Friday Nightmeeting Bodegraven. I
Gisteravond op sbs 6 was er een voorstukje van Nederland undercover.
Het ging over straatrace..en ja hoor wat zie je ....?Een witte REnault 5 Gt turbo...
Het ging over straatrace..en ja hoor wat zie je ....?Een witte REnault 5 Gt turbo...
Ik heb jou tot half 12 proberen te bellen maar je was ingesprek.en die andere die ik er over zou bellen ook..........................
Voor jou een vraag en voor mij een weet.....!

We hebben het er vanavond wel over...........
Die spiegel heb ik weg gedonderdt.het is toch drijs kenteken...
Die spiegel heb ik weg gedonderdt.het is toch drijs kenteken...

he chris ik reed net ff langs die hut die bi gekocht had in oudewater...
tering jantje wat een bouwval zeg...ik wens die gast er veel plezier mee..
een keer hoesten en die hut licht in de yssel...

tering jantje wat een bouwval zeg...ik wens die gast er veel plezier mee..
een keer hoesten en die hut licht in de yssel...

je mocht willen dat je hier een huis had
Hoezo wat is er nou zo boeiend aan Oudewater?jappe schreef:je mocht willen dat je hier een huis had
in het begin miste ik het wel,maar nu zou het me een reed roesten....
Bizar...is het geen leuke occasion voor ons?Chris schreef:Is het echt zo'n oude hut joh? T schijnt toch een dure aanschaf geweest te zijn, enne Oudewater is nou niet echt popi om te wonen...
t@ring, kreeg net een Golf5 2.0 aangeboden, zes weken oud...
Bizar...is het geen leuke occasion voor ons?Chris schreef:Is het echt zo'n oude hut joh? T schijnt toch een dure aanschaf geweest te zijn, enne Oudewater is nou niet echt popi om te wonen...
t@ring, kreeg net een Golf5 2.0 aangeboden, zes weken oud...
Tja jongens ik hoorde gisteravond een heeel apart verhaal van De Haas Engeneering....:
Ben de laatste weken wel wat afwezig geweest (....toch jongens...), maar als ik dan dit weer lees...., zakt echt mn broek van af
Echt kinderachtig gedoe, zo doe je als je 5 jaar bent, en je vriendje heeft een mooiere BMX fiets......
Goed zo leer je dus iedereen weer kennen, want op een meeting durft niemand wat te zeggen, en vinden ze alles geweldig....
Beetje jammer
Ben de laatste weken wel wat afwezig geweest (....toch jongens...), maar als ik dan dit weer lees...., zakt echt mn broek van af

Echt kinderachtig gedoe, zo doe je als je 5 jaar bent, en je vriendje heeft een mooiere BMX fiets......

Goed zo leer je dus iedereen weer kennen, want op een meeting durft niemand wat te zeggen, en vinden ze alles geweldig....
Beetje jammer
Ivo8hoven schreef:Ow ja, vandaag ben ik heel de dag bij JL Tuning voor wat werkzaamheden aan de GT, zal ik maar geen foto's maken en die online gooien...., want dat schijn t niet te mogen van sommige hier.....
He van 8hoven wat ben jnij vroeg?heb je in je bed gepist?

ik neem aan dat deze reactie op het verhaal van JJ is?
Hey ivo waarom had jij vroeger een goude B.M.X?
en ik een witte?

en ik een witte?

Lex schreef:Volgens mij is ie collega dealers aan het bellen om een Megane CC te regelen voor mijn collega.
Dat dacht jij zeker?hij is zn turbo vervangen bij J.L.tuning..
Hij zou mij 2 weken geleden al terug bellen voor een paar prijzen van onderdelen...maar ja het blijft verder wel een best ventje hoor...

Lex schreef:Volgens mij is ie collega dealers aan het bellen om een Megane CC te regelen voor mijn collega.
Dat dacht jij zeker?hij is zn turbo vervangen bij J.L.tuning..
Hij zou mij 2 weken geleden al terug bellen voor een paar prijzen van onderdelen...maar ja het blijft verder wel een best ventje hoor...

Ja hoor chris..Kijk maar op de broekveldse laan ..hij staat daar netjes geparkeerd...
Wel leuk dat die Bleu-sport rijders weer terug zijn op het forum...
Ik zag dat die andere Bleu-sport rijder uit N'brug ook weer eens wat gepost had...Leuk jongens...
Ik zag dat die andere Bleu-sport rijder uit N'brug ook weer eens wat gepost had...Leuk jongens...

Het enige wat nog boeiend in oudewater is dat is Cafeterie De wacht..Chris schreef:Liever niet, je ken er nie eens Meccen!jappe schreef:je mocht willen dat je hier een huis had
Ron, is die T5 nog veilig aangekomen?
Ivo, welcome back.
Sambal bei..........
Toch leuk dat ze weer trug zijn.. Maar ik heb het idee dat de internet verbinding met Oudewater biet echt best meer is.
Ivo, heb je strax wel foto's van je beun project?! Ik denk dat men graag wil zien waar al het geld blijft!!
Ronnie, hoest met die tjikkies?!
Ivo, heb je strax wel foto's van je beun project?! Ik denk dat men graag wil zien waar al het geld blijft!!
Ronnie, hoest met die tjikkies?!
best hoor..
[quote="Chris"]
Ivo, heb je strax wel foto's van je beun project?! Ik denk dat men graag wil zien waar al het geld blijft!
Tja en De arbeids uren van de ex voorzitter?hoe zijn die betaald..
Ivo, heb je strax wel foto's van je beun project?! Ik denk dat men graag wil zien waar al het geld blijft!
Tja en De arbeids uren van de ex voorzitter?hoe zijn die betaald..

[quote="Chris"]Toch leuk dat ze weer trug zijn.. Maar ik heb het idee dat de internet verbinding met Oudewater biet echt best meer is.
t roest hier wat sneller als bij jullie

Bedankt chris toppie zo!

jappe schreef:Chris schreef:Toch leuk dat ze weer trug zijn.. Maar ik heb het idee dat de internet verbinding met Oudewater biet echt best meer is.