De Onbekende Renault.
Jij bedoelt een andere GT Ronnie, die is van een "maatje" van Ray.
Dinsdag in Bodegraven een geheel originele R1916V phase 1 5 drs, DG kenteken, blauw, iets verderop een R18 station, met vermoedelijk de eerste eigenaar, JY kenteken.
Dinsdag in Bodegraven een geheel originele R1916V phase 1 5 drs, DG kenteken, blauw, iets verderop een R18 station, met vermoedelijk de eerste eigenaar, JY kenteken.
Vanmiddag reed er een zwarte clio sport achter mij op de Rijkstraatweg richting Delftplein in Haarlem. Netjes verlaagd en met V6 style uitlaten in het midden. Kenteken was iets van 99-GD-ST (geloof ik) geen rtc kenmerken kunnen spotten.
-
- Contacteer:
Vanmiddag gespot in W'veen 2 niet renaults maar wel
een gele ferrari en een donker metellic lamborghini vraag me geen types geen idee de lambo was wel nieuw kenteken ??-pb-??

Net gespot op de parkeerplaats bij de Woonboulevard in Oss:
Williamsblauwe Clio II met V6-look kit, dikke 17 inchers, spoilers, etc. 2 plekker daarnaast een Megane Coupe Cabrio, geel, 18 inchers, dikke kit er omheen.
Mooie wagens allebei. De Clio had ik vaker zien staan, maar die Megane niet.
Williamsblauwe Clio II met V6-look kit, dikke 17 inchers, spoilers, etc. 2 plekker daarnaast een Megane Coupe Cabrio, geel, 18 inchers, dikke kit er omheen.

-
Ja, die zag ik ook toen ik gistermiddag met Vrachtwagen naar Leeuwarden ging.Foeke schreef:Gistermiddag even buiten leeuwarden aan de kant van de snelweg in het gras, een witte fuego met 2 gasten erin.
Vanmiddag in Tiel:
zilvergrijze Clio 16V phI
Hockenheim velgen
verlaagd
sportuitlaatje
zag er goed uit
kenteken begon met 15-
geen rtc- kenmerken
Gisteren in Tiel ook nog de grijs-blauwe 2-tone Clio, met "te koop" achter de zijruiten.
Cheers
zilvergrijze Clio 16V phI
Hockenheim velgen
verlaagd
sportuitlaatje
zag er goed uit
kenteken begon met 15-
geen rtc- kenmerken
Gisteren in Tiel ook nog de grijs-blauwe 2-tone Clio, met "te koop" achter de zijruiten.
Cheers
Gister gespot op de Maartensdijklaan in Den Haag een Clio 16v
kleur zwart, verlaagd, voor zover ik kon zien Azev velgen (niet zeker), witte sticker van ELF op de zijkant, gele RTC stickers op zijkant, kenteken XS-GD-78.
Om de hoek stond een zwarte twingo, chouchou bodykit, verlaagd, stillauto velgen, enkele einddemper verder geen kenmerken.
kleur zwart, verlaagd, voor zover ik kon zien Azev velgen (niet zeker), witte sticker van ELF op de zijkant, gele RTC stickers op zijkant, kenteken XS-GD-78.
Om de hoek stond een zwarte twingo, chouchou bodykit, verlaagd, stillauto velgen, enkele einddemper verder geen kenmerken.
Vrijdag 3 clio's gespot in Den Haag
Waar: van alkemade laan
Wat: een vrouw in een lichtblauwe rsi? met 16v motorkap en voorschermen (leek niet geinteresseerd in mede renault rijders
).
Waar: raamweg
Wat: donkerblauwe 16v geparkeerd op die grote parkeerplaats daar.
Wat: een zwarte 16v misschien dezelfde gespot als Rontwingo, maar kon de details niet zo goed zien..
Waar: van alkemade laan
Wat: een vrouw in een lichtblauwe rsi? met 16v motorkap en voorschermen (leek niet geinteresseerd in mede renault rijders

Wat: donkerblauwe 16v geparkeerd op die grote parkeerplaats daar.
Wat: een zwarte 16v misschien dezelfde gespot als Rontwingo, maar kon de details niet zo goed zien..
-
Afgelopen vrijdag gespot door m'n broer:
Grijze clio 16v ph.1 op de A1 richting Enschede om 8:15 's ochtents.
Kenteken PR-LB-55
Gr, Frits.
Grijze clio 16v ph.1 op de A1 richting Enschede om 8:15 's ochtents.
Kenteken PR-LB-55
Gr, Frits.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Merijn schreef:Net gespot op de parkeerplaats bij de Woonboulevard in Oss:
Williamsblauwe Clio II met V6-look kit, dikke 17 inchers, spoilers, etc. De Clio had ik vaker zien staan.
Die clio heb ik ook wel es zien staan. Toen ik er een sticker onder wou doen kwam de eigenaar naar buiten. Hij werkt daar. Komt uit de buurt van Nijmegen. Hij zou eens op de site kijken, maar hij vertelde ook dat ie elke zondag met street racing nijmegen ergens uithangt

T is trouwens een diesel
-
Vandaag in kerk avenzaath net voor tiel, een bordeauxrode 19 ph2 met pech. ANWB was er al bij.
Kenteken (vergeten
)
RTC kenmerken, nope
: ja
[img]http://blog.macmouse.nl/wp-content/gall ... oto087.jpg[/img]
Kenteken (vergeten

RTC kenmerken, nope

[img]http://blog.macmouse.nl/wp-content/gall ... oto087.jpg[/img]
Vanmiddag gespot in een woonwijk te Utrecht, een zwarte GTT phase2, kenteken GT-NR-64, nummerplaathouder van garage Dijkstra Leeuwarden(heeft Foeke ook dacht ik), en een stikker van Hemcar(ex Renault regio Alphen a/d Rijn-Leiden). De 5 was voorzien van zilveren Speedlines(Williams) en de sideskirts waren gedemonteerd.
-
- Contacteer:
Nope dat ben ik geweest.Marc schreef:Vanmiddag op de n201 tussen Vinkeveen en Mijdrecht om 13:30:
grijsblauwe clio II phII met bodykit, Heb die auto hier een aantal keer voorbij zien komen.
Peter ofzo?
lachuh deze auto kwam ik zondag ook tegen in utrecht...Chris schreef:Vanmiddag gespot in een woonwijk te Utrecht, een zwarte GTT phase2, kenteken GT-NR-64, nummerplaathouder van garage Dijkstra Leeuwarden(heeft Foeke ook dacht ik), en een stikker van Hemcar(ex Renault regio Alphen a/d Rijn-Leiden). De 5 was voorzien van zilveren Speedlines(Williams) en de sideskirts waren gedemonteerd.

k'zou toch zweren dat het jouw auto wasJeroen RS schreef:Nope dat ben ik geweest.Marc schreef:Vanmiddag op de n201 tussen Vinkeveen en Mijdrecht om 13:30:
grijsblauwe clio II phII met bodykit, Heb die auto hier een aantal keer voorbij zien komen.
Peter ofzo?

Goed opgelet ChrisChris schreef:Vanmiddag gespot in een woonwijk te Utrecht, een zwarte GTT phase2, kenteken GT-NR-64, nummerplaathouder van garage Dijkstra Leeuwarden(heeft Foeke ook dacht ik), en een stikker van Hemcar(ex Renault regio Alphen a/d Rijn-Leiden). De 5 was voorzien van zilveren Speedlines(Williams) en de sideskirts waren gedemonteerd.
ROND 16:30u op de A12, bij 7-huizen richting Rotterdam,
een bordeaux-rode Clio met een mooie bodykit en 2 ovale uitlaten, kenteken 53-DN-RK, RTC sticker op de achterruitjes
IK reed een groene Clio Dci staken beide duimen op!
een bordeaux-rode Clio met een mooie bodykit en 2 ovale uitlaten, kenteken 53-DN-RK, RTC sticker op de achterruitjes
-
- Contacteer:
vandaag om 19.00u in Heesch:
Op t stationsplein, parkeerde voor de shoarmaboer:
R5 GTT blauw, kenteken: YJ-92-TK Kon in t donker geen RTC kenmerken zien. Volgens mij zat er een fikse deuk in het rechter portier, maar dat kan ik ook verkeerd gezien hebben..iemand van hier?
edit: tpyvout....lange dag gehad..
R5 GTT blauw, kenteken: YJ-92-TK Kon in t donker geen RTC kenmerken zien. Volgens mij zat er een fikse deuk in het rechter portier, maar dat kan ik ook verkeerd gezien hebben..iemand van hier?
edit: tpyvout....lange dag gehad..

Laatst gewijzigd door paulvanrooij op ma 14 feb 2005 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
dat mag ik hopenPaulRSi schreef:vandaag om 19.00u in Heesch:
R5 GTT blauw, kenteken: YJ-92-TK Kon in t donker geen RTC kenmerk zien. Volgens mij zat er een fikse deur in het rechter portier, maar dat kan ik ook verkeerd gezien hebben..iemand van hier?

-
- Contacteer:
jaja kheb t al verbeterd hoor

-
- Car: Dodge RAM
- Contacteer:
Dat was ikkeNiels Takken schreef:ROND 16:30u op de A12, bij 7-huizen richting Rotterdam,

Je hebt de wagen reeds gezien voor de presentatie op 6 Maart bij de openingsmeet van RTC bij de Kuip

Maar

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Tnx M8. Heb hem daar ook zien staan.Menno schreef:Vanmorgen stiekum op een hoekie, achter een lagere school in Velp, de clio van Frits. stoer ding

-
- Contacteer:
PaulRSi schreef:jaja kheb t al verbeterd hoor![]()
![]()

Gisteren rond 7 uur een Clio RSi gespot. Wit, mooie velgen, booskijkers over de achterlichten en nog het 1 en ander. De auto staat te koop en ik heb de eigenaar een stickertje gegeven, dus dikke kans dat er hier binnenkort een witte RSi te koop wordt aangebonden. 

-
- Über-Spammer
de hele middag stond er bij de bouwmaat in leeuwarden, een gele megane coupe met linkervoorschade, wie o wie