Doordat ik nu al 5 maanden in de WW zit is de bodem van de schatkist allang in zicht. Als ik niet snel werk heb zit er voor mij niks anders op dan mijn GTT te verkopen. Ik zit namelijk met een koppeling die moet worden vervangen en ik heb helemaal geen geld. Nu zit ik in mijn hoofd om goedkoop een express terug te kopen want ik moet wel een auto hebben. Nu wil ik daar wel een klein beetje aan werken en vraag me nu af in hoeverre dat skirts en bumpers van de GTT op een express zouden kunnen. Want bij mijn weten is de express afgeleid van de 5.
Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is.
misschien nieuw projectje
waarom de bestelversie van de r5 als je ook een gewone r5 kan nemen?Acid schreef: Want bij mijn weten is de express afgeleid van de 5.
als je daar gtt skirts en bumpers onder maakt, zal het een stuk sportiver ogen... Of wil je echt iets aparts maken, dan begrijp ik het wel.
Maar de express weegt wel behoorlijk wat meer volgens mij, dus wegenbelasting wordt ook duurder...
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Als je geld op is, moet je niet gaan kutten met skirts op een express.
Je kunt je afvragen of je uberhaupt wel een auto nodig hebt nu (en ja ik heb hetzeflde meegemaakt en toen 6 maand geen auto gehad, bevalt prima in de portemonnee).
Je kunt je afvragen of je uberhaupt wel een auto nodig hebt nu (en ja ik heb hetzeflde meegemaakt en toen 6 maand geen auto gehad, bevalt prima in de portemonnee).
wat dacht je van een baan zoeken?
Waar denk je dat ik al 5 maanden mee bezig ben. Ik zit al 5 maanden thuis en nog steeds geen ander werk. Alleen afwijzingen aan alle kanten. EN daardoor wordt de auto te duur. En ik heb wel een andere auto nodig aangezien ik anders niet bij mijn vriendin kan komen. Openbaar vervoer is te moeilijk en te duur om elk weekend te doen. En als het uitzendburo werk heeft (meestal maar een paar dagen of een week) heb ik ook een auto nodig om er te komen. aangezien het met het OV vanuit mijn woonplaats niet is te doen.
Maar het was ook zo maar een idee wat die express betreft. Ik kijk eerst en dan ga ik eens verder denken over hoe het moet gaan.
In ieder geval is het iets waar ik wel over nadenk
Maar het was ook zo maar een idee wat die express betreft. Ik kijk eerst en dan ga ik eens verder denken over hoe het moet gaan.
In ieder geval is het iets waar ik wel over nadenk
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb nog wel een aardige koppeling liggen,
Draait minimaal nog een 15-20.000 dkm
Draait minimaal nog een 15-20.000 dkm
ik heb waarschijnlijk een oplossing. ik kan de gtt bij mijn schoonouders stallen. van mijn ouders kan ik een 150 200 euro lenen om een gewone 5 te kopen via marktplaats of zo. zo 1 die nog wel rijdt maar niet langer als een jaar. in die tijd zal ik weer werk hebben en kan ik de koppeling vervangen en nog een paar dingen. en dan kan die normale 5 gebruikt worden als brandweer oefening, en de plaatdelen gaan in opslag. you never know
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Om even de vraag van je eerste post in dit topic te beantwoorden:
- de skirts passen niet onder een express, daar zijn de skirts te kort voor.
- de voorbumper past er wel op, de achterbumper niet.
Hopelijk lukt het je gtt te houden, zou jammer zijn die weg te doen.
- de skirts passen niet onder een express, daar zijn de skirts te kort voor.
- de voorbumper past er wel op, de achterbumper niet.
Hopelijk lukt het je gtt te houden, zou jammer zijn die weg te doen.
ik hoef deze auto alleen te gebruiken als ik werk heb via het uitzendburo of als ik naar mijn vriendin ga. ik heb nu ook belasting, benzine en verzkering op de GTT. en die wordt geschorst tot ik weer een baan heb. En als gaat die andere wagen moeilijk doen en problemen krijgen dan is dat jammer. zolang het maar rijdt.Tom schreef:als je al 150 euro moet lenen voor de aanschaf lijkt me het lastig om een auto daarna ook rijdend te houden. Of leen je er ook een verzekering, belasting, onderhoud en benzine bij?