[UPDATE] Clio 2 phase 2 goes extreme!!

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Ferry schreef:Ja ik weet het nog niet welke, die skirts heb ik inderdaad nog liggen, ik heb daar misschien een koper voor... als hij ze niet koopt monteer ik ze misschien zelf wel, als hij ze wel koopt ga ik een andere set kopen, waarschijnlijk die van ms design maar daar moet ik wel even voor sparen dan :D
Die skirt waren stoer toch? Waarom andere? Je hebt ze toch al gespoten?
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Ferry schreef:Aangezien iedereen mijn topic maar loopt te vervuilen met hun vette modificaties

Nou vooruit ik zal hem maar weer eens vervuilen :p :D Heb sinds gisterenaaf deze velgen aangeschaft.

[img]http://img105.exs.cx/img105/2905/hpim0011small2af.jpg[/img]

Nu alleen nog bandjes eromheen en ze kunnen gemonteerd worde :D
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Ik hoop dat je geen problemen met de ET, want zo te zien zijn het Alpina velgen, en die hebben nogal vaak een lage ET waarde
Mike (spitsoor)
Contacteer:

het zijn idd alpina's (Y) tja over de et waarde begon de banden boer ook al idd maar volgens hem ging het zonder problemen passen we zullen zien :D Heb er gelijk ff 1 bij gepakt :) zoals je op de foto kan zien staan er cijfertjes in de velg. De velg is om pcies te zijn: 16" 7j met een et waarde van 28
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

staan ver naar buiten dus :p
Rémi clio ph3

[img]http://img105.exs.cx/img105/2905/hpim0011small2af.jpg[/img]

Is die velg wel helemaal rond? onderaan zit toch een knikje, of niet...
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

P@TB@D schreef:staan ver naar buiten dus :p
Ja, dit kan problemen geven, bij een standaard auto zal wel meevallen, ben bang dat verlaging niet echt lekker is.

T beste is als je een ET rond 35 hebt,
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

SUcces met er onder zetten. Vind ze wel mooi. (Y)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Erik Olijnsma schreef:
P@TB@D schreef:staan ver naar buiten dus :p
Ja, dit kan problemen geven, bij een standaard auto zal wel meevallen, ben bang dat verlaging niet echt lekker is.

T beste is als je een ET rond 35 hebt,
dus zal het wel mee vallen :D mijn clio is niet verlaagd en dat gaat ook niet gebeuren ook :wink: :) en @ remy heb de desbetreffende velg ff goed bekijken lijkt op de foto idd een knikje maar dat is het niet hij is rond :D
Rémi clio ph3

spitsoor schreef:@ remy heb de desbetreffende velg ff goed bekijken lijkt op de foto idd een knikje maar dat is het niet hij is rond :D
Haa, das mooi!! Dan zijn we erg benieuwd naar de foto's!! als ze eronder zitten
Mike (spitsoor)
Contacteer:

:D je bent niet de enigste :D tis alleen nog een kwestie van bandjes erom heen ben nu bij 1tjuh geweest tot nu toe nog geen tijd voor gehad :wink: vindt alleen 499 euries voor een 4 sloffen wel iets te prijzig.Morgen weer verder shoppe :D
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Tip: als je het zelf kan (of een adresje weet die het voor weinig doen met een andermans banden): http://www.autobandenmarkt.nl
Cheap as hell.
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Goed nieuws morgenmiddag heb ik men velgjes compleet met band klaar voor montage :D met een beetje mzzl(ligt voornamelijk aan het weer) monteer ik ze morgen onder men clio :D ennuh :foto: volgen uiteraard. Voor diegene die schieuwnierig zijn naar de maat: 205/40/R16 wordt het en het was 185/55/R15 :)
Rémi clio ph3

Is dat niet een beetje aan de kleine kant qua rolomtrek?
185/55/15=1836mm
205/40/16=1792mm
opties
205/45/16=1856mm of
195/45/16=1828mm
Voordelen kleine rol omtrek: sterkt sneller op
Nadelen kleine rol omtrek: lagere topsnelheid en km-stand loopt "nog" sneller door...

(ps het is geen absurde afwijking of zo :wink: , alleen de andere maten hadden beter gepast, maar zijn waarschijnlijk weer een stuk duurder)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Rémi clio ph3 schreef:Is dat niet een beetje aan de kleine kant qua rolomtrek?
185/55/15=1836mm
205/40/16=1792mm
opties
205/45/16=1856mm of
195/45/16=1828mm
Voordelen kleine rol omtrek: sterkt sneller op
Nadelen kleine rol omtrek: lagere topsnelheid en km-stand loopt "nog" sneller door...

(ps het is geen absurde afwijking of zo :wink: , alleen de andere maten hadden beter gepast, maar zijn waarschijnlijk weer een stuk duurder)
denk dat ik met 45 banden probs krijg met de et waarde van de velg achterwielen zijn geen probleem maar de voorwielen wel vandaar de 40 :D
Bram

Staat wel vet hoor van die platte banden (Y) (Y)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

we zullen zien :wink: :D had ze vandaag weer trug verw8 maar helaas foutjuh van de leverancier nu staan ze op zen vroegst vrijdag klaar :D met een beetje mzzl kenk er vrijdag nog aan beginnen anders in het weekend :wink: :)
markske
Contacteer:

wanneer komen de foto's van die booskijkers? Ben wel benieuwd
Juno

Ja inderdaad en wanneer krijgen we eens foto's te zien van de velgen onder de auto?? :D
Ferry

Ja inderdaad, hebbie die booskijkers nou al een keer gemonteerd sloome... en die velgen mag je ook wel een keer monteren en je snapt hem al..

WE WANT :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :p
Mike (spitsoor)
Contacteer:

sloome?? :lol: :lol: :lol: die booskijkers komen tussen nu en een maand erop :wink: nog niet egt de gelegenheid gehad om als ze erop gekit zitten ze vast te klemmen met lijmklemmen :p Beschik niet over een garage dus als ik dat doe moet het mooi weer zijn en s' nachts droog zodat de moterkap open kan blijven staan (Y) Wat betreft de velgen die passen niet helemaal lekker over de naaf heen :evil: dat schilt 2 mm (N) ze staan overigens te koop :p mocht ik ze niet verkopen laat ik ze 2 mm opboren zodat ze alsnog onder men clio komen :foto: :foto: volgen dan uiteraard
Marco V

Mike (spitsoor) schreef:Beschik niet over een garage dus als ik dat doe moet het mooi weer zijn en s' nachts droog zodat de moterkap open kan blijven staan (Y)
geef mij die boos kijkers maar ik beschik wel over een box :D
Mike (spitsoor)
Contacteer:

hahahahaha :lol: komt vanzelf wel :wink: heb geduld :p :D :lol:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Hey Juno, er komt stof op dit topic man, nog wat gedaan met de Clio?? :D
Juno

Ron(nie) schreef:Hey Juno, er komt stof op dit topic man, nog wat gedaan met de Clio?? :D
Ja sorry, doe er niet zoveel meer aan, Clio gaat volgend jaar misschien wel weg, van wege auto van de zaak.
Er komt misschien nog 1 ding op en dat is de achterskirt van MS Design.
Rémi clio ph3

Juno schreef:
Ron(nie) schreef:Hey Juno, er komt stof op dit topic man, nog wat gedaan met de Clio?? :D
Ja sorry, doe er niet zoveel meer aan, Clio gaat volgend jaar misschien wel weg, van wege auto van de zaak.
Er komt misschien nog 1 ding op en dat is de achterskirt van MS Design.
Die heb je toch al!! die van Peter. Heb je die er nog niet op gezet!?
Juno

Nee die zit er nog steeds niet op! Ik zou eerst wachten totdat ik zijskirts en voorlip had, maar dat gaat waarschijnlijk niet door, dus gaat binnenkort alleen de achterskirt erop.
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Da's zonde maar van de andere kant toch wel een beetje verstandig.... :D
Juno

Best wel eigenlijk, maar misschien krijg ik volgend jaar toch geen auto van de zaak en dan gaan we gewoon door met tunen! :D (Y) :smoke:
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Juno schreef:Best wel eigenlijk, maar misschien krijg ik volgend jaar toch geen auto van de zaak en dan gaan we gewoon door met tunen! :D (Y) :smoke:
ligt eraan wat voor auto je krijgt van de zaak :wink: heb je net als ik een busje (N) dan zal ik als ik jou was de clio gewoon houden hoor :wink:
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Hey Ferry, waarom doe je die voorbumper nou weg? Mooi ding toch?
Rémi clio ph3

elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Hij ziet er wel wat dof uit in vergelijking met de rest van de auto.
Ferry

Hey

Ja ik doe de bumper weg omdat er een scheur inzit... heb nu de originele er weer op, rijd wel een stuk beter qua drempels enzo :D .. de bumper is helemaal niet dof hoor, dat zal wel lichttechnische redenen hebben :wink:

Heb inmiddels die stripjes op de voorbumper maar bij laten spuiten anders was het ook geen gezicht... alleen de laguna lip eronder en dan vind ik het wel weer goed, echt lang gaat ik er niet meer van genieten vandaar...

Gister nieuwe schijven gemonteerd, er zat een scheur van 10 cm in mijn geperforeerde bremboŽs :evil: wist dat ik aan de harde kant reed maar kan mij niet wijsmaken dat ze dit sportschijven noemen...
Plaats reactie