Ben benieuwd wie daar gaat slapen vannacht

Dat zeg je heel goed! Nix voor mijspitsoor schreef:nix voor jou wilma? zo'n iglo?
nou, heb toch dikke lol gehad gister in nijmegen/malden. Onderweg naar huis werd het steeds witterJacco Twingi schreef:Kom je het halen, of moek het laten bezorgen?~Haas~ schreef:IK WIL OOK SNEEUW!!!!!!!!!!!!!!![/i]![]()
vanochtend ging het heel soepeltjes, dus denk dat morgen ook wel goedkomt en anders heb ik een mooi excuus om uit te slapenMadmaus schreef:denk dat er dan veel renaultjes stil blijven staan![]()
Ja hoorde ook zoiets.... ongelooflijk koud!! FF mijn antivriesMadmaus schreef:Hoorde ik nou dat goed op het nieuws? Vanacht plaatselijk kans op -20? Zou dan de koudste nacht ooit worden in maart!
~Haas~ schreef:mijn buurman stond te mekkeren over mijn clio dat dat oude hok vast niet ging starten en dat t onveilig was. En wat denk je: starten...lopenEn de nieuwe Volvo XC90 van meneer.....doet t niet
starten wat hij wilde, aanslaan deedtie niet. Ben ik maar al zwaaiend vertrokken
Als dat zo is heeft ie het over zichzelf afgeroepen, wat een 0PaulRSi schreef:~Haas~ schreef:mijn buurman stond te mekkeren over mijn clio dat dat oude hok vast niet ging starten en dat t onveilig was. En wat denk je: starten...lopenEn de nieuwe Volvo XC90 van meneer.....doet t niet
starten wat hij wilde, aanslaan deedtie niet. Ben ik maar al zwaaiend vertrokken
![]()
![]()
was dat die zelfde buurman die een uur stond te kijken hoe je zelf je auto aanduwde en probeerde te starten? zonder ff te helpen?![]()
precies, die ja!!PaulRSi schreef:~Haas~ schreef:mijn buurman stond te mekkeren over mijn clio dat dat oude hok vast niet ging starten en dat t onveilig was. En wat denk je: starten...lopenEn de nieuwe Volvo XC90 van meneer.....doet t niet
![]()
![]()
was dat die zelfde buurman die een uur stond te kijken hoe je zelf je auto aanduwde en probeerde te starten? zonder ff te helpen?![]()
hier ookClio Baccara 16v schreef:Het was hier vanacht -15![]()
Gr, Frits.
Als je kentekenplaten verloren of gejat zijn mag je tijdelijk met witte platen + een maandcode rijden.chris-mc schreef:true
alleen of je er mee mag rond rijden,is een 2e denk ik,maar het zou idd beter staat![]()
dan maak ik van het geel,blauw metalic
oke,dat ik niet wistSteven schreef:Als je kentekenplaten verloren of gejat zijn mag je tijdelijk met witte platen + een maandcode rijden.chris-mc schreef:true
alleen of je er mee mag rond rijden,is een 2e denk ik,maar het zou idd beter staat![]()
dan maak ik van het geel,blauw metalic