ACT: Het weer
-
- Contacteer:
nope lijkt me wel vet overigens 

Hier ook. Ik moet nog zien of ik er wel door ga komen.Foeke schreef:Sneeuw praat me er niet van, sta thuis nog steeds vast zijn hier bezig om alle auto's eruit te krijgen, ligt hier in de straat een 25 tot 30 cm
Laatst gewijzigd door Arjen op wo 2 mar 2005 9:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Komt nog wel.Chris schreef:Hier ligt nagenoeg niets!

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Hier ook niet, Enschede zit net op de rand... waar blijven de pica's uit het (hoge) noorden? 

Ik ben nadat ik de auto had uitgegraven (leuk hoor zo'n oprit van 20 meter), na 100 meter op de weg al omgekeerd. Nou, ja, omgekeerd, achteruit teruggereden. Want er was geen doorkomen aan. ik kon daar toch niet verder want er stond een auto vast..
-
Mijn auto staat er onder
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/sneeuw.jpg[/img]
@Foeke, reed jij om ongeveer half9 langs de afrit Sneek/Reduzum, zag een zwarte Clio16v richting Leeuwarden rijden.
Was met vrachtwagen, was niet echt veilig, met dat ding te rijden.

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/sneeuw.jpg[/img]
@Foeke, reed jij om ongeveer half9 langs de afrit Sneek/Reduzum, zag een zwarte Clio16v richting Leeuwarden rijden.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kijk maar in het ACTJoost (DoubleYou) schreef:Hier ook niet, Enschede zit net op de rand... waar blijven de pica's uit het (hoge) noorden?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Morgen moet ik naar Rotterdam, ben benieuwd hoe het er dan voorstaat en hoelang ik bezig ben 

Hier ligt niet zoveel hoor ErikErik Olijnsma schreef:Morgen moet ik naar Rotterdam, ben benieuwd hoe het er dan voorstaat en hoelang ik bezig ben

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik kom net bij een begrafenis weg, en die overledene had ook familie in gelderland, venray en rotterdam.
Gelderland, en venray durfden het niet aan, en diegene uit Rotterdam zijn bijna 5 uur bezig geweest om hier te komen
Gelderland, en venray durfden het niet aan, en diegene uit Rotterdam zijn bijna 5 uur bezig geweest om hier te komen
hmz..das best minder!Erik Olijnsma schreef:Ik kom net bij een begrafenis weg, en die overledene had ook familie in gelderland, venray en rotterdam.
Gecondoleerd btw! Was t een goede bekende van je? Sterkte met het verlies iig!
Nope was met de MatizRobertR19 schreef:
IK WIL OOK SNEEUW!!!!!!!!!!!!!!![/i]
-
- Contacteer:
kom je hier heen
hier ligt nu zo'n 5 á 10 cm sneeuw en het sneeut nog steeds gestaag door 

zit nu in helmond (stage), ga zo richting huis (Nijmegen). Eens ff kijken wat de weergoden daar hebben gebracht, ik hoop een hoop
(sneeuw dan
)

-
- Über-Spammer
wil best wat in een koelbox stoppen en zondag meenemen, wat geef je ervoor~Haas~ schreef:IK WIL OOK SNEEUW!!!!!!!!!!!!!!![/i]

en ohja vandaag van Dokkum naar Leeuwarden in meer dan anderhalf uur

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Jaja hier begint t er eindelijk ook een beetje wit uit te zien!!! maar een halve meter..nee..t komt al bijna totaan de rand van mn schoenzool..

-
- Contacteer:
ckersChris schreef:Zuid Holland is goed wit nu, en de wegen worden ook steeds witter!

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tis echt afwachten wat t morgen wordt.
Ik moet morgen dus nog steeds naar Rotterdam, en ben echt benieuwd hoe dat gaat. Ik heb er wel zin in
Ik moet morgen dus nog steeds naar Rotterdam, en ben echt benieuwd hoe dat gaat. Ik heb er wel zin in

-
hier in de omgeving van Maastricht is het zo groen als gras,
hopelijk stop het daarboven met sneeuwen , moet morgen naar Papendrecht een paar velgen ophalen.
hopelijk stop het daarboven met sneeuwen , moet morgen naar Papendrecht een paar velgen ophalen.
-
- Contacteer:
nou dat kan je shaken ik werk in papedrecht en daar zal nu ook wel zo'n 20 cm liggen denk en ziet er niet naar uit dat het snel weg dooit