[Chamade16v] Jeroen's Project...einde verhaal!!!
Tegen goed bod wil ik mijn GTE misschien wel verkopen. ik heb je ge-add op msn jeroen. ( zat eerst op marktplaats te kijken naar je velgen... voor eventueel onder de GTE
)
Maar ik ben dus opzoek naar iets jongers. (geen haast mee maar goed, als de gte naar een liefhebber kan voor de juiste prijs dan heb ik er geen bezwaar mee)
Spreek je misschien nog wel. Heb hgem vandaag trouwens net weer verhoogd naar orginele veren, 6cm verlaging is geen pretje bij drempels.
Tevens zit er nu een goede achterklep in, vorige was wat roestig op zijn zachtst gezegd. (alleen spoiler nog vergeten) Hieronder wat foto's:
http://members.home.nl/grinttegel/Sig/DSC00787.JPG
http://members.home.nl/grinttegel/Sig/DSC00785.JPG

Maar ik ben dus opzoek naar iets jongers. (geen haast mee maar goed, als de gte naar een liefhebber kan voor de juiste prijs dan heb ik er geen bezwaar mee)
Spreek je misschien nog wel. Heb hgem vandaag trouwens net weer verhoogd naar orginele veren, 6cm verlaging is geen pretje bij drempels.
Tevens zit er nu een goede achterklep in, vorige was wat roestig op zijn zachtst gezegd. (alleen spoiler nog vergeten) Hieronder wat foto's:
dsjeez jeroen, het zit je echt niet mee.... succes met het vinden van een goeie goedkope GTE, zal ook niet echt makkelijk worden.
Waarom niet even tijdelijk een goedkoop 5je (1.1, 1.4?) om alles weer op de rails te krijgen en te sparen voor iets duurders? je komt evengoed van A naar B en na een halfjaar kan je weer iets moois kopen
Waarom niet even tijdelijk een goedkoop 5je (1.1, 1.4?) om alles weer op de rails te krijgen en te sparen voor iets duurders? je komt evengoed van A naar B en na een halfjaar kan je weer iets moois kopen

Wordt geadopteerd ja, op de velgen na is de auto in onderdelen compleet verkocht...de carrosserie aan een clublid in natura...haha...Steven schreef:Jeroen, jij hebt serieus ook altijd pech...
Suc6 met je nieuwe auto en nu hopen dat het ammal wat beter gaat.
Deel trouwens de mening van Arjen dat dit wel het mooiste typ en kleur 19 is. Hopelijk wordt ie weer geadopteeerd
Heb inderdaad een optie op JJ zn GTE, maar daar moet zijn meisje het ook mee eens zijn (is immers haar auto)Erik Olijnsma schreef:Ik sluit me hier volledig bij aanAbel schreef:een goed onderhouden GT is net zo betrouwbaar. Ik weet de meningen lopen nog al uiteen. Maar het is basic de zelfde auto en de 1.4 turbo blok is zeer sterk en gaat alleen stuk door slecht onderhoud en hobby tuning. Dus een standaard Gt gaat niet stuk.
En ik geloof dat ie al iets heeft gevonden, in de buurt......Lex schreef: Veel succes met de zoektoch naar een mooie GTE
Als ik JJ zn GTE koop wordt hij wel overgespoten in de originele kleur (dat is een gedeelte van de natura voor de koets van de chamade...)
Hehe...van een chamade 16v naar een toyota? Dacht het nietMerijn schreef:Heel jammer dat je 'm weg doet. Wel begrijpelijk, maar het blijft echt zonde.
Maar om nu een oudere GTE te kopen? Dat lijkt me allerminst slim. Ik zou een jongere auto kopen en zeker geen snelle! Dat snelle komt wel weer een keer. Er zijn nu, als ik dat zo hoor, effe belangrijkere zaken die voorrang hebben.
Ga voor degelijkheid en koop een Toyota of zo. Haal jezelf nu niet weer problemen op de hals...
Maar goed, da's mijn mening. Succes met de zoektocht naar een nieuwe auto en succes met je boze vriendin.

Op zich geen problemen mee...maar waar vindt je een GTT die niet is afgeragd door een vorige eigenaar? Standaard druk wil ik sowieso...maar ik moet dan 100% zeker zijnd dat hij goed is en voorlopig blijft....als ik er normaa mee omga dan.Riël schreef:Ik zou ook niet voor een gte gaan. dan liever een gtt hoor. Fijn op 0.7 bar blijven rijden en hij gaat niet stuk.
Heb al te vaak gezien dat een GTT die goed lijkt, toch niet zo goed is..en ik heb zelf absoluut geen verstand van GTT's...dus zou ik er zelf niet snel 1 kopen.
Ach ja, op een gegeven moment wil je ook zo'n stoer 5je heChris schreef:Ai, minder Jeroen! Was een mooie bak!
De keuze voor een 5je GTE/T daarentegen vind ik wel super!
Succes met je zoektocht, of heb je die van JJ al overgenomen?!

EN die van JJ is een optie inderdaad

Die optie heb ik overwogen!-Ray- schreef:dsjeez jeroen, het zit je echt niet mee.... succes met het vinden van een goeie goedkope GTE, zal ook niet echt makkelijk worden.

Elke auto heeft wel iets

Als je de verlagingsveren e.d. nog wel hebt misschien welGrint205 schreef:Tegen goed bod wil ik mijn GTE misschien wel verkopen. ik heb je ge-add op msn jeroen. ( zat eerst op marktplaats te kijken naar je velgen... voor eventueel onder de GTE)

Alhoewel ik zwart de minste kleur vindt (vindt tungsten grey en wit het mooist) is het misschien een optie, maar ligt ook aan jouw prijs

Veren heb ik nog en tevens een kat. vervanger en achterspoiler.
Prijs indicatie 1350,- km. 165000. apk tot 8 december.
Add me msn ff spreek je daar wel ff als je die andere niet koopt tenminste.
Grt martijn
Grt martijn
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kon je dat allemaal niet in 1 post kwijt 

Nope, schoot me later binnen dus maakte ff nieuwe post aangezien jeroen intussen zoveel reply's had gemaakt zou een edit ook niet handig zijn omdat het misschien niet gelezen zou worden.Erik Olijnsma schreef:Kon je dat allemaal niet in 1 post kwijt
Maar laat maar, hoop dat ze me kunnen vergeven dat ik het in 2 keer heb gepost.

Grt martijn
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
sorry, ik bedoelde jou ook niet,
Mijn post komt een beetje ongelukkig, ik bedoelde de posts van Jeroen.
Mijn post komt een beetje ongelukkig, ik bedoelde de posts van Jeroen.
Jeroen is op vakantie een week ofzo.
Hij heeft me wel laten weten dat hij zeer geintresseerd in me auto is.
Kreeg pm van hem hierover.
Hij heeft me wel laten weten dat hij zeer geintresseerd in me auto is.
Kreeg pm van hem hierover.
[quote="Grint205"]Veren heb ik nog en tevens een kat. vervanger en achterspoiler.
Grt martijn[/quote
hey wens je succes met de verkoop
mijne gaat niet door
Grt martijn[/quote
mijne gaat niet door
Laatst gewijzigd door jj op za 19 feb 2005 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Hé Marco, biedt ie 1700 voor je GTE??
Dat noem ik niet echt voor een dubbeltje op de eerste rij zitten eigenlijk, dat is toch helemaal niet slecht voor een 15jaar oud gebakje?
Maarjah... bijkomend probleem voor jou is dan, wat koop jij ervoor terug?
Nu heb je een leuke en betrouwbare GTE!
Zonde Jeroen van je 19!! Dat is nou echt een bodemloze put geweest, nog dieper dan mijn put ooit is geweest
Maareh... die motor was zgan, al onderzocht hoe de koppakking eruit kon vliegen?? Ben je onvoorzichtig ermee om gegaan??
Iets jongers kopen (als je de centen hebt of vrijmaakt) is echt een verademing. Ik rij sinds 2 weekjes in een, nu 2 weekjes oude, full-option Peugeot 206 XS JBL HDI.
Dat noem ik niet echt voor een dubbeltje op de eerste rij zitten eigenlijk, dat is toch helemaal niet slecht voor een 15jaar oud gebakje?
Maarjah... bijkomend probleem voor jou is dan, wat koop jij ervoor terug?
Nu heb je een leuke en betrouwbare GTE!
Zonde Jeroen van je 19!! Dat is nou echt een bodemloze put geweest, nog dieper dan mijn put ooit is geweest

Maareh... die motor was zgan, al onderzocht hoe de koppakking eruit kon vliegen?? Ben je onvoorzichtig ermee om gegaan??
Iets jongers kopen (als je de centen hebt of vrijmaakt) is echt een verademing. Ik rij sinds 2 weekjes in een, nu 2 weekjes oude, full-option Peugeot 206 XS JBL HDI.
Ik vind 1700 nog teveel voor een gtejj schreef:Grint205 schreef:Veren heb ik nog en tevens een kat. vervanger en achterspoiler.
Grt martijn[/quote
mijne gaat niet door
die jeroen k wil samen met zijn vriendin voor een dubbeltje op de eerste rang zitten
tja als je je eigen auto aan stront trapt kan je niet verwachten van een ander dat die zijn auto , verkoop voor het bedrag dat zijn auto in onderdelen oplevert
dus ja , 1700 euro bieden met leer enzo
whahahahahahhhahhahahahaha
maar op zijn eigen leer wel 500 euro verdienen ( had hij gratis )
wat een club vriend

Het verzoek om de volgende keer wat geraffineerder replies te geven marco?
Bedankt.
En nog een vraag, ik vind 1700 een alleraardigst bod als je zelf maar 1900 vraagt
http://www.clubcinq.nl/forum/viewtopic. ... 0233#40233

http://www.clubcinq.nl/forum/viewtopic. ... 0233#40233
ik vind 1900 veel geld... aangezien me 205GTI mi16 voor 2000 heb verkocht. zou ik het knap vinden dat je die gte voor dat kwijt kunt.
En me mi16 was wel mooi en met volleer.
Mja ik wil een eerlijke prijs voor deze auto. Er zitten wat kleine gebreken aan maar daar is jeroen van op de hoogte.
JJ iig succes met je eigen verkoop.
Grt martijn
En me mi16 was wel mooi en met volleer.
Mja ik wil een eerlijke prijs voor deze auto. Er zitten wat kleine gebreken aan maar daar is jeroen van op de hoogte.
JJ iig succes met je eigen verkoop.
Grt martijn
mijne heeft ook leer
en heb er dik 3000 euro aan rekeningen bij van de afgelopen laatste half jaar
zitten veel extra,s op
dubbeldins,bleu sport vloerbedekking,nieuwe banden 195,45,15, 15 inch, geblindeerde ramen, alle verlichting nieuw en orgineel renault
, nieuwe mapsensor, nieuwe brabdstof filter, nieuwe dynamo, nieuwe termostaat, nieuwe wiellagers rondom,nieuwe fusse kogels links rechts, nieuwe stuurhuiskogels binnen buiten links rechts,nieuwe distributie set. nieuwe kachel.nieuwe multyriem,nieuwe uitlaat,nieuwe olie,filter bougies, nieuwe open luchtfilter(jr),verlaagd voor veren nieuw,
ja verder electrice ramen deurvegrendeling
jeroen wou die van mij niet voor niks
weet 100% zeker dat ie dit jaar weer zo door de apk rolt , net zoals verledenjaar en bij jl laten keuren
en heb er dik 3000 euro aan rekeningen bij van de afgelopen laatste half jaar
zitten veel extra,s op
dubbeldins,bleu sport vloerbedekking,nieuwe banden 195,45,15, 15 inch, geblindeerde ramen, alle verlichting nieuw en orgineel renault
, nieuwe mapsensor, nieuwe brabdstof filter, nieuwe dynamo, nieuwe termostaat, nieuwe wiellagers rondom,nieuwe fusse kogels links rechts, nieuwe stuurhuiskogels binnen buiten links rechts,nieuwe distributie set. nieuwe kachel.nieuwe multyriem,nieuwe uitlaat,nieuwe olie,filter bougies, nieuwe open luchtfilter(jr),verlaagd voor veren nieuw,
ja verder electrice ramen deurvegrendeling
jeroen wou die van mij niet voor niks
weet 100% zeker dat ie dit jaar weer zo door de apk rolt , net zoals verledenjaar en bij jl laten keuren
ken de auto denk ik wel, de oude van renco vos. vale dak toch ?
mja ik begin niet met opnoemen te tijdrovend.
grt martijn
mja ik begin niet met opnoemen te tijdrovend.
grt martijn
Zo, net een bezoekje gehad van de kopers van de motor van Jeroen...
het is erg jammer dat de koppakking niet is blijven zitten...MAAR:
het enige "voordeel" wat aan deze "motorschade" zit, is de volgende les:
"als je (in dit geval) een nieuwe 2.0 16v motor hebt gekocht, en je wordt "tot in den treure" aangeraden om het motormanagement aan te laten passen, doe dit dan alsteblieft ook..."
had een hoop ellende kunnen besparen...
maar goed...het is nu eenmaal zo, dus Jeroen:
Succes met de volgende projecten!!!
"als je (in dit geval) een nieuwe 2.0 16v motor hebt gekocht, en je wordt "tot in den treure" aangeraden om het motormanagement aan te laten passen, doe dit dan alsteblieft ook..."

Reparaties en opties verdienen zich niet terug en hebben geen meerwaarde voor onderdelen die nog goed, maar iets ouder zijn.
Reparaties geven geen zekerheid voor de toekomst!
Had iemand deze zin niet als sig?
Reparaties geven geen zekerheid voor de toekomst!
Had iemand deze zin niet als sig?

" gemaakte reparaties uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst"
Grt martijn
Grt martijn
helaas jeroen jammer.sucses ermee 

Grint205 schreef:" gemaakte reparaties uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst"
Grt martijn

Denk ook, wanneer iedereen zijn/haar reparaties tentoon gaat spreiden, we 20 paginaŽs kunnen vullen

Dus dat was wel de reden? Jammer...maar blij dat hij straks lekker op circuit tort!PtrGte schreef:Zo, net een bezoekje gehad van de kopers van de motor van Jeroen...
![]()

Ennuh..wilde de chip wel af laten stellen, maar als de auto niet rijdt

Dus, de intentie was er wel alleen een rijdende auto en tijd van menno en mij niet...
MAARRRR....iedereen ga nu niet twijfelen aan de kwaliteit van deze motoren! Hij reed echt geweldig verder en erg hard! Ook Patrick helpt je prima overal bij! Geen kwaad woord over de motor of Patrick (aangezien sommige mensen bij dit soort verhalen meteen denken dat de motoren klote zijn!)
Laatst gewijzigd door jeroen.k op wo 23 feb 2005 8:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Op het verhaal van JJ zijn GTE. Het is zonde dat de koop niet door kon gaan, maar ik bood inderdaad goed geld, omdat ik de auto ken en het leer dat erin zit. Aangezien we het in eerste instantie niet eens konden worden over de prijs is het voor mij over. Ik kom er dan ook niet meer op terug. Ik heb ook geen grote haast om een andere auto te kopen, dus shop ik rusitg rond.
Ik hoop natuurlijk dat JJ nog steeds een mooie prijs voor zijn GTE kan vangen...zelf ben ik me nu meer op een GTT aan het orienteren. Maar dan wel 1 met standaard motor en turboduk het liefst. Scheelt toch een hoop gezeik qua onderhoud.
Wat wel erg jammer is is dat een hoop mensen op marktplaats hun auto echt TE HOOG van waarde schatten. 9.000 voor een 11 turbo en soms tussen de 2.000 en 3.000 voor een GTT, maar ik kom die ene goede voor een goede prijs nog wel tegen
Ik hoop natuurlijk dat JJ nog steeds een mooie prijs voor zijn GTE kan vangen...zelf ben ik me nu meer op een GTT aan het orienteren. Maar dan wel 1 met standaard motor en turboduk het liefst. Scheelt toch een hoop gezeik qua onderhoud.
Wat wel erg jammer is is dat een hoop mensen op marktplaats hun auto echt TE HOOG van waarde schatten. 9.000 voor een 11 turbo en soms tussen de 2.000 en 3.000 voor een GTT, maar ik kom die ene goede voor een goede prijs nog wel tegen

Dat iedereen zo geil is op dat leer joh.
En dan te bedenken dat ik het heb weggedaan aan JJ voor een prikkie
En dan te bedenken dat ik het heb weggedaan aan JJ voor een prikkie

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
[/quote]
ligt eraan wat je zoekt he
wij hebben twee weken geleden een zeer mooie en strakke 5 turbo phase 1 gekocht (waar ook de onderkant goed van is
en het blokkie ook
voor onder de 3000 kan je wel een strakke kopen maar is de rest goed?
alle waarde naar zijn geld he , en vragen is nog niet krijgen

ligt eraan wat je zoekt he
wij hebben twee weken geleden een zeer mooie en strakke 5 turbo phase 1 gekocht (waar ook de onderkant goed van is

voor onder de 3000 kan je wel een strakke kopen maar is de rest goed?
alle waarde naar zijn geld he , en vragen is nog niet krijgen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.