startmotor

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
marije

hallo,
ik heb net een renault 5 automatic uit 1985 gekocht. helaas startte hij vanochtend niet meer
:( .
zelf weet ik niets van auto's af. ik denk dat de startmotor kapot is aangezien hij met starten alleen nog maar een tikkend geluid gaf.
weet iemand een goed adres in amsterdam om dit te laten maken? enig idee wat zo'n grapje gaat kosten? ka ik hem nog aankrijgen met startkabels of moet ik me nu laten slepen?

groetjes marije
Madmaus

Startkabels hebben geen zin want je accu is nog goed. Aanduwen is denk ik de enigste oplossing of slepen dan. Je kan ook proberen een klap op je startmotor te geven dan wil die ook nog wellis aanslaan.
pierre

accu is te zwak als je met startkabels via een andere auto wel kunt starten.

accu vervangen, 60 euro.

automaat mag niet gesleept of aangeduwd worden.
Steven
Car: M536

Ik vervang die accu wel voor 40 euri hoor :p

Maar hoogstwaarschijnlijk isset de startmotor, vraag eens rond voor een goeie beun. Startmotor is ongeveer 100 euro en tis een uurtje werk dus zou toch rond de 150 euri moeten blijven.
mxcx

Waarschijnlijk heb je een Vaio startmotor.
Die hebben vaak last van ingebrande relais.
Kost je helaas een nieuwe startmotor, of haal er een van de sloop. Ik kan je aanraden een Mistsubischi of Bosch startmotor te plaatsen (Soms een kwestie van paspennen even overzetten) die doen het altijd goed. Succes!
Riël
Über-Spammer

Ik denk dat de peut uit je accu is :D Je zal niet de eerste zijn, met dit weer.
Riël
Über-Spammer

Madmaus schreef:Startkabels hebben geen zin want je accu is nog goed. Aanduwen is denk ik de enigste oplossing of slepen dan. Je kan ook proberen een klap op je startmotor te geven dan wil die ook nog wellis aanslaan.
Je kan een automaat niet slepen, je hebt geen versnelling :)
Plaats reactie