GESTOLEN CLIO!
-
Mijn RENAULT CLIO is in de nacht van 7 op 8 Februari ontvreemd in Beuningen gld.
het gaat om een bordeaux rode metalic clio type 1.4 benzine met trekhaak en een mooi 16v interieur uit 1995
Kenteken LT-XV-33 De clio heeft 4 kleine deukjes aan de passagierskant en een kras op het linker voorscherm die al bijgewerkt is.
HOGE BELONING !!!
Heeft U deze auto gezien of heeft u tips die kunnen leiden tot deze auto neem dan alstublieft contact met mij op. voor de gouden tip of vinder loof ik een hoge belonig uit..
Mijn telefoonnummer: 0646012840mijn email adres: daan17@hotmail.com
het gaat om een bordeaux rode metalic clio type 1.4 benzine met trekhaak en een mooi 16v interieur uit 1995
Kenteken LT-XV-33 De clio heeft 4 kleine deukjes aan de passagierskant en een kras op het linker voorscherm die al bijgewerkt is.
HOGE BELONING !!!
Heeft U deze auto gezien of heeft u tips die kunnen leiden tot deze auto neem dan alstublieft contact met mij op. voor de gouden tip of vinder loof ik een hoge belonig uit..
Mijn telefoonnummer: 0646012840mijn email adres: daan17@hotmail.com
-
- Car: Dodge RAM
- Contacteer:
Ik zal de gegevens ophangen in mijn Clio.
Zal tussen Rotterdam, Amsterdam en Utrecht de boel in de gaten houden.
Ps, stel je gelijk ff voor, weten we ook gelijk voor wie we aan het kijken zijn.
Zal tussen Rotterdam, Amsterdam en Utrecht de boel in de gaten houden.
Ps, stel je gelijk ff voor, weten we ook gelijk voor wie we aan het kijken zijn.
-
- Moderator
- Car: Megane
ik hou ook mijn oogjes open!! 

-
Hallo mijn naam is daan tijssen ben woonachtig in Beuningen dat ligt bij nijmegen ben 21 jaar, inmiddels 2 jaar een vriendin zij was ook de eigenaresse van de clio voor jammer genoeg maar 10 dagen nadat zij anderhalf jaar gespaart had, alvast bedankt voor de reacties en waardeer het zeer dat er naar de clio uitgekeken wordt!
-
- Contacteer:
neem aan dat je aangifte hebt gedaan bij de Politie, chasisnummer bekend ?
ff in je portemonee doen, in het geval er gebelt wordt of het de Clio is van je vriendin.
een belletje naar de lokale Renault Dealer kan ook geen kwaad, misschien dat zij ook willen opletten.
ff in je portemonee doen, in het geval er gebelt wordt of het de Clio is van je vriendin.
een belletje naar de lokale Renault Dealer kan ook geen kwaad, misschien dat zij ook willen opletten.
-
we hebben gelijk de volgende dag aangifte gedaan, politie heeft buurtonderzoek gehouden maar dat heb niks opgeleverd, hij is idd voor de deur gestolen, lokale renault dealer ben ik geweest dus ze weten ervan ( renault coppes in bergharen ) ik ben vorige week ook bij die renault dealer geweest om het baterijtje van de afstandsbediening voor de deurvergrendeling te laten vervangen, ik zat laatst nog te denken van stel dat hun de sleutel hebben nagemaakt ? maar ik denk niet dat via een sleutel mijn vriendins adres gevonden kan zijn. ze bleven ongeveer 5 minuten weg met de sleutel voordat het baterijtje vervangen was .
-
denk van niet hij is gekocht bij garage http://www.citro.nl in arnhem ben er al langs gereden maar was niks verdachts te zien heb ze ook aan telefoon gehad klonken zeer medelevend maar je weet t nooit natuurlijk...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik neem aan Marcel de vorige eigenaar bedoelt, dus diegene die de clio een paar jaar gebruikt heeft, en niet de garagegestolenclio schreef:denk van niet hij is gekocht bij garage http://www.citro.nl in arnhem ben er al langs gereden maar was niks verdachts te zien heb ze ook aan telefoon gehad klonken zeer medelevend maar je weet t nooit natuurlijk...
-
de vorige eigenaar was de schoonzoon van de eigenaar van de garage geloof ik , hoe kan ik een grotere foto afbeelden in dit forum?
-
-
- Contacteer:
das mooiHesselgouda schreef:Hou hier ook een oogje in t zeil!! Gouda is covered!! Sterkte daar!

Balen
Hier wordt ook een oogje in het zeil gehouden... (Zwolle)

Hier wordt ook een oogje in het zeil gehouden... (Zwolle)
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Vier ogen zien meer dan twee!!!spitsoor schreef:das mooiHesselgouda schreef:Hou hier ook een oogje in t zeil!! Gouda is covered!! Sterkte daar!schilt mij weer werk
maar ff zonder dolle vet minder dat ie gejat is

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Enne schillen doe je met een mesje of dunschillerspitsoor schreef:das mooiHesselgouda schreef:Hou hier ook een oogje in t zeil!! Gouda is covered!! Sterkte daar!schilt mij weer werk

-
- Contacteer:
Ik zal hier in Utrecht ook even opletten of ik iets verdachts zie.
-
- Über-Spammer
hier nog een oogje @ Den Haag
-
bedankt jongens hoe meer mensen erop letten hoe meer de kans op trug vinden is!
-
- Contacteer:
Hangt er alXabre schreef:misschien handig als iedereen even het kenteken en de belangrijkste kenmerken opschijft op een briefje en in ze auto legt

Een voordeel, je komt maar zeer weinig Bordeaux rode Clio I's tegen in NL.
Meeste zijn blauw of zwart.
Helaas tot op heden nog niks gezien.
Hier in Boskoop rijdt er ook zo 1tje rond,is i.d.d. een opvallende kleur voor een clio-1.Opnosforatou schreef: Een voordeel, je komt maar zeer weinig Bordeaux rode Clio I's tegen in NL.
Meeste zijn blauw of zwart.
'k rij veel in omg. randstad,hou 't in de gaten

Hoop alleen dat ie nog in NL is,'t is ook nie echt een auto die ze voor een ramkraak zullen gebruiken.
Sterkte ermee,hoop dat ie snel gevonden wordt.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
zwaar balen man! voor jullie allebei
Ik zal hier in Oss en Eindhoven ook mn oogjes openhouden! maar ben ook bang dat de kans groot is dat ie of richting buitenland is, of uit elkaar ligt..maar wie weet!
ik zal opletten in ieder geval!

Ik zal hier in Oss en Eindhoven ook mn oogjes openhouden! maar ben ook bang dat de kans groot is dat ie of richting buitenland is, of uit elkaar ligt..maar wie weet!
ik zal opletten in ieder geval!
-
- Contacteer:
Hesselgouda schreef:Enne schillen doe je met een mesje of dunschillerspitsoor schreef:das mooiHesselgouda schreef:Hou hier ook een oogje in t zeil!! Gouda is covered!! Sterkte daar!schilt mij weer werk
nee hoor ik nie laat ik doen

-
- Contacteer:
Ik hou de snelweg tussen Oosterhout/Breda en Dendermonden/aalst België in de gaten, ik rij daar elke dag naar toe.Droes schreef:Omgeving Brussel & Aalst (België) wordt er ook op gelet!
Veel sterkte en succes met de vindtocht.
Vr. gr. Edwin
Ps. laat het gelijk even weten als hij gevonden is.
-
tot op heden nog niks gehoord, ben opnieuw bij politie geweest. Nu schijnt in de nacht van 7 op 8 februari (de zelfde nacht als dat de clio gestolen werd) een ramkraak te zijn geweest bij sportsworld in beuningen om 0:30 s'nachts, ik ben vanmorgen wezen kijken en het rolluik zit in elkaar en het is een auto geweest met trekhaak dat had de clio ook.... maar de buurman van mijn vriendin zegt dat hij de auto om 0500 uur nog heb zien staan.....
dikke rukzooi zeg! En dat nog wel zo dicht bij huis.. Zal mijn ogen openhouden hiero. Is wel een mooi cliootje om te zien zo volgens mij. Hoop echt dat ze m in fatsoenlijke staat terugvinden. Alsie helemaal verrot is, kun je m beter maar niet terugvinden... 
Hadden ze de 21T van Frank toen ook niet gebruikt bij een ramkraak??
EDIT:
Coppes Bergharen, zo'n
tent!!!

Hadden ze de 21T van Frank toen ook niet gebruikt bij een ramkraak??
EDIT:
Coppes Bergharen, zo'n