Ik heb voor deze velgen niet de hoofdprijs betaald he
Ron, ik moest wel velgen kopen aangezien mijn eigen velgen in zeer slecht staat zijn, stoeprand schade en 1 naar mijn idee krom.
Ik kan het ook niet helemaal volgen.#Ron# schreef:Je bent onnavolgbaar. Vorige week zat je nog te piepen dat je auto teveel geld koste. Nu nieuwe velgen...
Nee man! gewoon houden, maar wel voorzichtig met de extra "tunings" uitgavenMerijn schreef:Mijn advies: neem je verlies en verkoop die auto. Dit kost je alleen nog maar meer geld!
Als ze d'r zo uitzagen? JaChris schreef:Als ik in jouw situatie zat?! Ja.P@TB@D schreef:Ik ben niet gek natuurlijk en zou jij vier nieuwe velgen 16inch in doos laten liggen voor 230 euro?
Check, ik ken het ook betalen dat is dus het probleem nietP@TB@D schreef:ik heb eigenlijk een luxe probleem, ik spaar bijna de helft van mijn maandsalaris. vandaarP@TB@D schreef:Ja ik vind het ook jammer, ik dacht dat ik het allemaal wel kon redden maar de benzine en verzekering breekt mij op. Ik loop op mijn tenen om rond te komen in de maand![]()
![]()
verklaart weer ut 1 en ander
P@tser!!P@TB@D schreef:"ik heb een luxe probleem"
Gelukkig heb je je auto van binnen een beetje schoongemaakt voordat je de foto maakteP@TB@D schreef:Het is het goeie stuur, iedere RS rijder weet dat het matriaal op je stuur gevoelig is voor beschadigen. Deze is dus schadevrij maar het lijkt er op dat het iets ander matriaal is.
Nu heb ik iets van een soort zeem achtig spul en die ik nu heb gekocht lijk een bepaald soort stof
dit is wat er nu in zit maar zal komende week ze naast elkaar houden en dan een pica maken en dan kan je het verschil zien.
http://www.priyantha.nl/rtc/upload/rsmijn_(9).JPG
dat is als extra hij zit ook op de lichtschakelaarMartijn *Baccara* schreef:.
Ik zie op de (wazige) foto dat je ook claxonknoppen op het stuur hebt. Heeft je originele stuur dat ook? Is dat in plaats van de claxonknop op de lichtschakelaar of als extra?
Da's beed zat! Ben benieuwd hoe 't eruit ziet.P@TB@D schreef:Gehheehe velgen 7.5 j breed zitten eronder met 215/40 banden![]()
en nee geen foto's kijk morgen maar