
Ondertussen heb ik dus 2 weken gesukkeld met de express (het is nog niet gedaan !)
Wat had ik namelijk nog gemerkt na de eerste herstelling? Dat mijn stuurnaaf en stuur dus (heb er een gt-turbo stuurtje in) plots 2cm hoger stond, er was dus een opening van 2cm tussen mijn stuur en de console !
(Hier waren ze niet aan geweest zeiden ze me in de garage dus dat kon niet, het was wel terug gemaakt na de 3de keer!)
Wat deed hij nog??? Wel hetvolgende :
In achteruit zetten verliep moeizaam en als ik in 2de of 4de reed maakt hij dat typische geluid alsof je achterruit aan het rijden bent met de koppeling op. (Ik noem het dat elektrische geluid)
Pinker sloeg niet meer af (door de naaf)
Wat hij ook nog deed was bij het draaien naar links of rechts een harde knots maken, dat geluid kwam van aan de veerpoot onderaan links en rechts.
Dus na die 2 weken van ellende heb ik teruggebeld naar de garage, ik mocht hem binnen 2 dagen binnenbrengen.
De dag voor ik naar de garage moest lag er een groene vloeistof onder de motor (en niet een beetje!) oprit is goed vernield. Ik hem die dag nog naar de garage getakeld en alles uitgelegd, daar zeidden ze dat het koelvloeistof was ! Jaja zal wel zijn , het was versnellingsbakolie.
Na 2 weken bellen en vragen of hij klaar was ben ik hem gisteren gaan halen. (1 maand in totaal voor een koppeling!)
Conclusie: Hij schakelt weer goed en het stuur is terug gezakt zodat ook de pinker weer afslaat.
Wat ik nu nog wil weten van jullie is hetvolgende:
-De behuizing rond het stuur springt soms open als ik naar links draai(alsof de naaf niet recht zit en deze eraf trekt) is dit normaal?
-Het geklots (slag als ik draai of ergens aan op rij of indraai) is er nog steeds.
Ik vraag dit hier even zodat ik het mss met een vriend van me kan oplossen, ik wil namelijk niet meer terug naar die garage

greetz