Veel mensen zich nog niet opgegeven? Weinig animo? Locatie niet naar wens?
Thx voor de bemoedigende woordenChris schreef:Jo, je kan je 21 er wel heenduwen, staat er vlakbij!
Het was een vroege zondagse vraag heWilma schreef:Ff één pagina terug kijken en daar staat grotendeels je antwoord alStrijder schreef:Hoop dat er gouden renault tuning raamstickers aanwezig zijn en nog steeds de rtc nummerplaathouders![]()
Stickers en nummerplaathouders zijn weer op voorraad
volgens mij meer bij P3 in de buurt.Opnosforatou schreef:[img]http://www.opnosforatou.com/images/park ... enoord.gif[/img]
Volgens mij is het bij nummer 2 op dit plaatje.
Correct ?
Daar zit toch een dijk? Ik kan me zo even niet voor de geest halen hoe je op P4 moet komendennisvr schreef:
. Hou hier direct de linkerbaan aan. Bij de verkeerslichten (wederom met actieve flitspaal) moet je keren. De meeting is op P4 (niet helemaal duidelijk op kaartje hierboven)
dennisvr schreef:
Even een waarschuwing voor iedereen. Als je vanaf de snelweg A16 komt, is de maximum snelheid vanaf de eerste verkeerslichten 50km/u (bij die lichten staat ook een actieve flitspaal). Hou je vanaf daar (je bent er dan 2 minuten vandaan) gewoon aan de snelheid. Tegenover het parkeerterrein is ook een politieburo. Ga bij de grote rotonde die je tegen komt rechtsaf de stadionweg op. Hou hier direct de linkerbaan aan. Bij de verkeerslichten (wederom met actieve flitspaal) moet je keren. De meeting is op P4 (niet helemaal duidelijk op kaartje hierboven)
Jo, op de A16 richting Cappelle a/d IJssel aanhouden. Dan kom je voor de van Brienenoordbrug op de parallel rijbaan-jo- schreef:ligt er dan zoveel sneeuw bij jullie ?? Bij ons weinig tot niets...
en ivm de wegbeschrijving, wij komen van richting breda (antwerpen). Is Feyenoord aangegeven vanop de snelweg ?
ff gewijzigddennisvr schreef:Jo, op de A16 richting Cappelle a/d IJssel aanhouden. Dan kom je voor de van Brienenoordbrug op de parallel rijbaan-jo- schreef:ligt er dan zoveel sneeuw bij jullie ?? Bij ons weinig tot niets...
en ivm de wegbeschrijving, wij komen van richting breda (antwerpen). Is Feyenoord aangegeven vanop de snelweg ?
daar is een afrit feyenoord.
verplaatsen naar een andere zondag lijkt me, maar in de krant van haarlem staat dat er alleen zondag geen sneeuw valtGabri schreef:even een vraagje
stel het is 6 maart zo'n klote weer dat heel nederland ondergesneeuwt is, en dus niet echt verstandig is om de weg op te gaan. wat dan?
ben met droog weer al meer dan een halfuur kwijt om op een snelweg te komen, hebben niet allemaal de luxe van een snelweg op 5 minutenChris schreef:Tja, wanneer is het niet verstandig?! De snelwegen zijn vaak goed begaanbaar.
De temperatuur ligt het komend etmaal dicht bij het vriespunt. De wind draait langzaam naar noordoost en neemt morgen toe zodat het extra koud aanvoelt. Morgen trekt de sneeuw naar het zuiden weg waarna het wat opklaart. In de nacht naar vrijdag wordt het bijzonder koud met lokaal 15 graden vorst.