Het oog wil ook watRiël schreef:Béh, 16inch, dat trekt voor geen meter meer
[5 GTT] Project casper
Dat lukt je ook niet meer met 16", de zelfde omtrek houden.Frits schreef:Wat is dat nou weer voor onzin. met de juiste rolomtrek maakt dat toch niets uit? Of zit ik nu weer minder helder te denken??Riël schreef:Béh, 16inch, dat trekt voor geen meter meer
Gr.Frits
gr sander
Het project heeft een tijdje stilgestaan
Dit omdat ze kanker bij m'n moeder hebben geconstateerd.
Ben inmiddels weer begonne met de werkzaamheden.
Heb de plannen ook gewijzigd, wat nu gaat gebeuren ist volgende hij gaat eerst naar de reperateur/spuiter, om alle roest weg te werken.
Dan komt ie in een mooiere kleur terug
Dan weer opbouwen en alle dingen die ik op m'n lijstje had staan komen daarna in de loop der maanden.
Wat nu eerst te doen is:
Blok eruit ( haha nog steeds
)
en ik zit te twijfelen of ik de hele kabelboom ga vervangen of dat ik deze 'opknap' dus de slechte stukken vervang.
Iemand hier ervaring mee?
zo snel mogelijk nieuwe foto's

Dit omdat ze kanker bij m'n moeder hebben geconstateerd.
Ben inmiddels weer begonne met de werkzaamheden.
Heb de plannen ook gewijzigd, wat nu gaat gebeuren ist volgende hij gaat eerst naar de reperateur/spuiter, om alle roest weg te werken.
Dan komt ie in een mooiere kleur terug

Dan weer opbouwen en alle dingen die ik op m'n lijstje had staan komen daarna in de loop der maanden.
Wat nu eerst te doen is:
Blok eruit ( haha nog steeds

en ik zit te twijfelen of ik de hele kabelboom ga vervangen of dat ik deze 'opknap' dus de slechte stukken vervang.
Iemand hier ervaring mee?
zo snel mogelijk nieuwe foto's

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Is het erg, en nog behandelbaar? Ik hoop het.cspr schreef: Dit omdat ze kankerr bij m'n moeder hebben geconstateerd.
In ieder geval sterkte ermee!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
dat krijgen we 3 jan. te horen.Erik Olijnsma schreef:Is het erg, en nog behandelbaar? Ik hoop het.cspr schreef: Dit omdat ze kankerr bij m'n moeder hebben geconstateerd.
In ieder geval sterkte ermee!
waarschijnlijk ongeneeslijk...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Ik heb met dit alles geen problemen, alleen dan dat me km teller iets afwijktSander schreef:Dat lukt je ook niet meer met 16", de zelfde omtrek houden.Frits schreef:Wat is dat nou weer voor onzin. met de juiste rolomtrek maakt dat toch niets uit? Of zit ik nu weer minder helder te denken??Riël schreef:Béh, 16inch, dat trekt voor geen meter meer
Gr.Frits
gr sander
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Oef ik had het topic nog niet helemaal afgelezen, veel sterkte met je ma
Zooooooo
Gister me blok deruit getakeld...
aandrijfas na paar flinke klappen toch losgekomen.
Ik gelijk begonnen met de remleidingen los halen om deze te gaan vervangen, lopen ze rechtsachter boven me tank langs
Dus daar vandaag mee verder, ook ga ik het blok ff flink cleanen.
Daarna gaat me blok helemaal uit elkaar,
De auto naar de reparateur om hem helemaal strak te maken, komtie terug (met gespoten motorruimte) hang ik het blok derin maak heb werkend, dan gaatie weer en komt die echte kleur erop
zal dalijk ff paar foto's schieten van hoe het er allemaal nu bijstaat
maar er begint weer een beetje gang in te komen!
Gister me blok deruit getakeld...
aandrijfas na paar flinke klappen toch losgekomen.
Ik gelijk begonnen met de remleidingen los halen om deze te gaan vervangen, lopen ze rechtsachter boven me tank langs


Dus daar vandaag mee verder, ook ga ik het blok ff flink cleanen.
Daarna gaat me blok helemaal uit elkaar,
De auto naar de reparateur om hem helemaal strak te maken, komtie terug (met gespoten motorruimte) hang ik het blok derin maak heb werkend, dan gaatie weer en komt die echte kleur erop

zal dalijk ff paar foto's schieten van hoe het er allemaal nu bijstaat
maar er begint weer een beetje gang in te komen!
Mwa vrij goed, ze kan weer een hoop dingen doen en ze ziet het zelf ook allemaal wat positieverChris schreef: Hoe is het met je moeder?!

Goed blok was deruit,
nu bezig met het sub-frame, deze met een staalborstel kaal aant maken dan spuiten ( iemand nog tips waar ik dat het beste mee kan doen, hammerite ? )
als die er weer in hangt, gaan m'n wielen er onder en naar de reparateur word ie helemaal strak gemaakt, en gespoten motor ruimte, dan hoop ik tegen die tijd m'n blok weer in elkaar te hebben, na de nodige aanpassingen



Zo staat het er iig nu bij:
[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 20copy.jpg[/img]
[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 01535k.jpg[/img]
Je ziet m'n subframe de voorkant is gedaan met de borstel en begint al te glimmen

[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 20copy.jpg[/img]
[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 20copy.jpg[/img]
[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 20copy.jpg[/img]
5 GT Turbo '88 GT5
Waar heb je trouwens die nieuwe rubbers vandaan ?
Gewoon bij een renault dealer?
ziet er inderdaad wel strak uit is kijken of ik daar een adressie voor ken versieren

Zijn i.d.d. powerflex bussen,verkrijgbaar via
Jl-tuning
autosportcompany
biesheuvel
Kosten voor complete set van 8 bussen +- 150 euri
Jl-tuning
autosportcompany
biesheuvel
Kosten voor complete set van 8 bussen +- 150 euri
zo er is weer het een en ander gebeurt:
Subframe aangepakt, eerst laag zinkspray daarna afgelakt;
van het aflakken moet ik nog foto's maken
Verder ligt m'n blok inmiddels thuis in m'n schuur, kan ik er op m'n gemak aan werken, heb het inmiddels al helemaal uit elkaar liggen, op de bak na.
Nu gaan er overal nieuwe keerringen in, bouten, zuigeveren
Zuiger + drijfstangen:
[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 20copy.jpg[/img]
Tuimelaars + stoterstangen + kopbouten:
[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 20copy.jpg[/img]
Karterpan + onderblok:
[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 20copy.jpg[/img]
Cilinderkop ( al gevlakt ja
) :
[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 20copy.jpg[/img]
Onderblok + DE VRAAGBAAK
:
[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 20copy.jpg[/img]
Bak + waterpomp + stukje van de koppeling:
[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 20copy.jpg[/img]
Koppeling, drukvingers flink versleten :
[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 20copy.jpg[/img][/img]
Subframe aangepakt, eerst laag zinkspray daarna afgelakt;
van het aflakken moet ik nog foto's maken
Verder ligt m'n blok inmiddels thuis in m'n schuur, kan ik er op m'n gemak aan werken, heb het inmiddels al helemaal uit elkaar liggen, op de bak na.
Nu gaan er overal nieuwe keerringen in, bouten, zuigeveren
Zuiger + drijfstangen:
[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 20copy.jpg[/img]
Tuimelaars + stoterstangen + kopbouten:
[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 20copy.jpg[/img]
Karterpan + onderblok:
[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 20copy.jpg[/img]
Cilinderkop ( al gevlakt ja



[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 20copy.jpg[/img]
Onderblok + DE VRAAGBAAK

[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 20copy.jpg[/img]
Bak + waterpomp + stukje van de koppeling:
[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 20copy.jpg[/img]
Koppeling, drukvingers flink versleten :
[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/ ... 20copy.jpg[/img][/img]
Laatst gewijzigd door cspr op do 12 mei 2005 21:02, 2 keer totaal gewijzigd.
ow ja nog een leuk nieuwe speeltje:
[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/gtt/DSC01562.JPG[/img]
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
[img]http://serv.irs-gaming.org/boef/Foto's/gtt/DSC01562.JPG[/img]

markeer de bussen hoe ze naar de vliegwiel staan!!!! dit is belangrijk, en weet welke zuiger bij welke bus hoort! ze zijn op elkaar ingesleten.
heb ik gedaan, was er maar 1tje uitgekomen, die gelijk weer op dezelfde manier erin gedaan, zuigers en alles ligt op volgordemark 5t schreef:markeer de bussen hoe ze naar de vliegwiel staan!!!! dit is belangrijk, en weet welke zuiger bij welke bus hoort! ze zijn op elkaar ingesleten.

-
- Berichten: 69
- Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
- Locatie: Schiedam
heY ben je een vriend van bobby van geest?
want hij heeft veel over, wat jullie allemaal aan het doen zijn.
want hij heeft veel over, wat jullie allemaal aan het doen zijn.
-
- Berichten: 34
- Lid geworden op: vr 10 dec 2004 17:46
- Locatie: Bergambacht
hee casper,
idd net wat armando zegt bob is ook klasgenoot van mij en heeft het er wel eens over omdat ik ook een vijf wil gaan kope
.
maar volgens bob word ie super:D
duzz
succes MSSL richard
idd net wat armando zegt bob is ook klasgenoot van mij en heeft het er wel eens over omdat ik ook een vijf wil gaan kope

maar volgens bob word ie super:D
duzz
succes MSSL richard
Als je bus er uit is geweest, dan lekt hij nu aan de onderkant. Koop zo'n witte markeerstift en haal ze er 1 voor 1 uit. Dus haal de eerste er euit. maak heb aan de buitenkant helemaal schoon en vetvrij en zet daardan een 1 op aan de kant die naar de vliegwiel stond. dit nog die keer herhalen. 234 weetjewel
dan kun je ket hele blok schoonmaken met een stoomcleaner en dan met een roestborstel op de boormachine en dan geef je hem gelijk een kleurtje
dan kun je ket hele blok schoonmaken met een stoomcleaner en dan met een roestborstel op de boormachine en dan geef je hem gelijk een kleurtje
ja ouwe williams sloper
bob is altijd overal enthousiast over toch
en die bussen, heb ik al nieuwe o-ringen voor besteld, namelijk zo'n hele set met onderblok pakkingen.
die bussen gaan er inderdaad uit om te reinigen
bob is altijd overal enthousiast over toch

en die bussen, heb ik al nieuwe o-ringen voor besteld, namelijk zo'n hele set met onderblok pakkingen.
die bussen gaan er inderdaad uit om te reinigen
Dutch Power Trading: 119 euro compleet!Florus schreef:Zijn i.d.d. powerflex bussen,verkrijgbaar via
Jl-tuning
autosportcompany
biesheuvel
Kosten voor complete set van 8 bussen +- 150 euri

zoooooooooo daar zijn we weer:
Het schiet de laatste tijd alleen niet zo op...
hij had namelijk allang bij de spuiter moeten staan maar omdat het een aantal keer verkeerd is gegaan metd e rubbers van m'n draagarmen is hij nu niet te vervoeren en schiet hij al bijna wortels
Wel heb ik een doos met allemaal K-Tec rommel mogen ontvangen
;D
Hierin dus:
- Nieuwe Groupe N Koppeling
- Pakkingsets voor: Bovenblok ( met dikkere koppakking)
Onderblok
Carburateur
- Sterkere kopbouten
- Andere nokkenas + klepveren
Nu heb ik bij de dealer nieuwe lagerschaaltjes en waterpomp besteld als die er zijn, gaat het blok weer in elkaar...
Ook heb ik laatst een setje 15" op de kop getikt voor weinig.
Waren toen beschadigd, dus heb ik laten repareren, richten en er zit een nieuw laagje verf op dus ze zijn weer als nieuw
Gaat om de OZ F1 in het antraciet....
Nu is mijn vraag alleen, 15" ET37 7J, past dat er eigenlijk wel onder zonder aanpassingen? anders moet ik eerst die aanpassingen doen voor die naar de spuiter gaat.
En verder welke banden kan ik er omheen leggen...
Ik zat te denken aan de SP9000 195/45/15...
Het schiet de laatste tijd alleen niet zo op...

hij had namelijk allang bij de spuiter moeten staan maar omdat het een aantal keer verkeerd is gegaan metd e rubbers van m'n draagarmen is hij nu niet te vervoeren en schiet hij al bijna wortels

Wel heb ik een doos met allemaal K-Tec rommel mogen ontvangen

Hierin dus:
- Nieuwe Groupe N Koppeling
- Pakkingsets voor: Bovenblok ( met dikkere koppakking)
Onderblok
Carburateur
- Sterkere kopbouten
- Andere nokkenas + klepveren
Nu heb ik bij de dealer nieuwe lagerschaaltjes en waterpomp besteld als die er zijn, gaat het blok weer in elkaar...

Ook heb ik laatst een setje 15" op de kop getikt voor weinig.
Waren toen beschadigd, dus heb ik laten repareren, richten en er zit een nieuw laagje verf op dus ze zijn weer als nieuw

Gaat om de OZ F1 in het antraciet....
Nu is mijn vraag alleen, 15" ET37 7J, past dat er eigenlijk wel onder zonder aanpassingen? anders moet ik eerst die aanpassingen doen voor die naar de spuiter gaat.
En verder welke banden kan ik er omheen leggen...
Ik zat te denken aan de SP9000 195/45/15...