gelijk eerste vraag.. flits een flitspaal altijd 2x?
Flitspaal bij verkeerslicht?Erik (Schepjes) schreef:deze miste we geloof ik![]()
gelijk eerste vraag.. flits een flitspaal altijd 2x?
hey is dat in Leeuwarden?Erik Olijnsma schreef:bewijs:
[img]http://www.maxtune-d.com/flits1.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/flits2.jpg[/img]
ACTErik Olijnsma schreef:
Maar het ging over het 2x flitsen, en niet over door rood rijden
Heb je een getuige die dit kan bevestigen? Zo ja, beroep aantekenen, met verklaring dat agent naar jouw mening geen goede meting heeft gedaan, en dit zelf in min of meer heeft toegegeven.Erik (Schepjes) schreef: p = politie
E = ik
P: goededag enig idee waarom wij je aanhouden?
E: neej.
P: nou u snelheid meneer.
E: owh.
P: u reed volgens mij min 150 waar u 50 mag.
E: dat is niet zo
P: want ik reed op mijn teller 100 en u liep nog steeds uitt
E: dat kan niet meneer.
P: nou ik zal u matsen ik maak er 80 van.
E: Nou dan zal ik bezwaar aantekenen.
P: Gaan we moeilijk doen? dan vorder ik nu je rijbewijs in.
E: wie zegt dat ik bezwaar ga aantekenen..( natuurlijk doe ik dat wel)
P: U mag blij zijn dat ik in een goede bui bent.
etc
etc
etc
Hoeft niet,Joost (DoubleYou) schreef:Bij aanhouden met snelheid moet er toch wel een bewijs geleverd worden? Anders kunnen ze gewoon willekeurig iemand bekeuren en dat lijkt me ook niet bepaald de bedoeling.
bedoel je nu dat het uit de kont van de overheid komt?Erik Olijnsma schreef: maar ja das dus de bullshit die uit het overheid kont, maar daar kan de agent, en de overheid achter schuilen
Een rood-licht camera flitst altijd 2 keer. Als je op beide foto's op dezelfde plek staat ben je niet door rood gereden maar sta je net op tijd stil maar helaas dan wel over de streep. Dit is in 1983 ingevoerd na een proces tussen justitie en een rijschoolhouder. Die heeft ingegrepen omdat de cursist niet remde. Omdat de rijschoolhouder ingreep stond de auto niet op tijd voor de lijn stil maar dus wel er na. Nu worden daarom dus 2 foto's genomen.Respect schreef:even nog over dat 2x flitsen.....
dit is altijd bij een verkeerslicht. dit zijn lichten die flitsen voor rood en voor snelheid.
dus als je denkt het licht te halen en FF flink gas geeft ben je 2x de lul
Ook~Haas~ schreef:bedoel je nu dat het uit de kont van de overheid komt?Erik Olijnsma schreef: maar ja das dus de bullshit die uit het overheid kont, maar daar kan de agent, en de overheid achter schuilen
dan heb je gelijk, dat wou ik ff wetenErik Olijnsma schreef:Ook~Haas~ schreef:bedoel je nu dat het uit de kont van de overheid komt?Erik Olijnsma schreef: maar ja das dus de bullshit die uit het overheid kont, maar daar kan de agent, en de overheid achter schuilen