[Clio RS] (P@t)

Post hier al je vragen over de Clio
Gesloten
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

ja nu zit er 7 j onder maar ik denk dat ut geen probleem is iets breder.
Ik heb voor deze velgen niet de hoofdprijs betaald he :wink:
Ron, ik moest wel velgen kopen aangezien mijn eigen velgen in zeer slecht staat zijn, stoeprand schade en 1 naar mijn idee krom.
-jacco-
Über-Spammer

Dis beter nieuws ;)

Goed bezig (Y) :worship:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
GijsClioRS

#Ron# schreef:Je bent onnavolgbaar. Vorige week zat je nog te piepen dat je auto teveel geld koste. Nu nieuwe velgen...
Ik kan het ook niet helemaal volgen.
Met velgen alleen ben je er niet. Zal toch ook nog een nieuw setje banden bij moeten? Kost toch weer aardig wat centen.

Maar wel mooi natuurlijk (Y)
Patrick RS
Moderator

ik volg mezelf ook niet :lol:

oto staat nog steeds te koop hor :D

en over 1 of 2 maandjes word mijn kras eruit gespoten en dan worden meteen zijlijstjes en handgrepen ook gedaan :D
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

P@T... Vind je zelf dat je echt slim bezig bent? Je hebt het er moeilijk mee om de auto elke maand weer te kunnen betalen, maar je gaat er wel een setje wielen voor kopen en allemaal dingen laten spuiten. :S

Mijn advies: neem je verlies en verkoop die auto. Dit kost je alleen nog maar meer geld! (N)
Patrick RS
Moderator

die dingen worden gespoten omdat ik schade heb aan de deur er zit een kras :wink: En dan word voor een klein beetje meer ook de zijlijstjes en de handgrepen gedaan :D

en slim>? sja wat is slim he :wink:

Ik heb nog geen enkele reactie gehad op mijn auto duszz... sja dan zeg ik ut zal nog wel even duren dusz dan maar maar verdere hobbyen :D
Merijn
Über-Spammer

Dit is in ieder geval gruwelijk stom, als ik het zo even mag formuleren. :)

Je zegt zelf dat je nog geen reactie op je auto gehad hebt dus ga je er maar geld in pompen. Dat is toch nutteloos? Je auto verfraaien, zodat de volgende eigenaar en plezier van heeft. Je wagen wordt er geen cent meer waard van, dus kun je het beter laten en mijn GT-projectje sponsoren. :D
Rémi clio ph3

Merijn schreef:Mijn advies: neem je verlies en verkoop die auto. Dit kost je alleen nog maar meer geld! (N)
Nee man! gewoon houden, maar wel voorzichtig met de extra "tunings" uitgaven :wink:
Merijn
Über-Spammer

Dat is ook een optie, maar hij wil 'm nu eenmaal verkopen. Dus daar ga ik dan ook even vanuit.

Als je naast je auto geen leuke dingen meer kan doen, dan zou ik 'm er ook uit doen. Er is tijd genoeg voor leuke auto's en niet alleen een RS is leuk. :)
Patrick RS
Moderator

deze velgen verkoop ik niet met de auto mee he :wink:

deze gaan gewoon mee naar de eventuele volgende auto :wink:

Ik ben niet gek natuurlijk en zou jij vier nieuwe velgen 16inch in doos laten liggen voor 230 euro?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

P@TB@D schreef:Ik ben niet gek natuurlijk en zou jij vier nieuwe velgen 16inch in doos laten liggen voor 230 euro?
Als ik in jouw situatie zat?! Ja. :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Menno

Chris schreef:
P@TB@D schreef:Ik ben niet gek natuurlijk en zou jij vier nieuwe velgen 16inch in doos laten liggen voor 230 euro?
Als ik in jouw situatie zat?! Ja. :)
Als ze d'r zo uitzagen? Ja >-)

edit, vervelende omgekeerde vraagstellingen //edit
Laatst gewijzigd door Menno op ma 31 jan 2005 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
rev it like a rental
Merijn
Über-Spammer

Precies! :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

:lol:

Achja, ik kreeg de indruk dat het RS rijden voor P@t niet meer te doen is, en dan lijkt mij dat je die 230 wel ergens anders aan kunt besteden. :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Patrick RS
Moderator

SJa jullie kunnen niet in mijn wallet kijken, en ik heb besloten deze velgen te kopen. Ik weet dat ik af en toe niet TE VOLGEN BEN. Maar zoals ik al eerder heb gezegt "ik heb een luxe probleem" :D
Merijn
Über-Spammer

Als je het geld voor die velgen zo ff uit je mouw kan schudden, dan kan je ook wel een RS rijden. :) Niet zeuren dus. ;)
Patrick RS
Moderator

P@TB@D schreef:
P@TB@D schreef:Ja ik vind het ook jammer, ik dacht dat ik het allemaal wel kon redden maar de benzine en verzekering breekt mij op. Ik loop op mijn tenen om rond te komen in de maand :(
ik heb eigenlijk een luxe probleem, ik spaar bijna de helft van mijn maandsalaris. vandaar :wink:

verklaart weer ut 1 en ander
Check, ik ken het ook betalen dat is dus het probleem niet :wink:
MAar ik heb wat ander voor ogen over een jaar of zo :wink:

EN deze velgen verkoop ik niet mee :p duidelijk?
Rémi clio ph3

P@TB@D schreef:"ik heb een luxe probleem" :D
P@tser!! :p :lol:
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Ik ken het 'probleem' wel een beetje P@T. Heb ook het 'luxe probleem' wel, maar ik doe liever iets minder tunen en wat meer in mijn RS rijden dan dat ik straks een stapje naar beneden moet doen. 'T is een hoop geld, zo'n RS onderhouden, maar als je hem dan weg moet doen terwijl je verder aan het tunen gaat?!?
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Ik denk dat je zelf goed weet wat je wel en niet kan besteden en de velgen zijn echt super (Y) Denk dat de auto nu wel af is :worship:

Zorg gewoon dat je de auto kan houden, maar ga er nie krom voor liggen, tis maar een auto. (Y)

Succes.
TheFinz

Hey P@t! wat lees ik ou allemaal man! ;-)

Heb nog wel een mooi megaantje 1.6 16v voor je staan ;-) maar idd verzekering is killing ben ik met je eens... maar ja je doet er niets aan..

En een auto is bij voorbaat al een slechte investering.....maar ach het blijft leuk :bang:

Goed man dat je al bezig bent met de toekomst huisje etc...valt niet mee in zoetermeer en omstreken (voor tips mail me ff)...en ach wat er ook gebeurt je kan altijd nog een andere auto kopen je bent echt niet de eerste die zijn auto wegdoet voor wat goedkopers als ie op zichzelf gaat wonen.

Tot die tijd rijdt je wel lekker een RS! nu kan het nog!

En wat je doet met je geld moet je lekker zelf weten, ik zou me in jou positie ook afvragen of er misschien een goed bod van iemand in de lucht hangt waarmee je de verkoop voor jezelf kan rechtvaardigen en de kans dat je goed op jezelf kan gaan wonen vergroot.

suc6 met de sale en de beslissingen!

en er is 1 groot voordeel van de clio je kan tenminste goed achterin zitten! ;-) (voordeel van de megane coupe is dat je weinig meerijders hebt :p
Patrick RS
Moderator

om mensen hier nog meer gek te maken heb ik een nieuw stuurtje gkocht die geen beschadigingen heeft. 8)

Ik denk eigenlijk dat het een ander soort is want die in mijn auto zit voelt heel anders en heeft een iets andere kleur :)

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afb116.jpg[/img]
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Is het wel dat 'neopreen' zoals hoort bij een RS? Misschien gaat dat anders aanvoelen na meer kilometers.

Ik zie op de (wazige) foto dat je ook claxonknoppen op het stuur hebt. Heeft je originele stuur dat ook? Is dat in plaats van de claxonknop op de lichtschakelaar of als extra? :)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Patrick RS
Moderator

Het is het goeie stuur, iedere RS rijder weet dat het matriaal op je stuur gevoelig is voor beschadigen. Deze is dus schadevrij maar het lijkt er op dat het iets ander matriaal is.
Nu heb ik iets van een soort zeem achtig spul en die ik nu heb gekocht lijk een bepaald soort stof

dit is wat er nu in zit maar zal komende week ze naast elkaar houden en dan een pica maken en dan kan je het verschil zien.

http://www.priyantha.nl/rtc/upload/rsmijn_(9).JPG
Sander2

P@TB@D schreef:Het is het goeie stuur, iedere RS rijder weet dat het matriaal op je stuur gevoelig is voor beschadigen. Deze is dus schadevrij maar het lijkt er op dat het iets ander matriaal is.
Nu heb ik iets van een soort zeem achtig spul en die ik nu heb gekocht lijk een bepaald soort stof

dit is wat er nu in zit maar zal komende week ze naast elkaar houden en dan een pica maken en dan kan je het verschil zien.

http://www.priyantha.nl/rtc/upload/rsmijn_(9).JPG
Gelukkig heb je je auto van binnen een beetje schoongemaakt voordat je de foto maakte :lol:
Patrick RS
Moderator

Martijn *Baccara* schreef:.

Ik zie op de (wazige) foto dat je ook claxonknoppen op het stuur hebt. Heeft je originele stuur dat ook? Is dat in plaats van de claxonknop op de lichtschakelaar of als extra? :)
dat is als extra hij zit ook op de lichtschakelaar :D
Rémi clio ph3

vanaf de phase twee zijn er alleen nog "knoppen" op het stuur. Ik vond die op de richting aanwijzer altijd wel handig.....
GijsClioRS

En die velgen die je wilde kopen zijn er dus uiteindelijk toch niet gekomen???
Patrick RS
Moderator

jawel hoor heb de velgen hier op mijn kamer liggen :D

alleen binnenkort nog bandjes kopen >-)

Wacht dat het weer wat beter is :D

en komende maand worden zijlijstjes en handgrepen gespoten en de deur waar de kras op zit.

:p
Patrick RS
Moderator

Zo effe een duidelijkere foto van het nieuwe stuurtje:

http://www.priyantha.nl/rtc/upload/knstuur.JPG
Zo kan je wel zien dat het matriaal een soort suede is :worship: :worship: (Y) (Y)

en dit is de oude:
http://www.priyantha.nl/rtc/upload/sturlele_(1).JPG

hij is inmiddels overgezet en ziet er (Y) uit 8)
GijsClioRS

Da's duidelijk ander materiaal. Pas maar op met vette Mac-vingers! :p
Patrick RS
Moderator

Gehheehe velgen 7.5 j breed zitten eronder met 215/40 banden :D

en nee geen foto's kijk morgen maar :p
GijsClioRS

P@TB@D schreef:Gehheehe velgen 7.5 j breed zitten eronder met 215/40 banden :D

en nee geen foto's kijk morgen maar :p
Da's beed zat! Ben benieuwd hoe 't eruit ziet.
Patrick RS
Moderator

nou ik heb egt een ruk digi maar toch 2 foto's voor de mensen die het niet gezien hebben bij de kuip:

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/enzo ... )klein.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/enzo ... )klein.jpg[/img]

ik vind het zelf een grote vooruitgang 8)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Super netjes Pat! Ik heb hem niet gezien bij De Kuip, maar dit is zekers een hele vooruitgang! (Y)
Gesloten