18 inch onder clio sport 2004!DRAMA!!!

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
kale

Gisteren naar velgenboer hier op tenerife :smoke: !Hij had voor mij axis 18 inch velgen zou passen geen pro ET 35 met minimaal plaatje moest passen!ok dan!Nou er onder waanzinnig mooi bizar gewoon nou de garage uit klein drempeltje,nou je raait het al :@ helemaal mis !Moest passen volgens hem ef mijn binnenen wielkasten er uit halen en achter kasten wat inrollen!Ok weer er onder de garage uit ok toen ef rijden pleintje rond geeeeeen :@ gehoor!Toch maar besloten er onderuit die dingen alles er weer inbouwen wielbakken enz En teleurgesteld (N) naar huis !Op mijn standaard 16!!!Moet nu toch voor de 17 maar een keuze maken is ef nie makelijk!!!!!Denk aan momo gtr,ging ook kijken voor die axis 18 in 17!!!Laat het wel weten wat het is geworden!!! :foto:
Jasper16v

Welkm op de site :). Misschien kun je jezelf nog even voorstellen in het desbetreffende gedeelte van dit forum.

18"onder een Clio 2 heb ik volgens mij nog niet eerder gezien. Heb je ook foto's gemaakt?
Riël
Über-Spammer

Hallo, geef je het zo snel op! Wat niet past is passend te maken. Wat stuggere vering/schokdempers overwogen, maatje smallere of lagere bandjes, en meer ruimte in de wielkast? :D

Als je het super mooi vind en je had ze toch al, ga ervoor :p
bruno @af
Contacteer:

wij hebben er een bollen (wel een initiale, geen sport) met 7.5 x 18" zonder verlaging, past zonder probleem hoor, enkel de binnenste bekleding achteraan aangepast (lees verwijderd)

...
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

18" moet zoeker passen. In Engeland zie je ze ook met 18".
Probeer gewoon je banden zo smal mogelijk te houden.
kale

Sorry mij naam is natuurlijk niet kale maar soort koosnaampje !mijn naam is ton!zo ik ben voorgesteld! :wink: En mijn clio is een clio 182 dus sport ph 3!En hij is verlaagd met vogtland 40mm en koni geel!En de velg die ik gepast heb is een axis ...moet ik ef opzoeken op site van axis velgen(wheels)!et waarde was 35 maar geen passen mogelijk en banden waren yokohama parada 215/35/18!Helaas geen fotoos vriendin was toestel vergeten!Wil wel graag 18 maar met het verlaagd zijn wordt dat moeilijk!!!! :@ :( Maar als ik het hier aan die canarios overlaad gaat alles passen maar ze slopen wel ef je cliootje Nw of oud!Hier hebben ze geen respect voor andermans spullen!! (N) Sorry voor de late reactie het is hier geen vacantie eiland voor mij!!!
Maus

Ik ben ff z'n naam kwijt, maar d'r is r hier eentje geweest welke met een RS phase 2 ook 18 inch onder had liggen + verlaging van +/- 35 mm. Hij had nog wel veerwegverkorters erop zitten, maar volgens mij had ie verders geen problemen.
Maar goed, met +/- 50 a 55 mm verlaging en 17 inch onder een phase 2 liep 't ook regelmatig aan, moest toch nog wat weggehaald worden uit de binnenschermen.
kale

Heb ef geinfo bij k-tec hij zeg ook 18 inch kan maar kom de auto niet ten goede gaat aanlopen !mot misschien toch maar naar 17 uit gaan kijken! 8) Wil nog wel normaal kunnen rijden!Maar heb ook info gevraagd bij engelse velgen gigant http://www.revolution.eu.com ef kijken wat die zeg!Anders moet ik maar gaan zoeken naar een mooie en bijzondere 17 inch velg!!!Nog ef wat anders had bij k-tec uitlaat besteld voor de clio en race kat heb het er inmiddels onder voel wel wat verschil maar top geluidje (Y) !
Maus

17 inch icm een goeie verlaging gaat op zeker ook aanlopen, maar ja, dat koop je erbij. :)
ozmaister

Ik heb er bij mij 17 inch onder liggen met 205/45/17 bandjes en dit loopt aan bij het sturen, dus wil je 18 inch is het verstandig om je spatbordjes van je voorbumpert weg te halen.

gr
oz
Mark van Nierop
Contacteer:

ik denk dat dit probleem al opgelost is
(aangezien dit bijna een jaar geleden is :) )
Siempie

heeft heel veel nut om op een topic te reageren waar voor het laats een jaar geleden op is gereageerd (en toch doe ik het nu zelf ook |: )
Mark van Nierop
Contacteer:

dat zeg ik
Marco (ClioII)

ozmaister schreef:Ik heb er bij mij 17 inch onder liggen met 205/45/17 bandjes en dit loopt aan bij het sturen, dus wil je 18 inch is het verstandig om je spatbordjes van je voorbumpert weg te halen.

gr
oz
Waar loopt het aan als ik vragen mag?
Ik ben namelijk ook van plan om 17 inch velgen onder mijn clioII phase 2 te zetten maar ik wil geen problemen. Volgens de banden boer moet 17 inch er zonder problemen oppassen.
ARNO16V
Contacteer:

Tja... ik heb 16 inch onder m'n Rs zitten en het loopt nog aan...... :wink:
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Maarten

ozmaister schreef:Ik heb er bij mij 17 inch onder liggen met 205/45/17 bandjes en dit loopt aan bij het sturen, dus wil je 18 inch is het verstandig om je spatbordjes van je voorbumpert weg te halen.
Ik heb 18 inch onder mijn Clio en dit gaat prima :worship:
Alleen de kunstof wielkuipen iets uitgerold en dan loopt het wiel daar niet meer op aan.
RENAULT CLIO III
Projecttopic
Plaats reactie