Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
zo weer terug wat koud man niet normaal!!!
deze zomer maar eens een regio meeting (GR/FR/DR) houden bij hogere temperaturen. marum of zo.
was wel leuk maar was ook heel veel politie.
in elk geval weer heel veel rtc stickers geplakt
mark 5t schreef:zo weer terug wat koud man niet normaal!!!
deze zomer maar eens een regio meeting (GR/FR/DR) houden bij hogere temperaturen. marum of zo.
was wel leuk maar was ook heel veel politie.
in elk geval weer heel veel rtc stickers geplakt
voorraad stickers is trouwens op moeten de heren clubleiding mij maar weer eens een partijtje opsturen .
deze keer dan wel zonder strafport aub
die betaal ik namelijk toch nooit
hoi ik ben lowrider 01 en heb een phase 1 om gebouwd van voorkant naar phase twee en nog veel meer maar effe over de ikea komen jullie zaterdag ook en zo ja mag ik bij jullie staan greetz lowrider
een echte vent word geen agent een echte man zorgt dat hij een 19 phase 1 aan kan
lowrider01 schreef: hoi ik ben lowrider 01 en heb een phase 1 om gebouwd van voorkant naar phase twee en nog veel meer maar effe over de ikea komen jullie zaterdag ook en zo ja mag ik bij jullie staan greetz lowrider
Anders kom je gezellig bij renault team groningen staan . Wij zijn dan aan het gourmetten
voor de mensen die in de buurt van groningen wonen. er is elke zaterdag avond rond uurtje of 21.00 wel iets te doen bij de sontweg groningen (ikea) want er komen bijna altijd mensen met mooie auto's en maakt niet uit of je wel of niet bij een club zit. ik ben er wel bijna elke zaterdag avond. vind ik persoonlijk leuker dan bij mediamarkt in leeuwarden(respect)
p.s pascal of te wel lowrider01 stel je ff niet zo aan met dat je nergens zou mogen staan daar. wij zijn er ook altijd(wessel,marcel,marc,andre,mirjam,eveline dit zijn die mensen waar je mee omgaat whahah (voor de rest van rtc ik ken deze lowriders01 woont een dorpje verder whahahah niet dat jullie denken wat lult die jiggy nou raaaar
jiggy schreef:voor de mensen die in de buurt van groningen wonen. er is elke zaterdag avond rond uurtje of 21.00 wel iets te doen bij de sontweg groningen (ikea) want er komen bijna altijd mensen met mooie auto's en maakt niet uit of je wel of niet bij een club zit. ik ben er wel bijna elke zaterdag avond. vind ik persoonlijk leuker dan bij mediamarkt in leeuwarden(respect)
Zaterdag avond hebben de meesten in Leeuwarden wel wat anders te doen, STAPPUHHHHHHHHHHHHHH
jiggy schreef:voor de mensen die in de buurt van groningen wonen. er is elke zaterdag avond rond uurtje of 21.00 wel iets te doen bij de sontweg groningen (ikea) want er komen bijna altijd mensen met mooie auto's en maakt niet uit of je wel of niet bij een club zit. ik ben er wel bijna elke zaterdag avond. vind ik persoonlijk leuker dan bij mediamarkt in leeuwarden(respect)
Zaterdag avond hebben de meesten in Leeuwarden wel wat anders te doen, STAPPUHHHHHHHHHHHHHH
jah wat denk jij wij niet, maar wij gaan pas opstap naar 23.30 dan begint ons feestje pas daar voor nog ff auto's checken. get it
greetzzzzzzzzz marcel
gister ff bij de ikea parkeerplaats geweest in groningen. naar een maand niet meer zijn geweest was het er weer een stukje drukker geworden,maar wel leuke auto's gezien. kwam (marcel AKA mr bacardi) ook ff tegen ff mee aant praten geweest. moet toch al de rtc leden maar eens leren kennen. heb geen foto's gemaakt had geen digi bij me.
greetzzz marcel
Het was zekers druk in groningen. Wij stonden er ook met renault team groningen met een blauwe 5 gte en een gele 5 gt turbo (van mij). Die 19 met rtc stickers is van mijn broer. Die is nog geen lid van onze team (eerst nog ff wat aanpassen bro )