verstopping.maar dan denk ik zelf aan je radiateur.
maar voor die paar euro`s (een twee uurtjes vloeken) heb je een nieuw koelsysteem in principe.
-
ja goed planRonnie B. schreef:Leon schreef:die kennis van je van die bike zaak, ken ik ook, hij of z'n vrouw of allebei die zitten bij probaro, een promotie team van Rockanje, of zaten. ik heb er ook wel eens aan mee geholpen, aan een skate tour.ik lees dat je uit Rockanje komt...Leuk plaatsje.een goeie kennis van mij die woont daar...Heeft een zaak daar Bike sport centre..Ik ben daar nog wel eens..
Ja steven en kitty.lachuh dat je die kent!zijn allebei fanatieke schaatsers..
maar dat is een goed idee om daar een meeting van de zomer te gaan houdendaar moeten we het gewoon eens over hebben binnenkort....
bijvoorbeeld het noordzee-strand of zo
ja
en dan een beetje mazzel met het weer, lekker barbeknoeitje erbij.
lekker dicht bij de auto. is dan bijna een thuis wedstrijd voor Tino
hebben we het nog een keer over.
pm me een keer als je richting rockanje kom, anders kom ik een keer naar bodegraven op vrijdag avond

lekker dicht bij de auto. is dan bijna een thuis wedstrijd voor Tino

pm me een keer als je richting rockanje kom, anders kom ik een keer naar bodegraven op vrijdag avond
ik hoop het! en de slangen schoonmaken, hoe doe ik dat, gewoon lossen halen en schoon spuiten met hoge druk reiniger? of speciaal spoel middel?meestal duidt dat op een verstopping.maar dan denk ik zelf aan je radiateur.
wat is het adres?We hebben nog eens een BBQ met tourtocht gemaakt bij Tino, door Renesse heen met een rij GT Turbo''s, was lachen, foto's staan op Tino's site.

-
Gewoon spoelen onder een kraan en emmer. goed afdrogen en insmeren zodat het lekker soepel blijft en niet uitdroogd.Hoge druk reiniger kan ook maar dan wel voorzichtig en met die kleine slangen heb je er weinig aan. Als je toch al je slangen in je handen heb. zou ik ook gelijk overal waar je een slangenklem opzet ook een linnentapeje onder je slangenklem doen. zullen ze niet meer inscheuren ook.Leon schreef:ik hoop het! en de slangen schoonmaken, hoe doe ik dat, gewoon lossen halen en schoon spuiten met hoge druk reiniger? of speciaal spoel middel?meestal duidt dat op een verstopping.maar dan denk ik zelf aan je radiateur.
oke is goed, bedankt voor de tips
ja leuk,doen weLeon schreef:ja![]()
lekker dicht bij de auto. is dan bijna een thuis wedstrijd voor Tino![]()

-
Leon schreef:die kennis van je van die bike zaak, ken ik ook, hij of z'n vrouw of allebei die zitten bij probaro, een promotie team van Rockanje, of zaten. ik heb er ook wel eens aan mee geholpen, aan een skate tour.ik lees dat je uit Rockanje komt...Leuk plaatsje.een goeie kennis van mij die woont daar...Heeft een zaak daar Bike sport centre..Ik ben daar nog wel eens..
Die 11 heb ik ook eens gezien ja. Leuk ding. Was geloof ik een alpine blauwe fase 1, niet? Was nog wel wat meer aan gedaan behalve die wielen, niet?
Is het ook een echte turbo?
maar goed, ik zal is een opsomming geven wat ik heb gedaan en nog moet doen:
gedaan:
- koppakking vervangen
- kabels van verlichting, en de zekeringen ervan (behalve mistlicht) vervangen of hersteld
- kleppen gesteld
wil ik nog doen:
- mist lichten aansluiten
- 2e turbo druk meter aansluiten
- radiateur vervangen, vanwege slechte koeling (radiateur is er al, moet er alleen nog in)
- mn lak oppoetsen
- dumpvalve erop
- roeste rond voor- en achterruit weghalen
- voorruit vervangen, zit een barst in
radio + installatie inbouwen
tot zover, hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen
gedaan:
- koppakking vervangen
- kabels van verlichting, en de zekeringen ervan (behalve mistlicht) vervangen of hersteld
- kleppen gesteld
wil ik nog doen:
- mist lichten aansluiten
- 2e turbo druk meter aansluiten
- radiateur vervangen, vanwege slechte koeling (radiateur is er al, moet er alleen nog in)
- mn lak oppoetsen
- dumpvalve erop
- roeste rond voor- en achterruit weghalen
- voorruit vervangen, zit een barst in
radio + installatie inbouwen
tot zover, hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen
sucsesv ermee leon

-
lukt het met je radiator?
ben er nog niet aan begonnen eerlijk gezegtlukt het met je radiator?

Ik zal je bellen zodra die er in zit, en dan maar hopen dat dat het euvel was, en dan kan ik eindelijk een dumpvalve halen