Friday Nightmeeting Oss I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Zal ik de DB-killer er dan maar in laten zitten? anders is t gat te wijdMerijn schreef:Jij wel, je uitlaat des te minder.

-
- Contacteer:
Volgens mij is t gewoon Femke
een foto uit Ferdy's privécollectie!

ghehe, nope...allemaal fout
tis wel uit deze hoek,
Daan uit Beers...was ook op de jaarsluiting van 2004,
vraag is alleen van welke auto dat renault logo komt...
bij mij zit ie er nog op...laatste keer dat ik keek
tis wel uit deze hoek,
Daan uit Beers...was ook op de jaarsluiting van 2004,
vraag is alleen van welke auto dat renault logo komt...
bij mij zit ie er nog op...laatste keer dat ik keek

-
- Contacteer:
Vertel ff hier dan wat er precies met je auto gebeurd is? ben wel benieuwd!
Kwam aangereden naar een t-splitsing toe (dus op een normale weg)
Kerel staat op parkeerplaats/uitrit te wachten en ik denk dus, die ziet mij aankomen.
Terwijl ik daar aankom, is een vrachtwagen aan het draaien op die t-splitsing dus ik rem wat eerder af dus kom ter hoogte van die kerel in zn mercedes..
Voordat ik er erg in had gaf die gast ineens gas en zat tegen mn linkervoorscherm aan.. waar nu dus een scheur in zit
Niets schokkends ofzo, maar hoop gewoon dat ik niet weer aansprakelijk ben want dit ging echt nergens over!
Kerel staat op parkeerplaats/uitrit te wachten en ik denk dus, die ziet mij aankomen.
Terwijl ik daar aankom, is een vrachtwagen aan het draaien op die t-splitsing dus ik rem wat eerder af dus kom ter hoogte van die kerel in zn mercedes..
Voordat ik er erg in had gaf die gast ineens gas en zat tegen mn linkervoorscherm aan.. waar nu dus een scheur in zit

Niets schokkends ofzo, maar hoop gewoon dat ik niet weer aansprakelijk ben want dit ging echt nergens over!

als hij uit een uitrit komt, isie zowiezo fout...dus daar zou ik me geen zorgen over maken. Wel jammer dat er weer wat mis is, maar ja...Misschien kun je er nog wat van opstrijken?
Jammer dat ik wat te laat was voor raadjeplaatje...Dan had ik toch gegokt op freddy zelf
Jammer dat ik wat te laat was voor raadjeplaatje...Dan had ik toch gegokt op freddy zelf

Ik kom vanavond wel gewoon naar eindhoven, alleen ga ik wel wat eerder weg, Darkraver is vanavond in de matrixx en mijn ex heeft me gevraagd mee te gaan 
@Ferdy, hoe laat ga je? Dan rijd ik achter jou en je TomTom aan

@Ferdy, hoe laat ga je? Dan rijd ik achter jou en je TomTom aan

-
- Contacteer:
Hmm balen man! maar ja niets aan te doen! tof dat je toch nog ff langs komt! 
Merijn en ik rijden rond 8 uur hier weg..zou alleen geen plek weten waar we zouden kunnen verzamelen dus denk dat wij vanaf oss gewoon zelf rijden, dan zien wij jullie wel in veldhoven!

Merijn en ik rijden rond 8 uur hier weg..zou alleen geen plek weten waar we zouden kunnen verzamelen dus denk dat wij vanaf oss gewoon zelf rijden, dan zien wij jullie wel in veldhoven!
-
- Contacteer:
tpyt ie t twee keer, vergeet ie er twee keer bij te zetten dat we om 8 uur onderaan de afslag staan (oss oost) 

tot vanavond!!! Ga nog ff snel de auto wassen 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
He Martijn rij je nu met ons mee??~Haas~ schreef:tot vanavond!!! Ga nog ff snel de auto wassen
Enne heb mn clio nog niet terug, mn pa is er mee weg. dus wassen zal weinig worden voor mij, helemaal nu het hier ook nog sneeuwt.

GR.Frits
-
- Contacteer:
Godverdomme! auto net helemaal blinkend schoon gewassen begint het te sneeuwen..dan zullen ze strak ook wel weer gaan strooien!
maar ja..ik ben om 8 uur bij vorstengrafdonk! (onderaan afslag dus) zie je daar frits! en haas ook? lijkt me wel t handigt nu ferdy thuis blijft!

maar ja..ik ben om 8 uur bij vorstengrafdonk! (onderaan afslag dus) zie je daar frits! en haas ook? lijkt me wel t handigt nu ferdy thuis blijft!
heren, bij deze nog mijn excuses voor de verwarring vrijdagavond. Het werd me allemaal wat te druk en met die sneeuw erbij, ging het plan voor mij snel over...volgende keer beter.
-
- Contacteer:
hmm ja wel balen! Vond het een beetje slap vrijdag..niet zo heel hoge opkomst enzo..uiteindelijk toch wel gezellig maar de volgende keer moet dat echt beter!
-
- Contacteer:
met een man of 15 in totaal, maar veel gingen er alweer redelijk snel naar huis..maar idd wel gezellig geweest hoor!
-
- Contacteer:
dat zeg ik niet 

-
En.. wanneer is de volgende FNO...
Zeker een fijn plan! Ennuh...hoorde ik daar het woord snollenMerijn schreef:De volgende plannen we gewoon in de zomer...Wordt gegarandeerd leuk. Wie trekt er een blik snollen open?

ik denk vrijdag 4 maart of niet?ronaldsandy schreef:En.. wanneer is de volgende FNO...
denk er net pas aan
...beetje overdreven misschien 
Misschien animo voor a.s. vrijdag? Kan er best inkomen als de meesten hier geen interesse inhebben...Ik op zich wel denk ik, ligt eraan hoeveel man er komt...

Misschien animo voor a.s. vrijdag? Kan er best inkomen als de meesten hier geen interesse inhebben...Ik op zich wel denk ik, ligt eraan hoeveel man er komt...