Hij heeft hem vorig jaar verkocht aan een jongen uit Zeeland.jiggy schreef:nou heb die noyd ff gemaild hopen dat het hem is moet ff wat dingen wetenEdwin16v schreef:Die was toch van ene Noyd?
greetzzz marcel
ACT: Clio16V I
-
middag, ik heb even snel een vraagje en het is niet de moeite om een topic voor te openen
m'n schokdempers zijn verrot en er moeten dus nie komen maar.....
ik weet niet welke schokdempers er nu onder zitten (is al vaker opgehoogd, verlaagd etc.) de orginele of cup of zit daar niet veel verschil in? (dat ik niet de verkeerde bestel)
ik hoef geen schroef setje meer ofzo
m'n schokdempers zijn verrot en er moeten dus nie komen maar.....
ik weet niet welke schokdempers er nu onder zitten (is al vaker opgehoogd, verlaagd etc.) de orginele of cup of zit daar niet veel verschil in? (dat ik niet de verkeerde bestel)
ik hoef geen schroef setje meer ofzo
-
De cupdempers zijn dacht ik van Bilstein?
Maar dat weet ik niet zeker.
Gr, Frits.
Gr, Frits.
-
Clio Baccara 16v schreef:De cupdempers zijn dacht ik van Bilstein?
Gr, Frits.
Volgens mij wel, maar er zat volgens mij tussen orginele en cup dempers 2 cm verschil ik weet dat ie weer opgehoogd i.v.m. 16 wielen maar welke dempers er toen op zijn gegaan

-
Ja effe kijken of er iets op de dempers staat dan?
Dacht ook dat de cupdempers camber verstelling hebben en de normale niet, misschien dat je het daar ook aan kan zien? Maar ook dit weet ik weer niet zeker
Gr, Frits.
Dacht ook dat de cupdempers camber verstelling hebben en de normale niet, misschien dat je het daar ook aan kan zien? Maar ook dit weet ik weer niet zeker

Gr, Frits.
-
niets leesbaars gezien en nu? 

-
eehhh, geen idee
Volgens mij zijn de cupdempers wel achterlijk stug, dus als je dat hebt?
Gr, Frits.

Volgens mij zijn de cupdempers wel achterlijk stug, dus als je dat hebt?
Gr, Frits.
-
mijn clio hobbelt maar dat kan ook komen omdat de voor schokdempers verrot zijn en omdat de orginele veren er niet meer onderzitten
hey freunde wat kost een rs bumper voor de clio incl btw ben aant zoeken geweest maar kan echt niks vinden
greezzzzzzzzzzzzzzzz marcel
waar en wat kost zo'n klein lichtje die bij de sigaretten aan steker zit het i???
geetz marcel
geetz marcel
Bedoel je het gloeilampje dat erin zit? Die kosten 60 cent per stuk, kun je gewoon bij de automaterialen zaak halen. het is een beetje een puzzel om dat ding te demonteren.jiggy schreef:waar en wat kost zo'n klein lichtje die bij de sigaretten aan steker zit het i???
geetz marcel
[img]http://pic18.picturetrail.com/VOL875/31 ... x/9235.jpg[/img]
Blijf m echt helemaal geweldig vinden!!!

Blijf m echt helemaal geweldig vinden!!!

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Der staat een witte 16v te koop op marktplaats hoor...dus ga je gang haas! 

haha...Zou m graag willen, maar ja...staan ook mooie GTT's te koop. Hebben hebben hebben...PaulRSi schreef:Der staat een witte 16v te koop op marktplaats hoor...dus ga je gang haas!

mijn clio wordt dus ook zo moet alleen weten wat die bumper kost~Haas~ schreef:[img]http://pic18.picturetrail.com/VOL875/31 ... x/9235.jpg[/img]
Blijf m echt helemaal geweldig vinden!!!![]()
![]()
![]()
jah het is gelukt heb ff zo'n lampje gekocht en ff er in gestopt en er is weer licht whahahahah bedankt manCalle schreef:Bedoel je het gloeilampje dat erin zit? Die kosten 60 cent per stuk, kun je gewoon bij de automaterialen zaak halen. het is een beetje een puzzel om dat ding te demonteren.jiggy schreef:waar en wat kost zo'n klein lichtje die bij de sigaretten aan steker zit het i???
geetz marcel
is dat die clio rt 1.8 1993 die ziet er wel leuk uit
mijn verwarming doet het ook weer een van de vier kabeltjes maakte geen contact

mijn verwarming doet het ook weer een van de vier kabeltjes maakte geen contact

-
307,-jiggy schreef:hey freunde wat kost een rs bumper voor de clio incl btw ben aant zoeken geweest maar kan echt niks vinden
-KLIK-
Gr, Frits.
-
Hmm dat zijn die van mij niet, weet ik ff genoeg thanks MennoMenno schreef:de cupdempers zijn van deCarbon, en zijn knetterhard.

hey weet iemand waar het lichtje zit van het klokje van de clio heb hem er al uit gehaald maar kan niet vinden
greetz marcel
greetz marcel
-
Zit daar een lichtje in dan?
Moet die van mij ook maar eens na kijken dan
Moet die van mij ook maar eens na kijken dan

-
Mmm, dan zal ik dit toch maar eens gaan controleren.
Zijn volgens mij van die zelfde soort lampjes als achterin je tellerbak gedraaid zitten, van die uitstekende vierkante blokjes, kwart slag draaien en je kunt er een nieuwe in draaien. Bij mij licht mij klokje toch gewoon gelig-wit op en niet groen. Bij een 5-je zat er een digitale in die groen oplichtte als je de lampen uit had, waarom ze nou weer een anologe in de clio hebben gezet?....robclio16V schreef:Als het goed is zit er een houdertje achterop die je er zo uit kunt draaien waar het lampje in geklemd zit.
Meestal zijn die dingen groen als ik het me goed herinner.
Nee, hog geen tijd voor gehad, ik ben het hele weekend weggeweest. Ik heb het wel even goed schoongemaakt en ga het nu weer even van verse smeer voorzien. Ik moet nog even wat ander spul halen en dan ga ik het vrijdag doen als ik er aan toe kom, ik laat wel weten of het heeft geholpen.robclio16V schreef:@Calle: Heb je je toplager al vervangen trouwens?

dus als ik het goed begrijp zit het lichtje van het klokje ergens achter het klokje dat zou wel eens kunnen kloppen want achter op het klokje zit ook een inham maar heb gekeken of ik ergens een lichte kon vinden ook in dashboard zelf maar kan weinig vinden terwijl het klokje verleden week nog deed nou oke als iemand meer weet hoor ik het graag nou mensen weltrusten
greezzzzz marcel
greezzzzz marcel
punt
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-Ray- schreef:punt