dennisvr schreef:met het roepen van een hoop lokaties alleen ben je er niet. Dat kunnen we als bestuur ook wel (en volgens mij zaten er ook een paar "hoge" plekken bij). Een hoop plekken zitten gewoon niet op je te wachten als autoclub.
Het bestuur van de RTC bestaat uit leden die (bijna) allemaal centraal/ westelijk in NL wonen. De plekken die worden aangedragen door het bestuur zullen dan ook eerder in deze regio zijn. De leden van de RTC zijn verspreid over NL, door hier gebruik van te maken heb je veel meer kans op een geschikt terrein.
*zucht*
Ja, westelijk as hell, dat Sittard. En centraal al zeker.
Erik woont ook behoorlijk aan de westkant. Minstens zo centraal.
Jeroen ook trouwens.
Ik snap dat niet, er blijft over gezeurd worden. We hebben 3 plekken in de buurt van lelystad gehad, een was te klein en de ander niet beschikbaar. Nog een was te duur. We zijn blij dat we deze plek al hebben, en goedkoop is dat ook niet geweest. Ga maar eens voor de lol bellen naar de kuip, en vraag je of ze je een offerte kunnen maken voor een zondagmiddag met stroom en toiletten voor pakweg 400 auto's.
Nogmaals, ik blijf het zeggen, het is niet in welke hoek van nederland, het is puur om een beschikbare plek. Nederland is ook zo enorm groot
Ik hoop, dat het nu dan hierbij blijft, bij dat geklaag over 'ver weg'
Groetjes!
Iemand zal een meeting altijd te ver vinden, laatste jaren is het echter zo dat dit aardig vaak het geval is voor de noordelingen. En wat betreft dat geklaag, er wordt alleen aangegeven dat de manier waarop een terrein gevonden kan worden, misschien nog weer eens moet worden bekeken.
Riël schreef:We zouden het zeker prettig vinden, om van een van de leden een plek in de handen gedrukt te krijgen, met op papier erbij dat we er dan en dan voor zoveel kunnen staan, met toestemming van de authoriteiten. Graag!
Misschien zijn deze mensen er wel, als je het niet vraagt komt er nooit wat van.
denk dat er voor beide 'partijen' wat te zeggen valt. Misschien is er ook nog wel veel te verbeteren, maar een poll of iets dergelijks..ik zie daar niet echt heil in. Dan krijg je toch ook weer verdeeldheid enz. Wat betreft je opmerking, riël, ik denk dat veel mensen zich niet realiseren wat voor kostenpraatje er aan zo'n meeting hangt...
Chris schreef:Het is zo vaak in het forum* besproken, en ook op de ALV is het elk jaar weer aangekaart.
* Weliswaar geen eigen topic, maargoed.
Dan is er blijkbaar toch behoefte aan om dit op een andere manier aan te pakken.
Idd. Dan is het misschien handig om een topic te openen met daarin een oproep aan de leden om te uit te kijken naar een geschikt terrein waar een meeting georganiseerd kan worden.
kreeg zonet weer mail van die figuren van automaxx
VIVA LA FRANCE TIJDENS AUTOMAXX STREET POWER 4!
Voor de vierde editie van AutoMaxx Street Power Edition op zondag 3 april verwachten we weer veel enthousiaste tuningliefhebbers, die op de paddock hun nieuwste aanpassingen aan hun bolide in de buitenlucht showen en kunnen bewonderen. En let op: deze vierde editie heeft een speciaal Frans thema! Dit betekent extra aandacht voor autos met Franse herkomst. Op de paddock wordt een speciale ruimte gereserveerd voor clubs en showwagens die uit het land van de wijn en het stokbrood komen. Franse autoclubs kunnen zich via info@automaxx.nl opgeven voor dit speciale thema. Viva la France! Natuurlijk zijn ook alle niet-Franse clubs van harte welkom
Gabri schreef:kreeg zonet weer mail van die figuren van automaxx
VIVA LA FRANCE TIJDENS AUTOMAXX STREET POWER 4!
Voor de vierde editie van AutoMaxx Street Power Edition op zondag 3 april verwachten we weer veel enthousiaste tuningliefhebbers, die op de paddock hun nieuwste aanpassingen aan hun bolide in de buitenlucht showen en kunnen bewonderen. En let op: deze vierde editie heeft een speciaal Frans thema! Dit betekent extra aandacht voor autos met Franse herkomst. Op de paddock wordt een speciale ruimte gereserveerd voor clubs en showwagens die uit het land van de wijn en het stokbrood komen. Franse autoclubs kunnen zich via info@automaxx.nl opgeven voor dit speciale thema. Viva la France! Natuurlijk zijn ook alle niet-Franse clubs van harte welkom
Eén van de parkeerterreinen bij het Arke Stadion hier in Enschede is ook geschikt voor zo'n 400 a 500 auto's, en die staat als er geen wedstrijd is altijd leeg. Maar Enschede is ook zo ver he...
Erik Olijnsma schreef:@ Riel: Ikke woon nog noordelijker als Marcel. Zo'n beetje 20 km van de waddenkust af. Ik geloof dat alleen Gabri nog iets noordelijker ligt.
Joost (DoubleYou) schreef:Eén van de parkeerterreinen bij het Arke Stadion hier in Enschede is ook geschikt voor zo'n 400 a 500 auto's, en die staat als er geen wedstrijd is altijd leeg. Maar Enschede is ook zo ver he...
ja dan kunnen we gelijk een paar duitse renault-clubs uitnodigen!
dennisvr schreef:met het roepen van een hoop lokaties alleen ben je er niet. Dat kunnen we als bestuur ook wel (en volgens mij zaten er ook een paar "hoge" plekken bij). Een hoop plekken zitten gewoon niet op je te wachten als autoclub.
Het bestuur van de RTC bestaat uit leden die (bijna) allemaal centraal/ westelijk in NL wonen. De plekken die worden aangedragen door het bestuur zullen dan ook eerder in deze regio zijn. De leden van de RTC zijn verspreid over NL, door hier gebruik van te maken heb je veel meer kans op een geschikt terrein.
ik woon in brabant maar heb verleden week al eens gezegd misschien eens op zaterdag een meeting bij eps (wil je het nog noordelijker hebben)
Dus wat is volgens jou een geschikt terrein!!!
- een terrein wat gemiddeld voor de RTC'er een zo kort mogelijk afstand rijden is
- een terrein dat voor noorderlingen niet ver weg is
nummer 1 natuurlijk.
maar het westen is voor de meeste rtc-ers verder weg dan De Meern om een voorbeeld te noemen.
Maargoed ik geloof ook wel dat er veel moeite gedaan moest worden om het terrein te krijgen. Maar ehm, als je het er niet mee eens bent dan ga je toch zelf actie ondernemen? Ik ga iig even rondvragen en rondkijken.
Dus.
Al die discussie is eigenlijk niet nodig nu het toch al geregeld is.
Dus wat is volgens jou een geschikt terrein!!!
- een terrein wat gemiddeld voor de RTC'er een zo kort mogelijk afstand rijden is
- een terrein dat voor noorderlingen niet ver weg is
Erik Olijnsma schreef:je wilt wel heel erg graag naar eps he
ben er zelf een paar keer geweest
1 terrein is denk ik groot genoeg
2 er is voor de rtc ers een hoop leuks te zien
3 zijn hardstikke aardige gasten
4 het is in het noorden
5 ik denk dat eps het ook leuk zal vinden
Chris schreef:Mee eens Haas, maar in de tijd dat ik de meetingdude was heb ik meerdere malen gevraagd of er iemand de moeite wou nemen om een lokatie te vinden in het noorden, of een meeting in die regio te organiseren, maar daar komt gewoon simpelweg geen respons op.
En het is echt zeer lastig om een plek te vinden waar je 200+ auto's kwijt kunt op een verantwoorde manier.
Er word altijd wel geklaagd door iemand, maar alternatieven?! Nee. Dus ja, als je iets kan verbeteren neem dan het initiatief.
Overigens heeft de RTC het noorden vorig jaar wel bezocht met de toertocht icm een meeting, en Limburg is ook elk jaar vaste prik.
Ho, Ho, ik meen me nog iets van een meeting in Marum te herinneren?
Ik snap dat het lastig is om een goede locatie te vinden en ik ben blij dat het jullie ook dit jaar weer gelukt is, maar......................ik denk dat het wel degelijk uitmaakt waar zo'n meeting gehouden wordt. Ik ben zelf heels niet vies van autorijden (ruim 40.000km per jaar). Maar Rotjeknor is voor mij toch weer een uur verder dan De Meern. Dan ben ik meer aan het autorijden dan dat ik op de meeting aan het koekeloeren ben.
Let wel: dit is geen gemopper, puur een opmerking.........keep up the good work
4 het is in het noorden
Aardig???????? als ze slapen zeker (heb ik het ff niet over de monteurs)
4 het is in het noorden
ja ik vond ze heel aardig en behulpzaam, misschien een keer met verkeerde been uit bed gestapt? heb jij dat nooit?
4 het is in het noorden
ja ik vond ze heel aardig en behulpzaam, misschien een keer met verkeerde been uit bed gestapt? heb jij dat nooit?
die baas is zo arrogant als arrogant maar zijn kan... maar nu weer ff terug on topic.
EPs is gewoon veel te klein, kunnen we net zo goed bij ons voor de zaak gaan parkeren en da's maar 5 minuten verder/korter rijden
Erik Olijnsma schreef:ben ik ook wel met Edwin eens
dan zal het wel niks worden
of zal het aan al die mannekes liggen die wel van alles willen aan hun auto maar er eigenlijk de muntjes niet voor hebben?
kan me voorstellen dat je daar als leverancier af en toe niet goed van wordt
Maar de 2 opties die Tom geeft, voor alle RTC-ers dichtbij (is bij R'dam niet het geval) en voor de Noordelingen dichtbij (is bij R'dam ook niet het geval) is nr 1 natuurlijk de beste
of zal het aan al die mannekes liggen die wel van alles willen aan hun auto maar er eigenlijk de muntjes niet voor hebben?
maar goed dat jij niet in me portomonee kan kijken
als ik beleefd vraag om een offerte voor een compleet uitlaatsysteem en dan met een minderwaardige blik aangekeken wordt omdat hem om een renault 19 gaat, heb je aan mij een hele slechte. eens en nooit weer!
ik bedoel jouw ook niet, sorry als het zo overkwam.
maar toen wij er waren kwamen er ook allerlei mannetjes die van alles wilden maar er eigenlijk geen geld voor hadden.
ik kan me dan voorstellen dat je daar soms kribbig van wordt, ik weet niet of wij met de baas te maken hebben gehad maar onze ervaring met eps is erg goed.
ik wordt ook gestoord van "klanten"die voor 35 euro een projectleider in willen huren.
ik bedoel jouw ook niet, sorry als het zo overkwam.
maar toen wij er waren kwamen er ook allerlei mannetjes die van alles wilden maar er eigenlijk geen geld voor hadden.
ik kan me dan voorstellen dat je daar soms kribbig van wordt, ik weet niet of wij met de baas te maken hebben gehad maar onze ervaring met eps is erg goed.
ik wordt ook gestoord van "klanten"die voor 35 euro een projectleider in willen huren.
snap ik maar een einddemper voor 800 euro die baas denkt dat ie jezus is. maargoed ff back on topic