FOTO's Openingsmeeting RTC '05, vanaf blz 17.

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

als ik beleefd vraag om een offerte voor een compleet uitlaatsysteem en dan met een minderwaardige blik aangekeken wordt omdat hem om een renault 19 gaat, heb je aan mij een hele slechte. eens en nooit weer!
wij waren er voor een custom buil uitlaatsysteem voor een vijfje met 2.0 liter en een stukje pijp voor een alpine v6 gt turbo.
we zijn keurig geholpen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
marcel16v

Tom schreef: Dus wat is volgens jou een geschikt terrein!!!

- een terrein wat gemiddeld voor de RTC'er een zo kort mogelijk afstand rijden is
- een terrein dat voor noorderlingen niet ver weg is

??
Dit is natuurlijk onzin.

Ik denk dat er gewoon eens goed moet worden gekeken naar de manier waarop meeting terreinen worden geselecteerd. Er wordt, naar mijn mening, veel te snel gezegd 'er was niks anders'.

Om onnodige discussies over terreinen te voorkomen moet er gewoon een lijst worden samengesteld waarop alle criteria worden vermeld. Heeft een lid een terrein wat aan deze eisen voldoet kan diegene dit aandragen bij het bestuur.

Stel als bestuur gewoon een lijst samen waaraan de meeting die deze zomer gepland staat moet voldoen, en probeer het gewoon eens. Joost gaf zelfs al een terrein aan!
-jacco-
Über-Spammer

Zo, aangezien toch iedereen bezig is zn mening te spuien, doek het ook maar ff :D :p

Ik vind het logisch dat de openings- en afsluitingsmeeting redelijk centraal in Nederland georganiseerd worden...
Waarom? Omdat het voor iedereen haalbaar is om er naar toe te gaan.
Meeting in het Noorden? Ook leuk, maar onze Belgische vrienden dan?
Meeting in het Zuiden? Prima, maar dat vinden onze Noordelingen weer niet zo fijn.
Het is toch de bedoeling dat we met een zo veel mogelijk autoliefhebbers een gezellige dag hebben?
Dan moet het toch voor iedereen haalbaar zijn, lijkt me...

Ook al is het voor een aantal mensen een flink stuk rijden, komop mensen, we zijn toch autoliefhebbers :D
Als autoliefhebber vind je het toch heerlijk om een lekker eind in je wagen te kunnen rijden. :D

Tis zoals al eerder gezegd gewoon niet mogelijk om iedereen tevreden te stellen. Simpel as that...
Het lijkt me zeker niet makkelijk om een geschikte locatie te vinden.
Wie wil er nou een paar honderd autogekken in zn achtertuin? :P

En dat er een lijstje gemaakt wordt met geschikte terreinen is sowieso een goed idee lijkt me...
Het bestuur weet natuurlijk ook niet door heel Nederland de geschikte locaties...
Ik wil, als mij verteld wordt aan welke criteria het precies moet voldoen wel even navraag doen... Ik weet waarschijnlijk wel een aantal terreinen, die in elk geval groot genoeg zijn om een paar auto's kwijt te kunnen :D

So, dat was het... Who's next? :D :p
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

marcel16v schreef:Ik denk dat er gewoon eens goed moet worden gekeken naar de manier waarop meeting terreinen worden geselecteerd. Er wordt, naar mijn mening, veel te snel gezegd 'er was niks anders'.

Om onnodige discussies over terreinen te voorkomen moet er gewoon een lijst worden samengesteld waarop alle criteria worden vermeld. Heeft een lid een terrein wat aan deze eisen voldoet kan diegene dit aandragen bij het bestuur.

Stel als bestuur gewoon een lijst samen waaraan de meeting die deze zomer gepland staat moet voldoen, en probeer het gewoon eens. Joost gaf zelfs al een terrein aan!
(Y) (Y)

@Alpine racer: Bij EPS wil je gewoon niet zijn. Die zaak moet het nog van de goede naam van de vorige eigenaar hebben. De vorige eigenaar was een hele aardige kerel die ook nog wel eens een uitdaginkje aan wou gaan. De huidige eigenaar moet het hebben van de kennis die er in de loop der jaren is opgebouwd. Hier in de omgeving zijn er genoeg niet Opel, VW en Honda rijders die je haarfijn kunnen uitleggen waarom je niet naar EPS moet gaan.
Riël
Über-Spammer

Uberhaupt vertik ik het meer dan 300 euro te betalen voor een stuk rvs buis wat door het buigapparaat is getrokken :D
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

ik kan er helaas over meepraten, werd een beetje lachend de deur gewezen toen ik aankwam met mijn 5-je :(
Riël
Über-Spammer

Maar ontopic, een lijst terreinen is een perfect plan! Maak er wat van.

Enkele criteria:

Verhard (opening en afsluitmeeting, ivm eventueel regen, in de zomer is dit wat minder van belang)
Ruimte voor 400 auto's en het worden er nu nog elk jaar meer
Toestemming locale autoriteiten
Kosten. Boven een bepaald bedrag is het een no go. Soms hebben we mazzel dat het gratis kan, deze keer bijv. niet. Hoe 'duur' een plek is is nog geen standpunt over.

Pluspunten:

Stroom
Toiletten
Food
Bereikbaarheid

Lijstje kan wellicht aangevuld worden?

Riël, misschien is het handig om hier een apart topic voor te openen? :)

Chris@R5 schreef: Ik kom overigens niet, omdat ik geen zin heb te gaan rijden met al die prut en sneeuw. En idd de locatie vind ik gewoon echt te ver voor die korte tijd dat ik er ben.
Psssstttt.... Zondag Havenkade in Assen :wink:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Riël, misschien is het handig om hier een apart topic voor te openen? :)
voila :D

Erik Olijnsma schreef:
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Riël, misschien is het handig om hier een apart topic voor te openen? :)
voila :D
(Y)
Ollie

marcel16v schreef:....

Ik denk dat er gewoon eens goed moet worden gekeken naar de manier waarop meeting terreinen worden geselecteerd. Er wordt, naar mijn mening, veel te snel gezegd 'er was niks anders'.

...
Wat denk je dat wij in onze maandelijkse vergaderingen doen?
Droes

Altijd maar dat geklaag over ver rijden :S ik kom van België zelfs nog een uur rijden van Antwerpen!! Maak er toch gwn een daguitstap van met je 5.
Ollie

Juist, that's the spirit. Het is gewoon een leuke dag. Daarom treffen mensen zich ook om samen op te rijden en anderen onderweg op te pikken. We zijn toch allemaal autoliefhebbers, maar het lijkt wel alsof sommigen niet echt graag RIJDEN in hun Renaultje...
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Droes schreef:Altijd maar dat geklaag over ver rijden :S ik kom van België zelfs nog een uur rijden van Antwerpen!! Maak er toch gwn een daguitstap van met je 5.
:worship: :worship:

En dit zijn toch wel dé Nederlandse Renault meetings!
Haas
Car: Megane RS

Ollie schreef:Juist, that's the spirit. Het is gewoon een leuke dag. Daarom treffen mensen zich ook om samen op te rijden en anderen onderweg op te pikken. We zijn toch allemaal autoliefhebbers, maar het lijkt wel alsof sommigen niet echt graag RIJDEN in hun Renaultje...
mee eens!!
Misschien dat sommige mensen het niet aandurven zo ver weg te gaan van huis, aangezien ze de staat van hun renault kennen :P ;)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

@haas: je hebt de foto's van mijn clio gezien, en zelfs ik kom gewoon hoor! en heb er nog kei veel zin in ook! stukkie rijden! nog ff genieten van de RSi voor 1 van de laatste keren..:S
Ollie

Hoe verder hoe beter, anders haal ik de 3 ton nooit :p
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

nou 't ziet er nie naar uit dat de 16v klaar is zondag, dus kom ik gewoon
met de 1.2 van veban . ben net terug van de kapper ff rtc in laten scheren :D nou luitjes tot zondag (Y)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

sandy, onze diehard rtcist. hahaha

what next een schouder breed tatoe op je rug?
Haas
Car: Megane RS

Erik Olijnsma schreef:sandy, onze diehard rtcist. hahaha

gelukkig geen typefout door de eerste t te vervangen door een a ;)
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

~Haas~ schreef:
Erik Olijnsma schreef:sandy, onze diehard rtcist. hahaha

gelukkig geen typefout door de eerste t te vervangen door een a ;)
:lol: doe ik ook wel m'n lonsdale sweater aan :lol:

@ erik: nou zo gek nou ook nie maar een klein cliot'je.... moh misschien wel :D
Chris@R5

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
Chris@R5 schreef: Ik kom overigens niet, omdat ik geen zin heb te gaan rijden met al die prut en sneeuw. En idd de locatie vind ik gewoon echt te ver voor die korte tijd dat ik er ben.
Psssstttt.... Zondag Havenkade in Assen :wink:
:lol:
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

het dooit hier nu flink, er blijkt een GTT onder die berg sneeuw voor de deur te staan :lol:
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

dennisvr schreef: Even een waarschuwing voor iedereen. Als je vanaf de snelweg A16 komt, is de maximum snelheid vanaf de eerste verkeerslichten 50km/u (bij die lichten staat ook een actieve flitspaal). Hou je vanaf daar (je bent er dan 2 minuten vandaan) gewoon aan de snelheid. Tegenover het parkeerterrein is ook een politieburo. Ga bij de grote rotonde die je tegen komt rechtsaf de stadionweg op. Hou hier direct de linkerbaan aan. Bij de verkeerslichten (wederom met actieve flitspaal) moet je keren. De meeting is op P4 (niet helemaal duidelijk op kaartje hierboven)[/b]
^^^^^^^^^^^^
Strijder

106 mensen op de lijst gaat de betere kant op :)
Jan-Geert (Momentsleutel)

deze keer kom ik niet :(
ronaldsandy

Mensen opgelet allemaal!!

De politie controleert morgen scherp op aggresief rijgedrag en op snelheid en zo.

Ze hebben hiervoor gewaarschuwd!!! Tot morgen allemaal!!
Mike (spitsoor)
Contacteer:

thnx :D (Y) tot morgen!
paulvanrooij
Contacteer:

Zijn ze zo bang voor ons?
maar idd..gewoon ff normaal doen, de naam van de club een beetje hoog houden! (Y)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

schijnbaar :p dus gewoon netjuhs 140 blazen of zo :lol: :p
paulvanrooij
Contacteer:

T lijkt mij gewoon wel handig om ff normaal te doen in de buurt van de kuip dan..kunnen we nog es terugkomen in die regio...
Mike (spitsoor)
Contacteer:

mij ook (Y) anders ken ik het liedje wel :) ow.... die asoos? nee die komen hier niet meer op :p
paulvanrooij
Contacteer:

Precies..
maar blaas maar wat je wil hoor Spitsoor, zo hard ga jij toch niet :wink: :p
Plaats reactie