Chris schreef:Dit stond er:
Chris schreef:PM van JJ schreef:....
Het is goed dat je het ff zegt ......ik was het al weer bijna vergeten.....
Chris (vriend en EX voorzitter ) waar kan IK ( als ex voorzitter) het beste de rekening van het restaureren van mijn 5 naar toe sturen? oja doe meteen maar ff wat meer geld ( de leden betalen toch ) kan ik de 9 ook ff aanpakken ........
GOED, ik weet niet wie dit geloofd of die verhalen de wereld in helpt maar , zeg dit dan gewoon eerlijk op internet hoe je er over denk enz en niet stiekum via de pm ........
Ik denk dat de personen gewoon erug jaloers zijn en op wat ?
Ik bedoel ik ben 4 jaar bezig geweest met mijn 5 die heb ik zelf gerestaureerd en natuurlijk met wat hulp bijv van JL-tuning die ik dan weer met wat anders hielp.
Ik heb er ook veel voor moeten laten ....minder stappen ,harder werken ,enz .
Ik heb dat helemaal voor mezelf gedaan en dus niet voor een ander .....ik bedoel als ik het dan lees over die foto's .
Ik sta ook bijna nooit op de foto met me 5 ik denk dat je het op 1 hand kan tellen ( tewijl ie toch redelijk strak is

) lekker belangrijk !!!!
Ik heb die auto voor mezelf en niet voor een ander .....
IK denk ook, dat als er nou echt personen zijn die geloven dat er CLUBGELD verdwijnt in auto's van het bestuur dat ze maar eens ergens anders hun heil moeten gaan zoeken ...dus niet meer op het forum ,meetings en zeker geen lid meer zijn van deze geldschrappende en verslindende club .
Ik bedoel denk eens na: om het jaar een nieuw bestuur die dus hun auto op kunnen knappen ( zorg dan gewoon dat je in het bestuur komt

).
Leden kunnen tijdens de A.L.V IN december tenalletijden de boekhouding in kijken en dan kunnen zien of er gerotzooid is .
Als die betreffende personen die dit rond sturen nu een gegrond bewijs hebben , moeten ze dit zeker openbaar maken. maar anders zijn het gewoon zielige mensen . erug jammer .