hoezo, het is toch automatische incasso?Ook zullen de pasjes beschikbaar zijn voor de mensen die hun contribute voor de 1e maart al voldaan hebben. Binnen enkele dagen ontvangt iedereen hierover nog bericht, maar ik meld het alvast.
FOTO's Openingsmeeting RTC '05, vanaf blz 17.
-
- Über-Spammer
of moet het afschrift nog via de post komen? (die vandaag dus niet geweest is, ivm dat witte spul buiten op de stoep)Dennis VK schreef:hoezo, het is toch automatische incasso?Ook zullen de pasjes beschikbaar zijn voor de mensen die hun contribute voor de 1e maart al voldaan hebben. Binnen enkele dagen ontvangt iedereen hierover nog bericht, maar ik meld het alvast.
Dit gaat helaas niet lukken, pasjes zijn pas de 7e binnenDennis VK schreef:hoezo, het is toch automatische incasso?Ook zullen de pasjes beschikbaar zijn voor de mensen die hun contribute voor de 1e maart al voldaan hebben. Binnen enkele dagen ontvangt iedereen hierover nog bericht, maar ik meld het alvast.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Misschien omdat het 'te' ver rijden is voor sommigen? maakt mij niets uit..geen idee hoelang we onderweg zijn maar maakt me ook niet heel veel uit eerlijk gezegd..voor een gezellige meeting moet je wat overhebben, toch? 
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja je kan nooit iedereen tevreden krijgen
maar als we nou een fietsclub waren zou ik nog zeggen van ok, maar we zijn een autoclub
en die auto;s zijn gemaakt om mee te rijden
(ik hoef deze keer niet ver, maar de andere lokaties waar we mee bezig zijn geweest had ik ook zonder problemen heen gereden. Het draait er tenslotte om een leuke dag te hebben)
maar als we nou een fietsclub waren zou ik nog zeggen van ok, maar we zijn een autoclub
en die auto;s zijn gemaakt om mee te rijden
(ik hoef deze keer niet ver, maar de andere lokaties waar we mee bezig zijn geweest had ik ook zonder problemen heen gereden. Het draait er tenslotte om een leuke dag te hebben)
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Daarom vind ik het juist wel een goed idee om de openingsmeeting steeds ergens anders te houden..zo zijn er elk jaar anderen die minder ver hoeven te rijden! En als je ver moet rijden: zorg dat je met een groepje rijdt en af en toe ergens stopt om wat anderen op te pikken..zo is de heenreis al een gezellig gebeuren 

Heerlijk juist om een stuk te rijden en zeker in groepsverband 

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Inderdaad, misschien maakt het mij niet uit waar de locatie is omdat ik sowieso veel rijd maar t is toch mooi om een lekker stuk in je renault te rijden.Chris schreef:Waarom?!
Eindejaars meeting in Den Bosch of Zwolle!!

Laat dit voorop staan: ben t helemaal met je eens!Chris schreef:Inderdaad. Het zal altijd voor iemand ver rijden zijn!![]()
En wat is er nou mis met een leuk stukkie rijden?!
Maar kan me ook voorstellen dat mensen uit het noorden van nederland, lees: drenthe, friesland, groningen, en zuiden, lees zuidlimburg, en belgie het minder vinden dat zij altijd ver moeten rijden. Begrijp me niet verkeerd, het vinden van een locatie zal veel voeten in aarde hebben, maar alle plaatsen die we de laatste jaren hebben bezocht tijdens openings- en afsluitinsmeetings lagen altijd ten westen van lijn utrecht breda... Ik zou er ook nix op tegen hebben de afsluiting in Overijssel te houden of in de kop van limburg/zuid limburg.
Denk dat variatie in de plaatsen een goed iets zal zijn, zeker omdat het aantal bezoekers nog steeds groeit.

Mee eens Haas, maar in de tijd dat ik de meetingdude was heb ik meerdere malen gevraagd of er iemand de moeite wou nemen om een lokatie te vinden in het noorden, of een meeting in die regio te organiseren, maar daar komt gewoon simpelweg geen respons op.
En het is echt zeer lastig om een plek te vinden waar je 200+ auto's kwijt kunt op een verantwoorde manier.
Er word altijd wel geklaagd door iemand, maar alternatieven?! Nee. Dus ja, als je iets kan verbeteren neem dan het initiatief.
Overigens heeft de RTC het noorden vorig jaar wel bezocht met de toertocht icm een meeting, en Limburg is ook elk jaar vaste prik.
En het is echt zeer lastig om een plek te vinden waar je 200+ auto's kwijt kunt op een verantwoorde manier.
Er word altijd wel geklaagd door iemand, maar alternatieven?! Nee. Dus ja, als je iets kan verbeteren neem dan het initiatief.

Overigens heeft de RTC het noorden vorig jaar wel bezocht met de toertocht icm een meeting, en Limburg is ook elk jaar vaste prik.
Ik vindt de meetings het verst weg juist het leukst
Maja, ik hou van autorijden, en ik begrijp als je dat wat minder leuk vindt dat je dan ook eerder dichter bij huis wilt blijven....maja dan moet je maar een brommobieltje kopen
Alleen kan ik helaas niet komen dit weekend
Moeten dit weekend verhuizen thuis, en ik wordt afgemaakt als ik niet help
en ik mag de garage dan niet meer lenen van pa dus ik help maar
In ieder geval, veel plezier alvast iedereen, en ik hoop dat het mooi weer wordt voor jullie

Maja, ik hou van autorijden, en ik begrijp als je dat wat minder leuk vindt dat je dan ook eerder dichter bij huis wilt blijven....maja dan moet je maar een brommobieltje kopen

Alleen kan ik helaas niet komen dit weekend

In ieder geval, veel plezier alvast iedereen, en ik hoop dat het mooi weer wordt voor jullie

@Chris: nogmaals ik ben het met je eens en realiseer me ook dat het moeilijk is een locatie te vinden. Ik zeg ook niet dat ik het goed vind dat er alleen geklaagd worden en niemand is die er wat aan probeert te doen, maar ik zeg alleen dat ik me kan voorstellen dat mensen het ver rijden vinden.
Ik zeg dan: boeie, stukkie rijden, nix mis mee! Maar anderen denken daar misschien anders over. Ik wil me bij deze misschien ook best aanbieden om wat meer te betekenen voor de RTC dan puur alleen en forummer en lid.
Ik zeg dan: boeie, stukkie rijden, nix mis mee! Maar anderen denken daar misschien anders over. Ik wil me bij deze misschien ook best aanbieden om wat meer te betekenen voor de RTC dan puur alleen en forummer en lid.
doe ik! Dat was ik al eerder van plan, maar was ik door drukke priveomstandigheden nog niet helemaal aan toe gekomen..Chris schreef:Haas, geef dat eens aan aan het bestuur, misschien kun je ze ergens bij helpen.

Dat is ook de reden waarom ik niks zeg over de locatie. Ik kan zelf geen alternatief zo bedenken laat staan organiseren hier in het noorden.Chris schreef: Er word altijd wel geklaagd door iemand, maar alternatieven?! Nee. Dus ja, als je iets kan verbeteren neem dan het initiatief.![]()
Ik kom overigens niet, omdat ik geen zin heb te gaan rijden met al die prut en sneeuw. En idd de locatie vind ik gewoon echt te ver voor die korte tijd dat ik er ben.
Rijden vind ik geen probleem, maar het is nu gewoon het weer wat mij thuis houdt in combinatie met de afstand.
Hopelijk worden er met de tijd wel eens wat meetings gehouden in de wat noordelijkere provincies. Het hoeft helemaal geen Drenthe of Friesland ofzo te zijn, maar Gelderland of Overijsel is al heel iets anders.
-
- Moderator
- Car: MB
ach ja, er is altijd wel iemand die ervoor moet rijden en perfect doe je het toch nooit. Daar komt nog eens bij dat een geschikte locatie idd niet voor het oprapen ligt.
Ik vind meetings met veel bezoekers natuurlijk hartstikke mooi maar aan de andere kant hecht ik eigenlijk meer waarde aan een gezellig dag. En of dat er dan 100, 200 of 400 auto's zijn maakt me niet zoveel uit!
Ik vind meetings met veel bezoekers natuurlijk hartstikke mooi maar aan de andere kant hecht ik eigenlijk meer waarde aan een gezellig dag. En of dat er dan 100, 200 of 400 auto's zijn maakt me niet zoveel uit!
-
- Car: Dodge RAM
- Contacteer:
Als er nou eens wat mensen uit het hoge noorden gaan kijken voor de openings meet van volgend jaar.
Deze bijvoorbeeld organiseren in Zwolle.
Dat moet voor iedereen wel te doen zijn.
Het jaar daarop weer in het zuiden, etc, etc.

Dat moet voor iedereen wel te doen zijn.
Het jaar daarop weer in het zuiden, etc, etc.

I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
~Haas~ schreef:doe ik! Dat was ik al eerder van plan, maar was ik door drukke priveomstandigheden nog niet helemaal aan toe gekomen..Chris schreef:Haas, geef dat eens aan aan het bestuur, misschien kun je ze ergens bij helpen.

(PM gelezen

Dat wij noordelingen verder moeten rijden voor meetings zal je niemand over horen. Ik persoonlijk vind echter de jaaropening geen reden om bijna 300 km te gaan rijden.~Haas~ schreef:Maar kan me ook voorstellen dat mensen uit het noorden van nederland, lees: drenthe, friesland, groningen, en zuiden, lees zuidlimburg, en belgie het minder vinden dat zij altijd ver moeten rijden.
Wat dacht je van het IKEA terrein in Groningen?Opnosforatou schreef:Als er nou eens wat mensen uit het hoge noorden gaan kijken voor de openings meet van volgend jaar.
@bestuur,
als er moeite is met het vinden van een terrein, maak dit openbaar op het forum. Op deze manier zullen er genoeg tips over terreinen binnenkomen. En maak van mijn part een poll aan, waarin er verschillende terreinen kenbaar gemaakt worden waaruit men kan kiezen.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Alles boven zwolle is al het buitenland. dus maak het ff spannend.....marcel16v schreef:Wat dacht je van het IKEA terrein in Groningen?Opnosforatou schreef:Als er nou eens wat mensen uit het hoge noorden gaan kijken voor de openings meet van volgend jaar.
Deze bijvoorbeeld organiseren in Zwolle.![]()

Dit is wel aangegeven, maar misschien niet met zo veel woorden. maar mee denken over een lokatie mag altijd.marcel16v schreef: als er moeite is met het vinden van een terrein, maak dit openbaar op het forum. Op deze manier zullen er genoeg tips over terreinen binnenkomen. En maak van mijn part een poll aan, waarin er verschillende terreinen kenbaar gemaakt worden waaruit men kan kiezen.
GR.Frits
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
met het roepen van een hoop lokaties alleen ben je er niet. Dat kunnen we als bestuur ook wel (en volgens mij zaten er ook een paar "hoge" plekken bij). Een hoop plekken zitten gewoon niet op je te wachten als autoclub.
Hierin kan dan nog 'wat' verbeterd worden. Als hierover openlijk op het forum gesproken wordt, is de kans groter dat er iets geschikts gevonden wordt. Ook kunnen er eventueel nog tips gegeven worden, of er kan dan gebruikt gemaakt worden van de verschillende connecties van RTC'ers (rtc-lid of niet).Frits schreef:Dit is wel aangegeven, maar misschien niet met zo veel woorden. maar mee denken over een lokatie mag altijd.marcel16v schreef: als er moeite is met het vinden van een terrein, maak dit openbaar op het forum. Op deze manier zullen er genoeg tips over terreinen binnenkomen. En maak van mijn part een poll aan, waarin er verschillende terreinen kenbaar gemaakt worden waaruit men kan kiezen.
GR.Frits
Het bestuur van de RTC bestaat uit leden die (bijna) allemaal centraal/ westelijk in NL wonen. De plekken die worden aangedragen door het bestuur zullen dan ook eerder in deze regio zijn. De leden van de RTC zijn verspreid over NL, door hier gebruik van te maken heb je veel meer kans op een geschikt terrein.dennisvr schreef:met het roepen van een hoop lokaties alleen ben je er niet. Dat kunnen we als bestuur ook wel (en volgens mij zaten er ook een paar "hoge" plekken bij). Een hoop plekken zitten gewoon niet op je te wachten als autoclub.
Dan is er blijkbaar toch behoefte aan om dit op een andere manier aan te pakken.Chris schreef:Het is zo vaak in het forum* besproken, en ook op de ALV is het elk jaar weer aangekaart.
* Weliswaar geen eigen topic, maargoed.
niets op tegen, hopelijk zijn jullie dan ook aanwezig op onze meeting. Bij de afsluiting van vorig jaar was iedereen positief verrast van het grote aantal belgische meetinggangers.~Haas~ schreef:Laat dit voorop staan: ben t helemaal met je eens!Chris schreef:Inderdaad. Het zal altijd voor iemand ver rijden zijn!![]()
En wat is er nou mis met een leuk stukkie rijden?!
Maar kan me ook voorstellen dat mensen uit het noorden van nederland, lees: drenthe, friesland, groningen, en zuiden, lees zuidlimburg, en belgie het minder vinden dat zij altijd ver moeten rijden.
*zucht*marcel16v schreef:Het bestuur van de RTC bestaat uit leden die (bijna) allemaal centraal/ westelijk in NL wonen. De plekken die worden aangedragen door het bestuur zullen dan ook eerder in deze regio zijn. De leden van de RTC zijn verspreid over NL, door hier gebruik van te maken heb je veel meer kans op een geschikt terrein.dennisvr schreef:met het roepen van een hoop lokaties alleen ben je er niet. Dat kunnen we als bestuur ook wel (en volgens mij zaten er ook een paar "hoge" plekken bij). Een hoop plekken zitten gewoon niet op je te wachten als autoclub.
Ja, westelijk as hell, dat Sittard. En centraal al zeker.
Erik woont ook behoorlijk aan de westkant. Minstens zo centraal.
Jeroen ook trouwens.
Ik snap dat niet, er blijft over gezeurd worden. We hebben 3 plekken in de buurt van lelystad gehad, een was te klein en de ander niet beschikbaar. Nog een was te duur. We zijn blij dat we deze plek al hebben, en goedkoop is dat ook niet geweest. Ga maar eens voor de lol bellen naar de kuip, en vraag je of ze je een offerte kunnen maken voor een zondagmiddag met stroom en toiletten voor pakweg 400 auto's.
Nogmaals, ik blijf het zeggen, het is niet in welke hoek van nederland, het is puur om een beschikbare plek. Nederland is ook zo enorm groot

We zouden het zeker prettig vinden, om van een van de leden een plek in de handen gedrukt te krijgen, met op papier erbij dat we er dan en dan voor zoveel kunnen staan, met toestemming van de authoriteiten. Graag!
Ik hoop, dat het nu dan hierbij blijft, bij dat geklaag over 'ver weg'

Groetjes!