R5 gtt: Brandstofpomprelais
Ik denk dat ik mijn brandstofpomprelais kapot heb. Ik heb de benzinepomp al op de accu aangesloten en toen begon ie meteen te zoemen(pompen). Maar waar zit dat brandstofpopmrelais? Bij de plaatselijke renaultdealer konden ze me dat niet precies zeggen, en aanwijzen. K weet dat het ergens rechtsonder bij de zekeringskast hoort te zitten. WEET iemand misschien welke kleur en/of nummer op dat relais staat????? Zitten er namelijk een paar. Of wet iemand dat bestelnummer ervan bij renault??
-
Hij weet echt alles hé 

vreemd dat deze renault dealer niet weet welk onderdeel het is, kennelijk een of andere.... achter de computer.
Die relais kunnen knap duur zijn trouwens.
2 schroeven even losmaken onder dashboardkastje, paneel valt omlaag en je ziet ze zo.
Ik heb een doosje met diverse relais van de 5 gt turbo, dus als je het nummer weet wat erop staat kan ik leveren.
2 schroeven even losmaken onder dashboardkastje, paneel valt omlaag en je ziet ze zo.
Ik heb een doosje met diverse relais van de 5 gt turbo, dus als je het nummer weet wat erop staat kan ik leveren.
ik heb twee types welke vrij lang zijn er staat op cartier temporisateurpierre schreef:vreemd dat deze renault dealer niet weet welk onderdeel het is, kennelijk een of andere.... achter de computer.
wit ref. 02335 , schema 4-5-6-3-2-1
grijs ref. 02374 , schema 30-15-87b-31b-31-87
-
`t een duur grpaje bij de dealer waren ze samen 100