Ik heb de afgelopen dagen een keer of 5 vast gestaan in de sneeuw. Zo erg dat ik voorbijgangers om een duwtje moest vragen om weg te komen. Soms was de sneeuw erg diep, parkeerplaats bij m'n werk, of goed aangereden en een beetje hellend, bij mij in de straat. Erg vervelend en genant.
Hebben jullie daar ook last van gehad, of ligt dat aan die Michelin Exalto banden?, die het overigens opvallend goed doen als er geen sneeuw ligt, zelfs met koud weer.
Ik ben dan ook blij dat het gaat dooien na 't weekend.
Ik heb niet vast gestaan, maar moest bij optrekken bij verkeerslichten koppeling erg rustig op laten komen en erg weinig gas anders was het schaatsen geblazen. Erg weinig grip dus. Maar zeker tegen die vastgereden sneeuw (=ijs) is volgens mij geen band opgewassen.
Ik heb er trouwens achter oude type Exalto's onder en voor de nieuwe.
ik vind dat je bij stoplichten sowieso slecht weg kom. zowel met de orginele conti's als de bridgestone die er nu opzitten is vooral nat wegdek lastig en slipt hij snel door
Jeroen RS schreef:die tractiecontrole vind ik waardeloos. Als ik wedstrijdje doe zet ik hem altijd uit
Ik vind dat je het geeneens traction control mag noemen... Als je eens sportief optrekt, dan slippen je banden aan het einde van de 1ste versnelling nog
Sander 2 en P@tb@d, jammer dat ik jullie niet heb gesproken op de meeting bij de Kuip. Wel kennis gemaakt met Thoompy en JeroenRS. Leuk om eens andere RS-rijders te spreken.
Ja ik zie op zo'n meeting zo veel mensen ik spreek je wel in april
Volgens mij was je ook al weer weg toen ik er was. Ik reed met 'n groepje mee vanaf De Meern/Bodegraven. Bij Bodegraven hebben we behoorlijk wat oponthoud gehad omdat de 5 van Ivo panne had. Daarna ben ik in Rotterdam ook nog eens verkeerd gereden met een paar man.
GijsClioRS schreef:Sander 2 en P@tb@d, jammer dat ik jullie niet heb gesproken op de meeting bij de Kuip. Wel kennis gemaakt met Thoompy en JeroenRS. Leuk om eens andere RS-rijders te spreken.
Zie jullie wel weer op de RS-meeting.
Van wie was trouwens die grijze ph.3?
Ja! het was leuk om jullie effe in het echt gesproken te hebben!
en voor de RS meeting ga ik wel eerst effe me auto wassen
GijsClioRS schreef:Sander 2 en P@tb@d, jammer dat ik jullie niet heb gesproken op de meeting bij de Kuip. Wel kennis gemaakt met Thoompy en JeroenRS. Leuk om eens andere RS-rijders te spreken.
Zie jullie wel weer op de RS-meeting.
Van wie was trouwens die grijze ph.3?
Ja! het was leuk om jullie effe in het echt gesproken te hebben!
en voor de RS meeting ga ik wel eerst effe me auto wassen
goed plan
btw die van jou heeft vast niet veel kmers gelopen aan je pendalen te zien.
P@TB@D schreef:vraagie: wie heeft hier allemaal zijn tussen demper vervangen voor een demperloze?
En wie heeft hem vervangen voor gewoon weer een pijp met dempers?
Ik zal binnenkort een nieuwe moeten hebben maar twijfel wat het beste is.
Heb geen zin in een enorme takke herrie.
Bij m'n RS phase 2 had ik de middendemper vervangen door een demperloze pijp. (Had dus na de kat alleen nog een einddemper.)
Ik vond 't qua "herrie" meevallen, maar ja, 't blijf toch een kwestie van smaak.
Heb zelf natuurlijk een Sebring dual einddemper en heb toen mijn middendemper maar door een origineel (gedempt) exemplaar vervangen. En blij, want op de snelweg wordt het anders wel een teringherrie. Nu heb ik bij lage toerentallen een rustige brom en hogere een heel aardige race sound.
ik heb een peco einddemper en daar zit best een zwaar geluidje in moet ik zeggen
dus als ik er een demperloze pijp tussen zet ben ik bang voor een hoop herrie