Skateman's GTT phase1 project.

Vertel hier alles over je project.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Skateman schreef:Okay maar nu de hamvraag,

Binnen wat voor tijdsbestek heb je zo een Turbo gestript zegmaar.
Alles eraf en eruit klaar voor de straler.

Greetingz
Skateman
hoeveel tijd heb je en hoeveeltijd heb je over?? Een auto strippen, en ook netjes kan binnen een week maar dan moet je er minstens 40 u/w zijn. en zelf ook wel weten wat je doet.

FF een gedachte, hoever is beverwijk van hoorn af?? kan je niet daar dat ding uit elkaar halen en dan als nog verhuizen?? scheelt je altijd in de kosten en nog eens goeie hulp in de buurt ook. :wink::wink:Of niet steven, e.a
catrinus

In een dag kom je al heel ver. Het is maar net met hoeveel man je bent en wat je er allemaal uit haalt. In een dag heb je zo ie zo je motorruimte helemaal leeg. Interieur heb je er ook vrij snel uit. Dashboard kun je in een uur eruit hebben
There will be plenty of time to rest when your dead
Skateman

Op zich een hele mooie optie, maar meeste uren zullen avonduren worden. Weekend kan wel bijna altijd.
Om na mijn werk (enkhuizen) elke avond weer op en neer beverwijk te rijden dat wordt erg moeilijk.
Ben aan deze kant bezig om alles strak achter elkaar te plannen.
Iets van week 1 auto strippen, week 2 naar de straler week 3 antiroest en spuiten en dan het motorische gedeelte... :-(

Voor het strippen heb ik in preciepe 3 mensen.
2 vrienden. (1 is net monteur in een garage, de 2e rijd al jaren in Classic volvo`s en heeft veel ervaring met bv demontage en Antiroest behandelen)
en dan ikzelf zegmaar....ik zal waarschijnlijk vanalles los gaan schroeven ofzo....zo stel ik me dat voor.

Dan een kennis waar ik hem hopelijk voor niet al te veel geld kan laten stralen.

Heb voor het laswerk ook iemand gevonden die me daar behoorlijk mee wil matsen.

Een andere goede vriend is autospuiter geweest (ivm gezondheid gestopt) maar wil hem graag spuiten en behandelen :-)

Spuitcabine kan ik waarschijnlijk ook voor niet al te veel geld regelen.

Dan moesten we maar weer eens kijken wat de stand van zaken is.

Greetingz
Skateman
catrinus

Nou als ik dat zo lees moet dat wel lukken. Let wel op dat het opbouwen de meeste tijd kost. In principe moet je een auto met 3 man wel in 1 weekend kunnen demonteren.
There will be plenty of time to rest when your dead
Ronnie B.
Contacteer:

ruim 1 jaar verder... iets te melden?
Plaats reactie