Even voorstellen: Remi

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Remi

Hallo allemaal,
Nou mijn naam is dus Remi. Ik ben 18 jaar oud en al zodanig autogestoord dat ik hier dagelijks op het forum te vinden ben. Ik heb in juni van dit jaar mijn havo diploma gehaald, maar moet nu een jaar wachten voordat ik op de gewenste opleiding kan starten. Dit is de Hoge Hotelschool in Maastricht. Verder ben ik werkzaam bij Men at Work.

Ik ben in eerste instantie hier te recht gekomen, omdat ik op het punt stond om een Renault Clio 1.8 16v te kopen, dit is helaas niet doorgegaan, omdat een of andere gek er het ZESvoudige voor heeft neergelegt dan dat ik van plan was. Wel komisch eigenlijk :D Maar goed, als het met de financiën mee zit ben ik van plan om als nog een Clio te kopen, maar dan wel pas als de financiën ernaar staan. En anders heb ik nog altijd genoeg kans om mee uit te leven in een Golf IV en een S40, maar een eigen auto is natuurlijk net wat leuker.

Ik zit veel achter mijn Pc, te veel eigenlijk, maar dan hou ik me ook met nuttige dingen bezig. Onder andere met Adobe Photoshop, bij de picture tuning wedstrijden is dan ook meestal wel een inzending van mij afkomstig. Dit is mijn eerst serieuze photoshop:

Afbeelding

Verder² hou ik me bezig met m'n Aprilia RS50. Die heb ik natuurlijk onder handen genomen. Hij gaat binnenkort wel de deur uit vanwege mijn rijbewijs :@ Maja, elk voordeel heb z'n nadeel hè. Voor de geïnteresseerden, hier enkele motorische puntjes:

- Race uitlaat
- Race cilinder 74cc met boosterpoorten (12.500 R/Pm)
- Race krukas
- Race koppelingsplaten met stuggere veren
- Aluminium membraan met carbon plaatjes
- 19,5 mm spruitstuk
- 19,5 mm Carburateur (ipv 8,8 mm orgineel)
- Raceketting + tandwielen
- Etc...etc...

Afbeelding

Ik wil als laatste nog even kwijt dat dit een erg goed, maar vooral ook een gezellig forum is en dat je in 99.9% van de gevallen een goed antwoord krijgt op vragen van wat voor aard dan ook. Verder wordt er ook genoeg lol getrapt in het ACT van nl.chat.renault. Ik hoop binnenkort een meeting bij te kunnen wonen en eventueel een actief lid te worden van RTC. Dit was het even voor nu. Heb je vragen of opmerking, kun je me altijd even een PM'metje sturen. Chatten in dit topic kan natuurlijk ook.

Cheers! :biertjuh:
Ronnie B.
Contacteer:

Gaaf!
Plaats reactie