Waar kan ik als beste een goede tft monitor kopen voor in mijn clio 16v ? en waar zou ik deze dan als beste kunnen plaatsen ?
Ben op zoek naar een goede kwaliteit naar niet te duur. hehehehe
Maar bedoel je zo'n klein scherm of echt een monitor?
Anders moet je eens bij de projecttopics kijken, want er had nog iemand zo'n grote monitor in zn clio ingebouwd.
Thierry schreef:Maar bedoel je zo'n klein scherm of echt een monitor?
Anders moet je eens bij de projecttopics kijken, want er had nog iemand zo'n grote monitor in zn clio ingebouwd.
Niet zo'n grote als bij @rie in de clio, gewoon een klein scherm die ik ergens in het dashboard zou kunnen wegwerken.
paz-maniac schreef:stuur erik olijnsma eens een pm, die heeft geloof ik heel zen gtt vol hangen met schermen , die kan je vast wel vertellen wat een goeie is.
T zijn er maar 3 hoor.
@ Ernie E., Mocht je geïnteresseerd zijn, gooi me maar op MSN, of een PM wat je exact wil, dan kkan ik wel wat regelen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
paz-maniac schreef:stuur erik olijnsma eens een pm, die heeft geloof ik heel zen gtt vol hangen met schermen , die kan je vast wel vertellen wat een goeie is.
T zijn er maar 3 hoor.
@ Ernie E., Mocht je geïnteresseerd zijn, gooi me maar op MSN, of een PM wat je exact wil, dan kkan ik wel wat regelen
Dat klinkt interesant, heb je er foto's van erik van tft-tjes?