Friday Nightmeeting Bodegraven. I
Hij heeft alleen nog maar die Vectra..maar ik zag dat jij een leuke V40 hebt staan TR-SB-03 of zo? dus stuur ik hem wel ff langs..Chris schreef:Okee. En gaat die Golf dan weg? Ik denk eerder die Vectra...
Zo gisteravond om een uurtje of 11 heb ik mn 106 maar weer eens
getest.na 3 weken stilstand door het ontbreken van een aandrijf-as.heb ik gisteren ff de ultimate Bodegraven circuit test uitgevoerd.en ja hij heeft het goed doorstaan

getest.na 3 weken stilstand door het ontbreken van een aandrijf-as.heb ik gisteren ff de ultimate Bodegraven circuit test uitgevoerd.en ja hij heeft het goed doorstaan

die blauwe in Utrecht is verkocht zie ik net
Ja oke maar die sneeuwpret is ook wel weer kickuh..Chris schreef:Het moet gewoon kapot bij je hè!
Waarom is die sneeuw zo laat?!![]()
Geef mij maar een lekker zonnetje..

alhoewel ik geen sneeuw nodig heb om 380 graden rond te gaan

waar was je nou gisteravond chris?
Ik heb hem anders nog niet over het dorp zien vlammen!!!heeyyjeeeiiiRonnie B. schreef:die blauwe in Utrecht is verkocht zie ik net
ff rondje blaaaazen

anders post je ff onder je eigen naam chris!sukkeltjeRonnie B. schreef:die blauwe in Utrecht is verkocht zie ik net
Uiteraard sprak ik hem weer, maar hij heeft die niet gekocht. Hij wil geloof ik bij die zilvergrijze gaan kijken in Rockanje.Ronnie B. schreef:Ik heb hem anders nog niet over het dorp zien vlammen!!!heeyyjeeeiiiRonnie B. schreef:die blauwe in Utrecht is verkocht zie ik net
ff rondje blaaaazen![]()
![]()
![]()
Je kent me toch...niets zo veranderlijk als Ronnie B.Chris schreef:Je hebt weer aardig wat stof doen opwaaien Ronnie, zie je topic over CRS meetings.
Ik dacht trouwens dat je maandag zei dat je dinsdagavond om zeven uur naar bed zou gaan?!
Sukkeltje?! wat sukkeltje!Ronnie B. schreef:anders post je ff onder je eigen naam chris!sukkeltjeRonnie B. schreef:die blauwe in Utrecht is verkocht zie ik net
Ik zie het inderdaad, ik zat achter de PC van P., daar had je jezelf waarschijnlijk ingelogd laten staan.
LB.

ttttffffooooeeee....zzzjei ben zzzzukkkeltje weeeeetssssssje..
oke hij gaat dus waarschijnlijk voor de zilvergrijze..
wel lachuh.ben benieuwd!

oke hij gaat dus waarschijnlijk voor de zilvergrijze..
wel lachuh.ben benieuwd!
Ik zie het er nog niet van komen, maargoed.
Sodan, er blaast ff een Colt Turbo(model 88) voorbij net, volledig besneeuwd, dus echt warm kan die nog niet zijn.
Waar hangt de rest van de Posse eigenlijk uit?!
Edit, die Colt vloog weer voorbij, en voor Gerritse moest hij ff een gemeente wagen inhalen. Best rap zo'n ding!
Sodan, er blaast ff een Colt Turbo(model 88) voorbij net, volledig besneeuwd, dus echt warm kan die nog niet zijn.

Waar hangt de rest van de Posse eigenlijk uit?!
Edit, die Colt vloog weer voorbij, en voor Gerritse moest hij ff een gemeente wagen inhalen. Best rap zo'n ding!
Kickuh zo'n colt...die moeten we een keer met een 5 tegenkomen..
geen idee waar de rest is!jochem was zn negen aan het ontroesten
er zaten allemaal slijpsporen in hij heeft 21 stoelen staan monteren bij J.L.
en tijdens het slijpen waren er allemaal vonken op zn negen terecht gekomen wat nu dus roest is geworden...
geen idee waar de rest is!jochem was zn negen aan het ontroesten
er zaten allemaal slijpsporen in hij heeft 21 stoelen staan monteren bij J.L.
en tijdens het slijpen waren er allemaal vonken op zn negen terecht gekomen wat nu dus roest is geworden...
in woerden sneeuwt het best hardt,maar het blijft niet liggen...Chris schreef:Die Colts staat ook wel eens bij de Mac, staat groot Turbo op de zijkant.
Ik hoorde het van Jochem, hij was net op MSN.
Hoe is de sneeuwval in Woerden? Enne, ging jij maandag voor velgen kijken?!
en ja ik ga maandag ff wielen checken ja hoezo? en hoe weet jij dat nou weer?
ik ga zo ff in bodegraven de sneeuw checken...

Voor mn bakfiets,nou goed knuppel!
wat staat er nou in de schuur? oja een roze gtt....
.
net met golf 5 gekloot,maar dat was niet echt geweldig..zo'n subaru werkt waarschijnlijk wel aardig ja

wat staat er nou in de schuur? oja een roze gtt....

net met golf 5 gekloot,maar dat was niet echt geweldig..zo'n subaru werkt waarschijnlijk wel aardig ja
Ja maar ik ga ff kijken voor 16inch..voorlopig koop ik nog niks hoor,maar vindt het wel leuk om daar ff te checken op mn vrije dag!!Chris schreef:Maar voor dat ding heb je toch die velgen van je Golf liggen?!
Henk van Hejo staat hier aan de Balie.hij gaat ff in zn magazijn neuzen voor een Versnellingsbakkie voor het sla-om project.
Kopen met te weinig pingping kan lastig zijn, maak nou eerst op je gemakkie de dingen maar af die nodig zijn.
Bakkie hebben we in principe toch al?! Ik heb al een leuke bestemming voor je oude 15" goemies.
Bakkie hebben we in principe toch al?! Ik heb al een leuke bestemming voor je oude 15" goemies.

dat snap ik.maar ik koop voorlopig ook nog niks,maar wil gewoon ff kijken wat er up to date is voor een 5ie.en mis cabrio moest ook nog velgie's onder haar auto hebben,dus leek het me wel leuk om ff bijChris schreef:Kopen met te weinig pingping kan lastig zijn, maak nou eerst op je gemakkie de dingen maar af die nodig zijn.
budget-tyres te gaan kijken...
oja das waar ook jappe's bak knopen we er natuurlijk onder!
ze gaat waarschijnlijk maandag weer werken hoopt ze.dus we zien het wel..ik ga nu ff mn 106 bij lok ophalen. en dus ff de sneeuw checken in bodegraven.. 

wat hadden we toch weer een lol vanavond in de sneeuw he jongens?

-
- Contacteer:
hier in gouda ckers wel
alleen kwam amper weg bij de verkeerlichten 

Ron, je lacht nu wel, maar wees blij dat ik ff een 4X4 kon lenen voor weinig! Anders was je nu nog aan het graven! 
BTW, hoe oud was je vader ook alweer?!
Lees dit maar eens:
http://www.nu.nl/news/490801/12/Bodegra ... ooier.html

Lees dit maar eens:
Tering gek zat.Chris schreef:Ron, je lacht nu wel, maar wees blij dat ik ff een 4X4 kon lenen voor weinig! Anders was je nu nog aan het graven!
Lees dit maar eens:
Nou hé. Ik weet alleen nog niet waar het is gebeurt.
BTW, een Tolede 5 cilinder is ook leuk in de sneeuw! Kom ik terug staat er plizie auto voor de deur, altijd ff slikken.
Hoe is het met je knie? Gaat het weer een beetje?!
BTW, een Tolede 5 cilinder is ook leuk in de sneeuw! Kom ik terug staat er plizie auto voor de deur, altijd ff slikken.

Hoe is het met je knie? Gaat het weer een beetje?!

ja das altijd wel ff slikken ,maar hoe liep dat af?
Mn knie gaat kut.kan slecht lopen en moet rust houden.knieband verrekt.dokter verwacht dat het maandag weer over is.zo niet dan gaan ze het vocht er uit halen...maar kan nu lekker internetten

Mn knie gaat kut.kan slecht lopen en moet rust houden.knieband verrekt.dokter verwacht dat het maandag weer over is.zo niet dan gaan ze het vocht er uit halen...maar kan nu lekker internetten

tja das een hele opluchting..Chris schreef:Het is een oude klant, op zoek naar wat anders.. PFFF.
Succes met je knie dan maar, is het geen idee om geknielt in de sneeuw te gaan zitten, dan word het niet zo dik!

dat deed ik vanochtend vroeg ook maar dat ging niet zo best