Net als Zoetermeer nep-DenHaag is
en warmond nep-Leiden

TsjaPaulRSi schreef:Leg uit? dan weet ik of ik me aangesproken moet voelen (was er vrijdag ook)Menno schreef:Ben vrijdag naar de RAI geweest. 'smorgens een symposium dat wel de moeite waard was, smiddags langs de stands rondgewandeld. Echt heel boeiend kon ik 't toch niet vinden, alhoewel her en der wel aardige dingen staan. Wat me tevens wel heel erg opviel, was dat echt 99% van het autominnend publiek volstrekt zwakzinng/brabander is. (doorhalen wat je 't minst erg vindt...).
Kap nau, da kennie woar weze kom uit Haarlem weg!!Steven schreef:Weet je dat Haarlems het meest in de buurt van ABN komt qua spreken?
En Beverwijk is daar vlakbij, dus ach als je niet eens ABN kan verstaan
Menno schreef:Ben vrijdag naar de RAI geweest. 'smorgens een symposium dat wel de moeite waard was, smiddags langs de stands rondgewandeld. Echt heel boeiend kon ik 't toch niet vinden, alhoewel her en der wel aardige dingen staan. Wat me tevens wel heel erg opviel, was dat echt 99% van het autominnend publiek volstrekt zwakzinng/brabander is. (doorhalen wat je 't minst erg vindt...).
Menno schreef:Ben vrijdag naar de RAI geweest. 'smorgens een symposium dat wel de moeite waard was, smiddags langs de stands rondgewandeld. Echt heel boeiend kon ik 't toch niet vinden, alhoewel her en der wel aardige dingen staan. Wat me tevens wel heel erg opviel, was dat echt 99% van het autominnend publiek volstrekt zwakzinng/brabander is. (doorhalen wat je 't minst erg vindt...).