ik zie nix??Ferdy schreef:pm !
Friday Nightmeeting Oss I
als je dan ook een blik geile wijven opentrekt ben je wat mij betreft van harte welkom (vooruit dan maar weer
)

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
@haas:
je hebt wel PM hoor! van mij om precies te zijn!
je hebt wel PM hoor! van mij om precies te zijn!
-
- Contacteer:
Met de juiste financiele middelen valt er altijd wel een blik te regelen natuurlijk..maar das een heel ander verhaal

-
- Contacteer:

Is t niet rechtstreeks dan is t wel indirect...betalen moet je haast wel idd

p.s. nog ff doorlullen mensen..dan hebben we 600 pagina's vol slap geouwehoer!
-
- Contacteer:
Who: FNO-people
What: FNOen
Where: Beuningen
When: 4 Maart 2005, 20.30 uur
Aanwezig:
Haas - Clio S
Ferdy - Clio II
Paul - Clio RSi
Frits - Clio
Twijfelaars:
Matthew - Megane
Johan - Megane Scenixx
Ronald - Clio

Aanwezig:
Haas - Clio S
Ferdy - Clio II
Paul - Clio RSi
Frits - Clio
Twijfelaars:
Matthew - Megane
Johan - Megane Scenixx
Ronald - Clio

[quote="PaulRSi"]Who: FNO-people
Aanwezig:
Haas - Clio S
Ferdy - Clio II
Paul - Clio RSi
Frits - Clio
Wilco - Clio RTi
Twijfelaars:
Matthew - Megane
Johan - Megane Scenixx
Ronald - Clio

Aanwezig:
Haas - Clio S
Ferdy - Clio II
Paul - Clio RSi
Frits - Clio
Wilco - Clio RTi
Twijfelaars:
Matthew - Megane
Johan - Megane Scenixx
Ronald - Clio

-
- Contacteer:

En mensen: ff duimen voor fatsoenlijk weer

@Frits: 
Ik kom hier op stage net uit een klimaatkamer van -20gr celsius. Dan is t toch best een lekker temperatuurtje als je buiten komt
Jammer alleen dat t na 5 minuten ook weer over is met dat gevoel 

Ik kom hier op stage net uit een klimaatkamer van -20gr celsius. Dan is t toch best een lekker temperatuurtje als je buiten komt

haha...dat was de bedoeling ook niet. Ik loop stage bij PDE, vroeger eigendom van Volvo en Nedcar en doen test/ontwikkelwerkzaamheden voor Volvo, Mitsubishi, enz. Auto starten bij -30 doet pijn aan je hart om te zien...
haha...dat was de bedoeling ook niet. Ik loop stage bij PDE, vroeger eigendom van Volvo en Nedcar en doen test/ontwikkelwerkzaamheden voor Volvo, Mitsubishi, enz. Auto starten bij -30 doet pijn aan je hart om te zien...
ps. Kan je aanraden geen metaal vast te houden wat -20 is, das vrij koud en begint ook heel plotseling heel veel pijn te doen. Net als verbranden zeg maar...
ps. Kan je aanraden geen metaal vast te houden wat -20 is, das vrij koud en begint ook heel plotseling heel veel pijn te doen. Net als verbranden zeg maar...
-
- Contacteer:
Sfeerimpressie van avondje bowlen met Haas, Ferdy & Femke:
[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/i ... /haas1.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/i ... /haas1.jpg[/img]
de t*ring zeg....over een schrale bek gesproken...mijn god!!!
Was wel gezellig overigens

Was wel gezellig overigens

-
- Contacteer:
was zeker gezellig!
maar ja zulke foto's krijg je als je Haas observeert in zijn natuurlijke leefomgeving

maar ja zulke foto's krijg je als je Haas observeert in zijn natuurlijke leefomgeving

zet die van freddy met zijn XTC-ogen er dan ook op 

-
- Contacteer:
jaja ben druk bezig..maar was gister een beetje laat....eerst bij fritsie zn 16 dempers opgehaald, daarna naar frits gegaan..16v dempers eronder (auto is nu 1 cm hoger aan de voorkant
) en de achterkant stukkie omhoog gedaan..bijna geen last meer van de uitlaat nu!
Wel ff met martin ('zwager' van Frits, ook lid hiero) naar mn clio gekeken, maar dat was niet heel positief..conclusie..dat ding is eigenlijk zo scheef als de tering rechtsvoor
:S:S
dus wat nu..megane coupe? clio 16v? andere RSi? of toch repareren? balen in ieder geval!!

Wel ff met martin ('zwager' van Frits, ook lid hiero) naar mn clio gekeken, maar dat was niet heel positief..conclusie..dat ding is eigenlijk zo scheef als de tering rechtsvoor

dus wat nu..megane coupe? clio 16v? andere RSi? of toch repareren? balen in ieder geval!!
waarom issie krom dan?? Zo'n vette klapper gemaakt of alleen de naaf??
Wat betreft dat verlagen, die 1cm moet je over een paar dagen nameten, meestal zet de boel zich nog een beetje, waardoor t nog wel zakt. De mr2 van fabian was achter nog 3 cm gezakt..Duurde twee weken, maar zakken deed ie
Wat betreft dat verlagen, die 1cm moet je over een paar dagen nameten, meestal zet de boel zich nog een beetje, waardoor t nog wel zakt. De mr2 van fabian was achter nog 3 cm gezakt..Duurde twee weken, maar zakken deed ie

-
- Contacteer:
zou goed kunnen ja..ik hoop t in ieder geval dat ie nog zakt 
zo ongeveer t hele front komt van een rode clio af..het stuk onder de motorkap waar de veerpoot in vast zit is zo scheef als weet ik t wat..er zit een flinke scheur onder de motorkap enz...nu ik t weet zie ik t ook zitten zeg maar..
kutzooi!

zo ongeveer t hele front komt van een rode clio af..het stuk onder de motorkap waar de veerpoot in vast zit is zo scheef als weet ik t wat..er zit een flinke scheur onder de motorkap enz...nu ik t weet zie ik t ook zitten zeg maar..

kutzooi!
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Vette klapper gemaakt. tenminste wat we zo kunnen achterhalen aan de staat van de auto.~Haas~ schreef:waarom issie krom dan?? Zo'n vette klapper gemaakt of alleen de naaf??
rechtervoorbalk vervangen en nog steeds krom. knik in het dak. subframe wat niet helemaal goed is. veerpoot aan gelast en begint te scheuren. motorsteun rechts zit ook niet goed. Kijk vrijdag of zondag maar eens goed. dan zullen we het aanwijzen.
GR.Frits
-
- Contacteer:
zal zo ff wat foto's online gooien van mn clio..

lassen aan een veerpoot????!?!!?!? Bedoel je niet de wielkuip?
-
- Contacteer:
600 pagina's vol geouwehoer!!!!!!
-
- Contacteer:
t huis waar de veerpoot in vastzit zeg maar..