Hoi!,
Ik heb op moment een clio phase 2 (1.2tje) uit 95, en ben beetje aan het kijken voor een 2.0 williams van zelfde type (phase 2), zelfde bouwjaar en ronde de 100dkm/120dkm. De prijzen voor die wagentjes zijn niet misselijk heb ik gemerkt. Wat is beetje schappelijke prijs voor zon auto met deze specs? De prijzen bij autotrader enz varieren nogal.
Groeten, clio rijder..
Clio williams prijs
De prijzen zijn het afgelopen jaar fors gezakt heb ik gemerkt.
Ik denk dat de gemiddelde prijzen tussen de 6000 en 8000 euro liggen. Dat verschil zit 'm vaak in algemene staat van de auto, km-stand, opties en dat soort dingen.
Ik denk dat de gemiddelde prijzen tussen de 6000 en 8000 euro liggen. Dat verschil zit 'm vaak in algemene staat van de auto, km-stand, opties en dat soort dingen.
idd,
nu is wel de tijd om een Williams te kopen. De RS wordt steeds goedkoper en is voor veel mensen aantrekkelijker dan een williams.
Maar het ligt eraan wat je wilt... een phase 1 williams heb je nu ongeveer voor 5000.. maar het is moeilijk om ze te vinden met 100/120.000 km op de teller. ( dit is ook zo bij de phase 2 )..
Een phase 2 is ongeveer tussen de 6000 en 7000... ( voor de markt op zn gat lag was dit 8000 a 9000... en soms hoger...
maar er staan er aardig wat te koop op internet. (marktplaats)
alleen niet al te veel met lage km-stand...
nu is wel de tijd om een Williams te kopen. De RS wordt steeds goedkoper en is voor veel mensen aantrekkelijker dan een williams.
Maar het ligt eraan wat je wilt... een phase 1 williams heb je nu ongeveer voor 5000.. maar het is moeilijk om ze te vinden met 100/120.000 km op de teller. ( dit is ook zo bij de phase 2 )..
Een phase 2 is ongeveer tussen de 6000 en 7000... ( voor de markt op zn gat lag was dit 8000 a 9000... en soms hoger...
maar er staan er aardig wat te koop op internet. (marktplaats)
alleen niet al te veel met lage km-stand...
-
bedankt voor de reacties!, zelf rij ik nu een phase 2 die iets meer heeft (na gevoel) dan de phase 1, heb wel gemerkt dat phase 2 williams niet echt in grote aantallen aanwezig zijn. Maar de prijs ligt dus toch zo rond de 6000 a 7000. Wordt nog ff doorsparen! 

Begrijp je niet helemaal Tom.Tom schreef:mensen kopen een williams ook vaak voor het feit dat het een wiliams is. ik vind een phase 2 namelijk deze meerwaarde niet waard, kan wel eens andersom worden zelfs denk ik....
Kan wel eens andersom worden zelfs denk ik....?
Bedoel je dat de fase 1 meer zijn waarde behoud dan de fase 2?
TuurlijkTom schreef: ik vind een phase 2 namelijk deze meerwaarde niet waard, kan wel eens andersom worden zelfs denk ik....

Jij hebt zeker een phase 1

nummertje geeft toch wat extra's, daar ben ik t mee eens! Kijk ook maar naar de GP versies, die leveren toch nog net wat meer op en zoveel extra hebben ze niet.
-
- Moderator
- Car: MB
Merijn schreef:In the long run zal de ph1 gewoon meer geld op gaan leveren. Dat is iets wat ik wel met zekerheid durf te stellen.
die bedoelde ik idd ja. Op de korte termijn zal er weinig gebeuren ja, maar in de toekomst zullen denk ik de phase 1 willys overleven. Blok moet toch een keer gereviseerd worden en die roest moet toch gedaan als je een auto wilt houden........
en ja, ik rijd idd een phase 1 willi (origineel nederlands zonder schade verleden) en aangezien ik hem nog lang niet weg wil doen boeit me die prijs ook niet zo op het moment......