Neem ik begin december de Eemhof nog ff meeLex schreef:Zal ik er een plakken op de parkeerplaats van het Heiderbos

Ben er een paar jaar geleden geweest, ik heb me er niet verveeld.~Haas~ schreef:gaat er nog volk op vakantie naar Albufeira, Portugal btw? ik ga er in de zomer heen...ben benieuwd wat t word, hoor er verschillende verhalen over...
als ik memaar op kan
wij gaan maar gewoon met het vliegtuigChris schreef:Ben er een paar jaar geleden geweest, ik heb me er niet verveeld.~Haas~ schreef:gaat er nog volk op vakantie naar Albufeira, Portugal btw? ik ga er in de zomer heen...ben benieuwd wat t word, hoor er verschillende verhalen over...
als ik memaar op kan
Heel misschien komend jaar weer, maar dan met twee 5jes.
hopenlijk is één daarvan roodChris schreef:Ben er een paar jaar geleden geweest, ik heb me er niet verveeld.~Haas~ schreef:gaat er nog volk op vakantie naar Albufeira, Portugal btw? ik ga er in de zomer heen...ben benieuwd wat t word, hoor er verschillende verhalen over...
als ik memaar op kan
Heel misschien komend jaar weer, maar dan met twee 5jes.
WAt een straf!Steven schreef:Ik heb zojuist een last minute Lloret geboekt, helaas niet vliegen dus dan maar met de auto
En dat is precies de reden dat ik in september pas ga!!~Haas~ schreef:damnz...vroeg met vakantie is leuk, maar je moet wel de hele zomer verhalen van mensen aanhoren die 'volgende week weg' gaan
Ik wil nog een keer!!!!
Gewoon nog een keer gaan~Haas~ schreef:damnz...vroeg met vakantie is leuk, maar je moet wel de hele zomer verhalen van mensen aanhoren die 'volgende week weg' gaan
Ik wil nog een keer!!!!
Om je lekker te maken dan: Ik ga volgende week weg~Haas~ schreef:damnz...vroeg met vakantie is leuk, maar je moet wel de hele zomer verhalen van mensen aanhoren die 'volgende week weg' gaan
Ik wil nog een keer!!!!
uhm...en van welke doekoe ook al weer?Jacco Twingi schreef:Gewoon nog een keer gaan~Haas~ schreef:damnz...vroeg met vakantie is leuk, maar je moet wel de hele zomer verhalen van mensen aanhoren die 'volgende week weg' gaan
Ik wil nog een keer!!!!![]()